اخبار ارزهای دیجیتال

ریپل به حل مشکلات حوزه NFT بازی ها و اعتبار کربن می‌اندیشد

دیوید شوارتز، مدیر ارشد تکنولوژی ریپل، از تخصیص سرمایه صندوق ارزش آفرین این بنیاد به پروژه‌های کاربردی خبر داد

به زعم دیوید شوارتز (David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری ریپل، اگر چه حوزه پرداخت او را بیشتر به وجد می‌آورد، اما بخش اعتبار کربن و توکن‌های NFT بازی‌ها نیز آینده روشنی دارد.

به گزارش والکس و به نقل از The block، شوارتز در مصاحبه‌ای در تاریخ ۲۹ نوامبر از هیجان‌زده بودن ریپل در خصوص اعتبار کربن گفت. او افزود:

دلیل اعتقاد من این است که فکر می‌کنم تناسب درستی وجود دارد. در حال حاضر در فضای اعتبار کربن معضلی واقعی وجود دارد که مربوط به عدم اطمینان از منشا و چگونگی صدور این اعتبارات است. برای مثال این اطمینان که دو مجموعه اعتبار کربن صادر نشده باشد.

حوزه بازی و بازی‌سازی، دیگر بخشی است که آماده توسعه است. شوارتز اعتقاد دارد که توکن NFT می‌تواند به استودیوهای بازی‌سازی کمک کند تا کاربران را راحت‌تر به سمت جدیدترین محصولات خود بکشانند.

شوارتز گفت:

مشکلاتی واقعی در حوزه بازی‌ وجود دارد که NFTها می‌توانند آن را حل کنند.

شوارتز برای مثال به این نکته اشاره می‌کند که گیمرها عموما به بازی موفق پیشین دلبسته می‌شوند و به سختی به محصولات جدید مهاجرت می‌کنند. او افزود:

باید از صفر شروع کنید و این احساس از دست دادن وجود دارد. اگر بتوانید پیشرفت خود در بازی را به شکل توکن NFT با خود منتقل کنید، آن گاه این احساس از دست دادن را نخواهید داشت و احتمال بیشتری وجود خواهد داشت که به بازی جدید استودیو مهاجرت کنید.

ریپل در حال حاضر به طور مستقیم برنامه‌های کاربردی برای مصرف‌کنندگان توسعه نمی‌دهد بلکه به دنبال همکاری با شرکایی است که بتوانند از شبکه کم خرج و سریع آن استفاده کنند. شوارتز از تشکیل صندوقی برای حمایت از تولیدکنندگان با سرمایه ۲۵۰ میلیون دلار خبر داد. پس از تردید در تشکیل این صندوق، طراحی این صندوق با دقت در حال انجام است.

او در مورد چرایی تردید گفت:

اگر به شما به اندازه کافی پول دهم، ممکن است حاضر شوید کاری کنید که اصلا منطقی نیست، درست است؟ مثلا هیچ دلیلی وجود ندارد که مثل یک مرغ بالا و پایین بپرید، اما اگر به شما ۱۰۰۰ دلار بدهم، ممکن است این کار را انجام دهید و بگویید «نگاه کن، ببین، این در دنیای واقعی استفاده دارد. این یک راه‌حل کاربردی است!» در واقع آنچه اتفاق افتاده است این است که من به شما پول می‌دهم تا صرفا کاری انجام دهید.

ریپل با تاسیس صندوق حمایتی خود به دنبال ترویج و توسعه پروژه‌هایی واقع‌بینانه است که منطقی به نظر بیایند. شوارتز افزود که ریپل معمولا از توسعه‌دهندگان می‌خواهد که ابتدا سرمایه را از طرق خارجی جذب کنند و ابتدا حداقل محصول پذیرفتنی (Minimum Viable Product) را بسازند. سپس واجد دریافت حمایت از این صندوق خواهند شد.

شوارتز تصریح کرد:

افرادی هستند که برای انجام کارهای احمقانه به مردم پول می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید مردم را به سمت ساخت پروژه‌های موفق سوق دهید یا آن‌ها را از بلاکچین‌هایی که کارمزد بالا و نرخ تراکنش پایینی دارند بر حذر دارید و یا از ضرب توکن‌هایی بی‌معنی برای پروژه‌ها منصرف کنید، تخصیص پول بخشی است که باید به شدت مراقب آن باشید. باید واقعا مراقب باشید که توهم موفقیت و پیشرفت را ایجاد نکنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا