اخبار آلت کوین ها

ریپل یک میلیون دلار به زلزله زدگان ترکیه کمک می‌کند

کمک ابتدایی ریپل ۲۵۰۰۰۰ دلار به شکل ارز XRP است و این شرکت به ازای هر یک دلار کمک دیگران، دو دلار تا سقف ۷۵۰۰۰۰ دلار به خیریه‌های مرتبط کمک خواهد کرد

شرکت آمریکایی ریپل (Ripple) قول کمک یک میلیون دلاری به بازماندگان زلزله ترکیه و سوریه داد. این مبلغ صرف کمک به چندین سازمان امدادی فعال در زلزله ترکیبه-سوریه خواهد شد.

به گزارش والکس و به نقل از Bein Crypto، به گفته ریپل ۲۵۰۰۰۰ دلار از این کمک به صورت XRP (معادل با تقریبا ۶۵۴ هزار ریپل) به صندوق خیریه Crypto for Charity اهدا خواهد شد.

علاوه بر این، ریپل اعلام کرد که مبلغ اهدایی دیگر کمک‌کنندگان به این خیریه را با نسبت ۲ به ۱ ( تا سقف ۷۵۰۰۰۰ دلار) به شکل مضاعف کمک خواهد نمود.

در تاریخ ۶ فوریه۷ زلزه‌ای به بزرگی ۷.۸ ریشتر، مناطقی از کشورهای ترکیه و سوریه را به لرزه درآورد. تعداد رسمی کشته‌شدگان این فاجعه، تا این لحظه از ۳۶۰۰۰ نفر فراتر رفته است.

ریپل افزود که صندوق خیریه ایجاد شده، کمک‌های خود را به دست چهار سازمان مردم‌نهاد از جمله CARE، Mercy Corps و کمیته بین‌المللی نجات می‌رساند.

این نهادها با ارائه کمک‌هایی همچون «پول نقد، اقلام اولیه زندگی، وسایل بهداشتی عمومی و مختص زنان و غیره» به جوامع آسیب‌یده در سوریه و ترکیه کمک می‌کنند.

بخش از این وجوه، به سازمان‌هایی همچون World Central Kitchen برای تامین مواد و وسایل ضروری آشپزخانه‌های صحرایی و کمک به سرآشپزها و رستوران‌های محلی و کامیون‌های غذا برای تامین نیازهای غذایی بازماندگان اختصاص خواهد یافت.

به گفته سایت Abhap که یکی دیگر از بنیادهای بزرگ دریافت‌کننده کمک‌های مردمی در فضای وب ۳.۰ بوده است، تاکنون بیش از ۴.۴ میلیون دلار ارز دیجیتال توسط افراد و شرکت‌های مختلف اهدا شده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا