متاورس

همه چیز در مورد بازی پگاکسی از گیم پلی تا راهنمای انجام بازی Pegaxy

اسب‌دوانی هم برای شما تجربه‌ای بی‌نظیر است؟ حالا تصور کنید این سرگرمی فوق‌العاده در بستر متاورس و با کسب درآمد همراه شود! بازی Pegaxy دقیقاً برای شما ساخته شده است. این پلتفرم امکان می‌دهد هیجان یک بازی اسب‌دوانی را تجربه کنید و در کنار آن ارز دیجیتال به دست آورید. بازی پگاکسی دارای پتانسیل درآمد دوگانه است و در آن می‌توانید هم NFT و هم ارز دیجیتال بومی پلتفرم را کسب کنید. این بازی بر اساس پگاسوس، اسب افسانه‌ای با بال‌هایی از اساطیر یونان ساخته شده است. این دومین گیم جنجالی است که در بستر بلاکچین پالیگان (Palygan) عرضه شده و توانسته در سراسر دنیا هزاران بازیکن را به خود جذب کند. برخلاف بازی‌هایی که بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته می‌شوند، این مورد کارمزد بسیار پایینی دارد.

اگر شما هم به این سبک بازی‌ها علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با Pegaxy آشنا شوید و روش کسب ارز دیجیتال آن را یاد بگیرید، مطالعه این مقاله از مجله از والکس را از دست ندهید.

معرفی بازی Pegaxy

محیط pegaxy

Pegaxy از ترکیب ۲ کلمه “Galaxy” (کهکشان) و “Pegasus” (پگاسوس) الهام گرفته و بر بستر شبکه پالیگان ساخته شده است. پگاکسی یک بازی با سبک مسابقه اسب‌دوانی است که بازیکنان برای کسب امتیاز و صعود به مراحل بعدی با سایر کاربران رقابت می‌کنند. در این بازی کاراکترهایی به نام “Pega” طراحی شده‌اند که به‌عنوان nft نیز خریدوفروش می‌شوند. بازیکنان pegas خود را پرورش داده و در رقابت قرار می‌دهند و بر اساس آمار آواتار خود می‌توانند برنده شوند.

ظاهر این پگاها مانند یک ربات طراحی شده و هیچ شباهتی به اسب‌های واقعی ندارند. تمامی بازی به‌صورت Auto Fight انجام می‌شود؛ یعنی نیاز نیست حین مسابقه کاری انجام دهید و فقط باید تماشا کنید. رقابت بین ۱۲ پگاکسی انجام می‌شود و بازیکنانی که بتوانند رتبه ۱ تا ۳ را به‌دست بیاورند، جایزه کسب می‌کنند.

اسب های پگاسی

نژاد اسب های پگاکسی

برای شروع بازی نیاز به یک pega دارید. پگا، یک نوع اسب با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد است که در قالب nft ساخته می‌شود. روی بدنه این اسب‌ها خصوص قرمز رنگی وجود دارد و هر چقدر این خطوط نادرتر باشند، ارزش و قیمت آنها بیشتر خواهد بود. هر نژاد اسب در بازی Pegaxy با عناصری مانند آتش، آب، باد و سرعت مرتبط هستند. این بازی که هم اکنون یکی از پر طرف‌دارترین پروژه های متاورس محسوب می‌شود دارای یک خط داستانی متمرکز بر اساطیر یونانی است و در نظر دارد به خانه‌ای برای پگاسوس‌ها تبدیل شود.

چنانچه کلکسیونر و یا یک بازیکن هستید و یک اسب با ویژگی‌های خاص را پیدا می‌کنید، وقت را هدر ندهید فوراً آن را بخرید. ممکن است نفر بعدی برنده مسابقه اسب‌دوانی شما باشید. در حالت کلی نژادهای اسب‌های بازی Pegaxy عبارت‌اند از:

  • نژاد هوز (Hoz): نماد زئوس، خدای آسمان را دارد و نادرترین و قدرتمندترین پگا محسوب می‌شود.
  • نژاد کامپونا (Campona): استاد آتش است و با محیط‌های آتشین سازگاری دارد؛ این نژاد نسبتاً نادر است.
  • نژاد زان (Zan): نماد آب است و عملکرد خوبی در محیط‌های بارانی دارد؛ این نژاد نسبتاً رایج است.
  • نژاد کلین (Klin): نماد باد است و توانایی تحمل بادهای شدید را دارد؛ این نژاد هم جزو رایج‌ترین پگاها است.

بازیکنان پس از خرید اسب‌ها می‌توانند آنها را پرورش دهند و در مسابقه شرکت کنند. البته امکان اجاره آنها در بازی Pegaxy به دیگران نیز وجود دارد.

آموزش بازی Pegaxy

شما می‌توانید متاورس پگاکسی را روی دسکتاپ، مرورگر و یا تلفن هوشمند خود اجرا کنید. برای شروع بازی شما نیاز به یک گوشی همراه، کیف پول متامسک متصل شده به پالیگان و البته یک pega دارید. می‌توانید یک اسب برای مسابقات خود خریداری  و یا از بازیکنان دیگر اجاره کنید.

مراحل اجاره pega

  1. Polygon را از یک صرافی رمزنگاری بخرید و شبکه پالیگان را به کیف پول متامسک اضافه کنید. بهترین گزینه در اینجا بایننس، کوین بیس و والکس هستند.
اضافه کردن پالیگان در متامسک
  1. وارد بازی Pegaxy شوید و روی دکمه “Play Now” کلیک کنید تا به بازار دسترسی پیدا کنید.
اجاره paga در pegaxy
  1. روی گزینه “Renting” کلیک کنید. در این صفحه می‌توانید تمامی اسب‌های اجاره‌ای را مشاهده کنید. با کلیک روی گزینه “Pay Rent Fee” و پرداخت هزینه می‌توانید اسب مورد علاقه خود را اجاره کنید. برای اجاره به مقداری توکن PGX نیاز دارید. به صرافی برگردید و مقداری از این توکن را خریداری کنید و به کیف پول متامسک خود انتقال دهید.
بازی pegaxy
  1. با کلید روی Approve PGX اجاره اسب خود را نهایی کنید. این مرحله ممکن است ۳۰ دقیقه زمان برد پس صبور باشید.
پیشنهاد مطالعه: بازی Achievement

 مراحل خرید pega

  1. وارد وب‌سایت Pegaxy شوید و روی دکمه “Play Now” کلیک کنید تا وارد بازی شوید.
  2. به “Marketplace” بروید و روی “Pegas” کلیک کنید. در این صفحه می‌توانید اسب موردنظر خود را پیدا و با ارز “USDT” یا PGX هزینه آن را پرداخت کنید. با کلیک روی “Buy” خرید خود را نهایی کنید.
خرید اسب در پگاکسی

نحوه بازی Pegaxy

اکنون که یک pega را اجاره یا خریده‌اید می‌توانید بازی را شروع کنید:

  1. ابتدا روی Play Now و سپس روی Racing کلیک کنید.
شروع بازی پگاکسی
  1. اسب خود را انتخاب و روی “Start” کلید کنید. در این مرحله باید چند ثانیه صبر کنید تا یک مسابقه برای شما پیدا شود. هر مسابقه بین ۱ الی ۳ دقیقه زمان می‌برد و کاملاً به‌صورت خودکار انجام می‌شود.
مراحل پگاکسی
  1. با امضای کیف پول خود تأیید کنید که در مسابقه شرکت خواهید کرد.

در پایین صفحه می‌توانید استادیوم میزبان مسابقه و آمارهای بازیکنان را مشاهده کنید. چنانچه pega شما یک نژاد باد باشد و در مسیری با باد زیاد مسابقه دهد، اسب شما شانس بیشتری برای رسیدن به نفرات برتر بازی پگاکسی دارد.

بازی پگاکسی

معرفی توکن های بومی بازی پگاکسی

گیم بلاکچینی Pegaxy دارای دو توکن اختصاصی با نام‌های “PGX” و “VIS” است. هر دو درون بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و یا به‌عنوان پاداش به برندگان مسابقات اسب‌دوانی اهدا می‌شوند.

PGX یک توکن حاکمیتی ERC-20 است که بر بستر شبکه پالیگان (Matic) ساخته شده است. از آن در بازی برای خرید کالا، جوایز مسابقات، شرط‌بندی و هزینه پرورش پگاها استفاده می‌شود. این ارز پس از انتشار متمرکز می‌شود اما با توسعه و بهبود در اقتصاد بازی، PGX به یک رمزارز غیرمتمرکز تبدیل می‌شود.

VIS توکن ابزاری است که بر بستر شبکه پالیگان جای گرفته است. از آن در مسابقه و پرورش پگاها استفاده می‌شود. مقدار آن در بازی Pegaxy به دلیل اقتصاد متفاوت ممکن است تغییر کند؛ این ارز برای حفظ تعادل بازی ایجاد و یا از بین می‌رود.

روش های کسب سود از بازی

بازی Pegaxy برای اینکه بتواند بازیکنان زیادی را به خود جذب کند از یک گیم پلی رقابتی استفاده می‌کند. پاداش‌های پرداختی این رقابت ارزش بالایی دارند. بازیکن می‌تواند با چلنج با سایر بازیکنان و برنده‌شدن، توکن VIS کسب کند. همچنین می‌تواند این ارز را با پرورش، اجاره و یا فروش اسب‌های خود به دست آورد. به‌طورکلی کسب درآمد از بازی محبوب و جنجالی پگاکسی از راه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم امکان‌پذیر هستند.

مسابقه

برگزاری مسابقات اسب‌دوانی اصلی‌ترین پلن این بازی است. در این مسابقات اسب شما در کنار ۱۱ اسب دیگر رقابت می‌کند و در نهایت به ۳ بازیکن اول به‌عنوان پاداش توکن بومی اهدا می‌شود.

پرورش اسب

یکی دیگر از راه‌های کسب در آمد در بازی Pegaxy، پرورش و فروش اسب‌ها است. شما می‌توانید آنها را به تعداد محدودی بر اساساً نژادشان پرورش دهید. پگاها دارای جنسیت هستند و برای پرورش به هر دو جنس نیاز دارید.

اجاره پگا

بازیکنانی که اسب‌های زیادی دارند و فرصت کافی برای شرکت در مسابقات را ندارند نمی‌توانند پگاهای پرورش یافته خود را به دیگر بازیکنان اجاره دهند.

خرید استادیوم

شما می‌توانید یک استادیوم در بازی Pegaxy را بخرید و در قبال برگزاری مسابقات اسب‌دوانی از بازیکنان پاداش دریافت کنید.

شرکت در تورنومنت Grand Dash

هر سال در ماه دسامبر یک تورنومنت بزرگ میان بهترین مسابقه‌دهندگان برگزار می‌شود. برنده این مسابقه پاداش بزرگی را دریافت می‌کند.

خرید و فروش

متاورس پگاکسی بازار مخصوصی دارد که در آن می‌توانید دارایی خود را به دو روش بخرید و یا بفروشید. در روش اول، NFT را با قیمتی مشخص در بازار قرار می‌دهید و فردی که قصد خرید دارد با پرداخت قیمت صاحب جدید اسب می‌شود. در روش دوم ان اف تی خود را به حراج می‌گذارید و به بهترین قیمت پیشنهادی می‌فروشید.

تیم سازنده و سرمایه گذاران بازی پگاگسی

تیم سازنده پگاکسی

بازی Pegaxy توسط مجموعه‌ای از متخصصان و برنامه‌نویسان در سراسر دنیا ساخته و توسعه داده می‌شود. با کمک تصویر بالا می‌توانید مهم‌ترین افراد این پروژه را بشناسید. این تیم چنین نقشه راهی برای پروژه خود ترسیم کرده‌اند:

سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱:

  • فروش اولیه پگا به کاربران اولیه
  • انتشار نسخه بتا Pegaxy
  • راه اندازی بازار
  • ایجاد بستر اجاره و بستر پرورش
  • انتشار نسخه موبایل و نسخه سه بعدی دسکتاپ

سه ماهه اول سال ۲۰۲۲:

  • فروش ابزار و مواد غذایی پگا
  • برگزاری اولین تورنمنت جهانی Grand Dash
  • اجرای نسخه سه بعدی روی موبایل
  • برگزاری اولین رویداد فروش استادیوم
  • اجرای کنترل‌های مبتنی بر مهارت

سه ماهه دوم ۲۰۲۲:

  • انتشار Pegaxy روی iOS و اندروید
  • برگزاری Pegaxy Community Hackathon

سه ماهه سوم ۲۰۲۲:

  • معرفی خزانه داری جامعه

سه ماهه چهارم ۲۰۲۲:

  • استیکینگ PGX در خزانه

سه ماهه اول سال ۲۰۲۳:

  • معرفی حالت مسابقه دوم

سه ماهه دوم ۲۰۲۳:

  • فروش NFT های اولیه پرسئوس

سه ماهه سوم ۲۰۲۳:

  • معرفی بازی‌های مبتنی بر جامعه
  • استفاده از کراس-چین از Pegaxy NFT در بازی‌های دیگر

تجربه ویژه اسب دوانی در دنیای پگاکسی

Pegaxy یک مسابقه اسب‌دوانی مبتنی بر فناوری بلاکچین است که احساس واقعی رقابت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. گیم‌پلی و قابلیت‌های آن با آخرین فناوری توسعه یافته‌اند. هدف اصلی بازی Pegaxy برگزاری مسابقات اسب‌دوانی در متاورس است و شما می‌توانید با خرید و پرورش اسب محبوب خود، وارد مسابقات شوید.

در این مقاله سعی کردیم همه نکات مربوط به این بازی را بررسی کنیم. چنانچه به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارزهای آینده‌دار و متاورسی را دارید، می‌توانید در صرافی والکس با کمترین کارمزد ثبت سفارش کنید.

آیا می‌توان به‌عنوان یک روش کسب درآمد روی بازی Pegaxy حساب کرد؟ تجربیات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا