اخبار آلت کوین ها

تشدید فعالیت نهنگ های ریپل ادامه دارد؛ واکنش قیمت چه خواهد بود؟

بیش از یک میلیارد ریپل (XRP) طی چند روز گذشته جابجا شده است؛ آیا دامپ قیمتی در راه است؟

دارندگان ارز دیجیتال ریپل طی هفت روز گذشته با سرعت بیشتری در حال انتقال این ارز هستند. معمولا چنین تحرکاتی منجر به افت قیمت می‌شود.

به گزارش والکس و به نقل از BeinCrypto، نهنگ‌های ریپل مقادیر زیادی از این ارز را طی هفته‌ گذشته منتقل کرده‌اند. این حرکت می‌تواند سبب منفی شدن بیشتر احساسات بازار شود که هنوز رنگ و بویی نزولی دارد.

بنا بر اطلاعات سرویس Whale Alert، چندین انتقال بزرگ XRP طی روزهای اخیر صورت گرفته است.

در مجموع بیش از یک میلیارد کوین ریپل در این بازه زمانی جابجا شده. افزون بر این، میلیون‌ها دلار ریپل در روز جاری (۲۹ آذر) در حال انتقال است.

میلیون‌ها دلار ریپل در حال جابجایی است
میلیون‌ها دلار ریپل در حال جابجایی است

سرویس ردیاب Whale Alert گزارش داد که بیش از ۵۰۰ میلیون واحد ریپل طی روز گذشته (۲۸ آذر) توسط نهنگ‌های ارز دیجیتال و در پنج تراکنش منتقل شده است. ارزش این مقادیر با توجه به قیمت ریپل در حدود ۱۷۱ میلیون دلار است.

بزرگترین این انتقال‌ها، انتقالی به ارزش ۱۱۲ میلیون دلار بود که از صرافی بایننس به حسابی ناشناس واریز شد.

حرکات این چنینی نهنگ‌ها عموما برای انتقال دارایی به والتی امن است و یا به قصد فروش در صرافی‌های متمرکز صورت می‌گیرد.

هفته گذشته نیز خبری مبنی بر تحرکات نهنگ‌های ریپل منتشر کردیم. به تبع این رویداد قیمت ریپل کاهشی ۱۳ درصدی داشت. بنابراین اگر فعالیت جدید نهنگ‌ها تلاشی برای فروش باشد، فشار فروش و در نتیجه قیمت ریپل می‌تواند دستخوش تغییر شود.

در سویی دیگر، جامعه کاربری کریپتو چشم‌انتظار خبری بزرگ از سوی شرکت ریپل است. وعده این خبر توسط دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل در گفتگو با چارلز هاسکینسون داده شد. با این حال هنوز هیچ جزییاتی در این خصوص منتشر نشده است.

اما نگاهی به تحلیل قیمت ریپل بیاندازیم؛ قیمت ریپل با کاهشی یک درصدی در روز گذشته روبرو بوده و اوضاع کلی آن چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

نمودار قیمت ریپل طی ماه گذشته
نمودار قیمت ریپل طی ماه گذشته

طی هفت روز گذشته، قیمت ریپل ۱۲.۶ درصد کاهش یافت و این رمزارز موفق به گذر از مقاومت مهم ۴۰ سنت نشد. قیمت ریپل (۰.۳۳۴ دلار) هم‌اکنون در کف ماهیانه خود قرار دارد و به نظر می‌رسد تحقق زیان سرمایه‌گذاران ادامه داشته باشد.

از نقطه نظر تکنیکال، خروج از باند بولینگر روزانه می‌تواند سبب کاهش مضاعف قیمت شود. حمایت‌ اولیه XRP هم‌اکنون در محدوده ۰.۳۲۵ دلار است و اگر این حمایت بشکند، حرکت به زیر ۰.۳۰۰ دلار کاملا محتمل است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا