اخبار آلت کوین ها

فعالیت توسعه دهندگان در شبکه پولکادات رشد داشته است

چه انتظاری می‌توان از رشد فعالیت توسعه‌دهندگان در پولکادات و تاثیر آن بر قیمت داشت؟

شبکه پولکادات طی توییتی از آخرین وضعیت پیشرفت بخش‌های مختلف این شبکه، خبر داد.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، کیت توسعه نرم‌افزاری پروتکل پیام‌رسانی بین‌زنجیره‌ای (XCM) مون‌بیم (Moonbeam) یکی از آخرین پیشرفت‌های شبکه پولکادات و پاراچین‌های آن است. توسعه‌دهندگان شبکه‌های پولکادات و کوساما می‌توانند با استفاده از این کیت توسعه، به سرعت و به آسانی دارایی‌های مختلف را از زنجیره رله به پاراچین‌های مون‌بیم/مون‌ریور منتقل کنند.

مورد دیگر قابل اعتنا، سهولت جابجایی راحت داده بین تست‌نت‌ و شبکه اصلی است. توسعه‌دهندگان این چنین قادر خواهند بود که پروژه‌های خود را پس از تست در شبکه آزمایشی، به سادگی در شبکه اصلی راه‌اندازی نمایند.

با نگاه به فعالیت توسعه‌دهندگان در شبکه پولکادات در ماه‌های اخیر می‌توان دریافت که فعالیت این گروه پیوسته در حال افزایش بوده است و در زمان نگارش این مقاله به ۸۷.۷۶ رسیده است.

میزان فعالیت توسعه‌دهندگان
میزان فعالیت توسعه‌دهندگان

این گواه تلاش تیم و بازتاب خیل پروژه‌هایی است که بر روی آن‌ها کار انجام می‌شود. ۱۸۲ پروژه در سیاهه پروژه‌های شبکه‌های کوساما و پولکادات فهرست شده‌اند.

نمودار قیمت پولکادات
نمودار قیمت پولکادات

در سویی دیگر، قیمت DOT طی شش ماهه گذشته نزولی بوده است. از ماه آوریل که روند نزولی آشکار شد، قیمت تقریبا ۷۰ درصد ریخته است.

میانگین متحرک ۵۰ روزه زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه قرار دارد که نشان از عملکرد ضعیف و روند خرسی دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز رهیافت‌های میانگین متحرک را تایید می‌کند. این شاخص زیر سطح خنثی قرار دارد.

با توجه به اطلاعات موجود، در محدوده ۶.۵ تا ۷ دلار مقاومت شدیدی وجود دارد که توسط میانگین متحرک کوتاه مدت و خط روند نزولی نیز مشخص شده است.

شکسته شدن این مقاومت می‌تواند منجر به یک رالی صعودی شود. اگر موفق به شکست این مقاومت شود، امکان رسیدن به سطوح مقاومت‌های پیشین که در محدوده ۲۳-۲۶ دلار است، وجود دارد.

همچنین به نظر می‌رسد که منطقه ۶ دلار، یک حمایت مستحکم است. با این حال اگر این حمایت شکسته شود، امکان نزول هر چه بیشتر وجود دارد.

معیار میزان فعالیت توسعه‌دهندگان و اعلام آپدیت Polkadot، نشان از حجم بالای کار صورت پذیرفته در شبکه در این زمان دارد. به طور کلی، اگر پروژه‌های باکیفیت و مفید بیشتری در شبکه راه‌اندازی شوند، ممکن است انتظار داشته باشیم که قیمت DOT افزایش یابد. با این حال، الگوی موجود ممکن است به زودی تغییر کند. برای سرمایه‌گذاران، جهت بازار – چه صعودی و چه نزولی – تنها به معنای یک چیز است؛ فرصتی برای خرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا