اخبار آلت کوین ها

مدیر ریپل: توافق با SEC چندان محتمل نیست

گارلینگ‌هاوس معتقد است که پرونده این شرکت با SEC در چند ماه آتی به فرجام خواهد رسید

برد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر ارشد اجرایی ریپل، احتمال توافق با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) در جریان پرونده اتهام فروش ۱.۳ میلیارد دلار اوراق بهادار بی‌مجوز را بعید می‌داند.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، گارلینگ‌هاوس در جریان مصاحبه‌ای با شبکه CNBC گفت که توافق با SEC تنها در صورتی امکان‌پذیر است که این نهاد بپذیرد که ارز دیجیتال ریپل (XRP) اوراق بهادار نیست. در حالی که دیدگاه گری گنسلر، ریاست فعلی کمیسیون، بر این است که تمامی رمزارزها اوراق بهادار هستند.

گارلینگ‌هاوس افزود:

تنها راه‌حل توافق این است که SEC شفافانه مشخص کند که XRP از این به بعد اوراق بهادار محسوب نمی‌شود. احتمال چنین امری به نظر من صفر است.

این بدین معنی است که تکلیف این دعوی با تصمیم قاضی مشخص خواهد شد.

به زعم مدیر عامل ریپل، این حکم می‌تواند در سال جاری میلادی صادر شود. او انتظار دارد که نتیجه دادگاه در «سال ۲۰۲۳» مشخص شود. او اضافه کرد که «داشتن کنترل بر روی زمان تصمیم‌گیری قاضی غیرممکن است». با این حال او امیدوار است که در کمتر از ۱۰ ماه آینده، این امر رخ دهد.

شرکت ریپل به نوعی به نمایندگی از کل صنعت ارزهای دیجیتال در این پرونده در حال مبارزه است. چندین شرکت فعال در حوزه از دادگاه درخواست کردند که به عنوان «دوست دادگاه» – اصطلاحی حقوقی به معنی طرفی که به شکل مستقیم در پرونده نفعی ندارد اما می‌تواند فرصت حضور و بیان دیدگاه بیابد – در جلسات حاضر شوند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا