اخبار آلت کوین ها

ورود پپه ۲.۰ به رقابت میم کوین‌ها؛ دوج و شیبا تسلیم می‌شوند؟

قیمت پپه ۲.۰ (PEPE 2.0) بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت، اما مومنتوم رشد آن پس از مدت کوتاهی متوقف شد. شیبا (SHIB) و دوج (DOGE) نیز شاهد افزایش قیمت بودند.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، دوره سوددهی پپه ۲.۰ به پایان خود نزدیک می‌شود، زیرا رشد آن کند شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، پپه، دوج و شیبا توانستند قیمت خود را افزایش دهند.

با ورود یک رقیب جدید، نبرد میم کوین‌ها جالب‌تر شده است. پپه ۲.۰، جدیدترین توکن اضافه شده به بخش میم کوین‌ها، با رشد خود پس از لانچ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اما با توجه به پذیرش و کاربردهای بلاک چین‌هایی مانند شیبا اینو و محبوبیت سایر میم کوین‌ها مانند دوج کوین و پپه (PEPE)، آیا پپه ۲.۰ همچنان شانسی دارد؟

یک رقیب جدید!

پپه در چند ماه گذشته با افزایش قیمت و محبوبیت، بسیاری از نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است. اما حالا یک میم کوین جدید وارد بازار شده که توجه افراد زیادی را جلب کرده است.

پپه ۲.۰ نه تنها از سایر توکن‌های بازار پیشی گرفته، بلکه از زمان راه‌اندازی خود، رشد بیش از ۱۰۰۰ درصدی را ثبت کرده است. رشد تصاعدی این توکن نشان داد که احتمالاً به زودی می‌تواند با برترین میم کوین‌های بازار رقابت کند. با این حال، این وضعیت زیاد ماندگار نبود و رشد آن به یک نقطه توقف رسید.

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، قیمت پپه ۲.۰ در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ درصد رشد داشته شده است. در زمان نگارش این خبر، این میم کوین با مارکت کپ بیش از ۲/۷ میلیون دلاری و با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۷۵۲ دلار معامله می‌شد.

وضعیت پپه اصلی چگونه است؟

هرچند که عملکرد پپه ۲.۰ افت کرده، اما پپه (PEPE) توانسته سود‌ خود را حفظ کند. با استناد به CoinMarketCap، قیمت این میم کوین در ۷ روز گذشته ۱۰ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، پپه با مارکت کپ بیش از ۶۵۵ میلیون دلاری و با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۷۵۲ دلار، به عنوان بیست و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ بازار معامله می‌شد.

لازم به ذکر است که پس از کاهش فعالیت پپه، عرضه در گردش آن که توسط آدرس‌های برتر نگهداری می‌شد افزایش یافت که یک نشانه صعودی برای آن محسوب می‌شود. همچنین، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) این میم کوین نیز از همین روند رو به رشد پیروی کرده است. چنین چیزی نشان می‌دهد که احتمال رشد بیشتر آن در آینده همچنان وجود دارد.

پپه در اختیار آدرس‌های بزرگ

نگاهی سریع به فضای میم کوین‌ها

با وجود اینکه گروه توکن‌های پپه نسبت به سایر میم کوین‌ها عملکرد بهتری داشته‌اند، اما رفتار شیبا و دوج نیز صعودی بوده و هر دوی آنها افزایش قیمتی را ثبت کردند. CoinMarketCap می‌گوید که قیمت شیبا حدود ۳ درصد و دوج بیش از ۴ درصد رشد کرده است.

با نگاهی به نمودار سنتیمنت (Santiment) متوجه می‌شویم که احساسات معامله‌گران درباره شیبا و دوج در هفته گذشته مثبت بوده است. چنین چیزی با توجه به احساسات وزنی (weighted sentiment) معطوف به هر دوی این میم کوین‌ها مشهود بود.

با این حال، احتمال اینکه پپه ۲.۰ و پپه جایگاه دو میم کوین برتر بازار یعنی شیبا و دوج را به خطر بیندازند، با توجه به موارد استفاده و ارزش بازار آنها قابل بحث باقی می‌ماند.

احساسات وزنی

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا