مقالات ارز دیجیتال

دریافت وان اینچ رایگان؛ نحوه شرکت در ایردراپ ۱inch

ارز دیجیتال ۱inch چیست؟ چگونه می‌توانیم آن را به‌دست بیاوریم؟ شاید باورتان نشود اما گاهی اوقات در بازار ارزهای دیجیتال توزیع رایگان ارزهای دیجیتال مختلف انجام می‌شود. طبیعتاً اگر ارز مورد نظر آینده خوبی پیش رو داشته باشد، شرکت در این ایردراپ‌ها می‌تواند سودآور باشد. همانطور که اشاره شد ارز دیجیتال وان اینچ یکی از این ارزهای دیجیتال است. چه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید چه نه، دلیلی ندارد که فرصت را برای دریافت وان اینچ رایگان از دست دهید. دریافت ۱inch رایگان بسیار راحت است و تنها نیاز به طی کردن مراحلی ساده دارد که تنها با داشتن یک گوشی موبایل امکان‌پذیر است.

ارز دیجیتال وان اینچ ۱inch

ارز دیجیتال وان اینچ چیست؟ ارز دیجیتال وان اینچ (۱inch) توکن حاکمیتی (Governance Token) صرافی وان اینچ است. صرافی وان اینچ یک صرافی غیر متمرکز با کارکردی خاص است. کار صرافی وان اینچ در واقع این است که معامله مورد نظر شما را در صرافی‌های مختلف جست‌وجو می‌کند و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بهترین آنها را انتخاب کنید. این صرافی توکن وان اینچ را به‌عنوان توکن بومی و حاکمیتی بلاک‌چین معرفی کرده. انجام تراکنش ارزهای دیجیتال در شبکه وان اینچ بسیار به صرفه است. صرافی وان اینچ و همچنین توکن حاکمیتی آن از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در دنیای کریپتو بسیار معتبرند.

ایردراپ ۱inch

هدیه دادن ارز دیجیتال رایگان به کاربر با هدف تبلیغات یا اطلاع رسانی، ایردراپ نامیده می‌شود. اگر با ارزهای دیجیتال مخصوصاً بیت‌کوین آشنایی داشته باشید حتما با هزینه‌ها و دشواری‌های ماینینگ ارز دیجیتال آشنایی دارید. شرکت در ایردراپ‌ها راه دیگری برای دریافت ارز دیجیتال است. با دریافت ایردراپ می‌توانید به سادگی ارز رایگان دریافت کنید. 

شبکه وان اینچ به مناسبت شروع گردش توکن‌های وان اینچ یک ایردراپ اولیه انجام داد. طبق اطلاع رسانی‌ای که در این مورد انجام شد، تمامی ولت‌هایی که تا پیش از ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۰ با وان اینچ تعاملی داشته‌اند، می‌توانستند وان اینچ رایگان دریافت کنند. در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ یک ایردراپ دیگر با همان شرایط قبلی انجام شد تا کاربران شانس دیگری برای دریافت توکن‌های رایگان داشته باشند. این یک راه جایگیزین برای کسب توکن بدون شرکت در فرایند  استخراج ارز دیجیتال است.

شرایط ایردراپ

هر کیف پول اتریوم که تا ساعت ۰۰:۰۰ روز ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰ با وان اینچ تعامل داشته در صورتی که واجد یکی از شرایط زیر باشد می‌تواند وان اینچ رایگان دریافت کند:

  • حداقل یک معامله تا پیش از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰
  • مجموع حداقل چهار معامله 
  • مجموع معاملات به ارزش حداقل ۲۰ دلار

در ایردراپ دوم موسسه وان اینچ توکن‌هایی را میان تریدرهای یونی‌سواپ (Uniswap) که تا آن زمان توکن وان اینچ را نه در صرافی وان اینچ و نه در مونی‌سواپ مبادله نکرده بودند، توزیع کرد. این ایردراپ شامل حال لیستی از آدرس‌ها بود که با صرافی یونی‌سواپ تعامل داشتند. شرایط لازم برای دریافت ایردراپ دوم نیز شامل موارد زیر است:

  • داشتن حداقل ۲۰ روز معاملاتی
  • حداقل سه معامله انجام شده در سال ۲۰۲۱

روش دریافت ۱inch رایگان

در ادامه مراحل دریافت هر دو ایردراپ را همراه با تصاویر قرار می‌دهیم.

دریافت ایردراپ اول

  1. ابتدا باید وارد صفحه مربوطه در سایت وان اینچ شوید و گزینه اتصال ولت “Connect Wallet” را انتخاب کنید.
مراحل دریافت وان اینچ رایگان

۲. یک ولت سازگار را به صرافی متصل کنید. (مانند Coinbase Wallet) 

۳. در گوشه‌ی بالا سمت راست روی دکمه بنفش با لوگوی وان اینچ کلیک کنید و در قسمت Claim 1inch token قسمت Check را انتخاب کنید.

آموزش دریافت ایردراپ وان اینچ

۴. آدرس ولت خود را وارد کرده و روی “Claim” کلیک کنید.

دریافت ایردراپ‌های توکن وان اینچ

اگر آدرس شما واجد شرایط دریافت ۱inch رایگان باشد به محض تایید تراکنش، آن را دریافت خواهید کرد. دقت کنید که باید مقداری توکن ETH  برای پوشش دادن هزینه تراکنش در ولت خود داشته باشید. 

دریافت ایردراپ دوم

  1. در سایت وان اینچ وارد صفحه مربوطه شوید و روی اتصال ولت “Connect Wallet” کلیک کنید.
  2. یک ولت اتریوم سازگار را به صرافی متصل کنید.
  3. روی دکمه بنفش تک‌شاخ در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  4. اگر واجد شرایط باشید، دکمه‌ای با عنوان “Community Rewards Wave 2” خواهید دید که باید آن را انتخاب کنید.

صرافی وان اینچ، فرصتی برای قدم گذاشتن به دنیای فردا

صرافی وان اینچ نه تنها ایردراپ‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده، بلکه رسالت اصلی خود را به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز به خوبی به انجام می‌رساند. وان اینچ خدمات خود را به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که پیشتر اشاره شد، توکن وان اینچ که در این ایردراپ‌ها تبلیغ شده است یک توکن حاکمیتی است و امکان شرکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. وان اینچ به شما کمک می‌کند معامله ارزهای دیجیتال را به زیبایی و به بهترین شکل ممکن انجام دهید. بنابراین پیشنهاد می‌شود جدای از موضوع ایردراپ حتماً این صرافی را به عنوان یکی از پیشتازان عرصه دیفای در ذهن داشته باشید.

‎‎‎ایردراپ چیست؟

توزیع توکن‌ها بین کاربران ایردراپ نامیده می‌شود. ایردراپ‌ها با هدف اطلاع رسانی و تبلیغات انجام می‌شوند.

چطور وان اینچ رایگان دریافت کنیم؟

برای دریافت توکن‌های رایگان وان اینچ لازم است واجد شرایط دریافت ایردراپ باشید. در این صورت به راحتی می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوطه و اتصال به ولت، وان اینچ رایگان دریافت کنید.

شرایط دریافت ایردراپ وان اینچ چیست؟

باید یک معامله تا پیش از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰، مجموع حداقل چهار معامله یا ارزش معاملات حداقل به اندازه ۲۰ دلار را داشته باشید. یا حداقل ۲۰ روز معاملاتی و حداقل سه معامله انجام شده در سال ۲۰۲۱ داشته باشید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
airdrops
همیشه مشتاق یادگیری درباره دنیای دیجیتال هستم. خلق محتوای حرفه‌ای در زمینه کریپتوکارنسی از فعالیت‌های محبوب من در این مسیر است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا