اخبار آلت کوین ها

ریپل ۱۰ ساله شد

در جشن تولد ۱۰ سالگی این شبکه، خبر دستیابی تیم حقوقی ریپل به اسناد سخنرانی هینمن اعلام شد.

در روز پنج‌شنبه (۲۰ اکتبر)، شرکت فینتک ریپل لبز (Ripple Labs)، تولد ۱۰ سالگی بلاکچین ریپل را جشن گرفت.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو گلوب، برد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر ارشد اجرایی ریپل لبز، اعلام کرد که جشن تولدی در نشست داخلی این شرکت بدین منظور برگزار شده است.

اما این تنها بهانه برای جشن گرفتن نبود، چرا که در آن روز استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مشاور حقوقی ریپل، اعلام کرد که تیم حقوقی این شرکت سرانجام موفق شده است که به اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن دست پیدا کند. این سخنرانی به خصوص، توسط ویلیام هینمن، مدیر بخش امور مالی شرکتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در نشست یک روزه یاهو فایننس در سن فرانسیسکو و در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ ایراد شد.

این سخنرانی در خصوص برنامه‌های SEC برای استفاده از آزمون هاوی (Howey) در تعیین اوراق بهادار بودن یک دارایی دیجیتال بود. تنها دو ارزی که توسط هینمن در آن روز مورد اشاره قرار گرفت، بیت کوین و اتریوم بود که هیچ یک واجد شرایط اوراق بهادار بودن در نظر گرفته نشدند. هینمن در این خصوص گفت:

بنابراین، وقتی امروز به بیت کوین می‌نگرم، یک نهاد شخص ثالث مرکزی را نمی‌بینم که تلاش‌هایش عاملی تعیین‌کننده در [ادامه فعالیت] شرکت باشد. شبکه‌ای که بیت کوین در آن فعالیت می‌کند عملیاتی است و به نظر می‌رسد که مدتی است که غیرمتمرکز باشد، شاید حتی از ابتدای فعالیتش. اعمال قوانین اوراق بهادار فدرال بر عرضه و فروش مجدد بیت کوین، ارزش چندانی نمی‌افزاید.

و اگر رویداد جمع‌آوری سرمایه اولیه اتریوم را کنار بگذاریم، بر اساس درک و شناخت من از وضعیت فعلی اتر، شبکه اتریوم و ساختار غیرمتمرکزش، فروش و عرضه فعلی اتر در زمره معاملات اوراق بهادار نیست و همانند بیت کوین، اعمال قوانین فدرال اوراق بهادار بر تراکنش‌های فعلی اتر، ارزش کمی خواهد داشت.

استوارت آدروتی در توییت‌هایی ضمن اشاره به دستیابی به متن این سخنرانی علی‌رغم تلاش‌های SEC برای محرمانه ماندن آن، تلاش‌های تیم حقوقی ریپل را ستود و از تاکتیک‌های کمیسیون SEC در جریان پرونده انتقاد کرد.

گارلینگ‌هاوس نیز در پاسخ به این توییت‌ها گفت: SEC می‌خواهد که فکر کنید که آن‌ها به شفافیت و افشای اطلاعات اهمیت می‌دهند. آن‌ها را باور نکنید. وقتی در نهایت حقیقت آشکار شود، بی‌شرمانه بودن رفتار آن‌ها شما را شوکه خواهد کرد.

ریپل توسط انستیتو Great Place to Work، به عنوان یکی از شرکت‌های جذاب برای کار کردن معرفی شده است. پرسشنامه‌ها نشان می‌دهد که ۹۵ درصد از کارکنان این شرکت آن را «جایی عالی برای کار کردن» می‌دانند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا