اخبار اتریوم

محبوبیت لیکویید استیکینگ اتریوم در بین سرمایه گذاران ادامه دارد

بیش از ۴۴۰ هزار اتر در دو هفته اخیر در سرویس‌های لیکویید استیکینگ مختلف وارد شده است

در کمتر از دو هفته، ارزش کل قفل شده (TVL) حوزه لیکویید استیکینگ، به میزان ۴۴۱۱۱۰ اتر (با ارزش تقریبی ۷۹۳ میلیون دلار) افزایش یافت.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoin.com، پروتکل لیدو فایننس (Lido Finance) با نزدیک به ۷۵ درصد، بخش عمده این بازار را در اختیار دارد. در سوی دیگر، دو پروتکل رقیب راکت پول (Rocket Pool) و فرکس اتر (Frax Ether) نیز ماه خوبی را پشت سر گذاشتند و هر کدام رشد چند ده درصدی TVL را تجربه کردند.

تا روز ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت)، پروتکل‌های لیکویید استیکینگ مجموعا میزبان بیش از ۸.۵ میلیون اتر معادل با ۱۶.۱ میلیارد دلار هستند. این آمار جدید تفاوت معناداری با اعداد روز نخست ماه می دارد؛ در تنها ۱۲ روز، این رقم ۵.۲۳ درصد رشد داشته است.

آمار پلتفرم‌های مختلف لیکویید استیکینگ اتریوم
آمار پلتفرم‌های مختلف لیکویید استیکینگ اتریوم

علی‌رغم افزایش ۴۴۱۱۱۰ اتری ارزش کل قفل شده مشتقه‌های استیکینگ، به دلیل کاهش قیمت دلاری اتر، این رقم ارزش کمتری نسبت به انتهای ماه آوریل دارد.

پس از لیدو، سرویس استیکینگ صرافی کوین بیس با بیش از ۱ میلیون اتریوم استیک شده،‌ دومین پروتکل LSD بزرگ بازار است. پروتکل راکت پول رتبه سوم را با ۶۲۲۶۳۳ اتر استیک شده در اختیار دارد و در حال نزدیک شدن به کوین بیس است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Bitcoin.com
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا