اخبار آلت کوین ها

پالیگان لبز از پالیگان ۲.۰ و طرح «لایه ارزش» اینترنت رونمایی کرد

طبق گفته Polygon Labs، پالیگان ۲.۰ به کاربران این امکان را خواهد داد تا ارزشی را در اینترنت ایجاد، تبادل و مدیریت کنند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، در تاریخ ۱۲ ژوئن، Polygon Labs از “پالیگان ۲.۰” رونمایی کرد. پالیگان ۲.۰ به مجموعه‌ای از بروزرسانی‌ها اطلاق می‌شود که به دنبال برقراری “لایه ارزش” در اینترنت هستند و به گفته این شرکت، به کاربران این امکان را می‌دهند “تا ارزشی را ایجاد، تبادل و مدیریت کنند”.

توییت پالیگان لبز

طبق اعلامیه‌ای که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، “پالیگان ۲.۰ مجموعه‌ای از بروزرسانی‌هاست که تقریباً هر جنبه‌ای از پالیگان، از معماری پروتکل گرفته تا توکنومیک و حاکمیت آن را بازنگری می‌کند. پالیگان ۲.۰ یک نقشه راه است و مشخص می‌کند که شبکه پالیگان چگونه قرار است به لایه ارزش تبدیل شود و با استفاده از تکنولوژی دانش صفر (ZK)، مقیاس‌پذیری نامحدود و نوعی نقدینگی یکپارچه ارائه دهد.

پالیگان ۲.۰ قصد دارد یک شبکه از زنجیره‌های متصل به هم، قدرت گرفته از تکنولوژی ZK باشد. ZK یک فرایند رمزنگاری است و به یکی از طرف‌ها، که به آن «اثبات‌کننده» گفته می‌شود، اجازه می‌دهد صحت یک عملکرد را بدون افشای هیچ اطلاعات اضافی به طرف دیگر، که به آن «تأییدکننده» می‌گویند، اثبات کند.

طبق گفته Polygon Labs:

این شبکه می‌تواند عملاً از تعداد نامحدودی از زنجیره‌ها پشتیبانی کند. همچنین تعاملات کراس چین (cross-chain) می‌توانند به صورت ایمن و فوری، بدون نیاز به مفروضات امنیتی و اعتماد مضاعف، انجام شوند. این یعنی مقیاس‌پذیری نامحدود و به نوعی نقدینگی یکپارچه.

رایان وایت (Ryan Wyatt)، مدیر عامل Polygon Labs در توییتر خود گفت:

پالیگان ۲.۰ در هسته خود پروتکل‌ها را با یکدیگر یکپارچه می‌کند و “کارکرد بی‌نقصی” را در تکنولوژی ماشین مجازی اتریوم zk، اثبات سهام و سوپرنت‌ها فراهم می‌کند، به گونه‌ای که “حس می‌کنید در حال استفاده از یک زنجیره هستید.”

علاوه بر این، او به «تکامل توکن» و «حاکمیت غیرمتمرکز بلندمدت» به عنوان برخی از نکات برجسته این فناوری اشاره کرد.

توییت وایت

انتظار می‌رود پالیگان در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را در مورد این فناوری ارائه کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا