اخبار آلت کوین ها

آیا فعالیت نهنگ های ریپل برای گذر از مرز ۴۰ سنت کافی است؟

طی روزهای گذشته نهنگ‌ها علاقه زیادی به خرید ارز ریپل از خود نشان داده‌اند همچنین تعداد مبادلات و حجم آن‌ها افزایش یافته است

طی هفته گذشته، مقادیر قابل توجهی ریپل (XRP) در شبکه جابجا شده است. قیمت این کوین در نزدیکی مرز روانی مهمی قرار دارد. آیا این بار این مرز خواهد شکست؟

به گزارش والکس و به نقل از Bein Crypto، طی هفته‌آی که گذشت بیش از ۱۴۳ میلیون ریپل توسط یک نهنگ ارز دیجیتال جابجا شد. علاوه بر این، دیگر نهنگ‌ها در دو تراکنش مجزا ۴۰ و ۶۰ میلیون ریپل منتقل کردند.

همچنین ۳۰۰ میلیون XRP به ارزش ۱۱۶ میلیون دلار از صرافی بایننس در روز گذشته، ۲۲ آذر خارج شد. مقصد برخی از این تراکنش‌ها صرافی Bitstamp بود. آخرین آن‌ها به میزان ۳۵ میلیون عدد و ارزش ۱۳.۸ میلیون دلار در روز گذشته صورت گرفت.

با وجود آن که فعالیت نهنگ‌ها عموما نشانه‌ای از اتفاقی بزرگ‌تر دارند اما تاکنون حرکت قیمتی قابل توجهی از ریپل مشاهده نشده است.

علاوه بر پرکاری نهنگ‌ها، حجم مبادله ریپل نیز طی روزهای گذشته افزایش یافته است. از روز ۱۲ دسامبر، حجم روزانه خرید و فروش ریپل از ۳۱۷ میلیون دلار به ۱.۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

در طی این پنجره زمانی دو روزه، قیمت ریپل ۵ درصد افزایش یافته و به سطح کلیدی ۰.۴۰ دلار نزدیک شده است.

به گزارش وبسایت Santiment، تعداد آدرس‌‌های فعال شبکه نیز در ابتدای ماه جاری میلادی افزایش یافت. نکته قابل توجه دیگر، افزایش سهم نهنگ‌ها در مالکیت این کوین بود؛ سهم نهنگ‌ها از عرضه کل ریپل طی پنج هفته از ۱۶.۷ درصد به ۱۸.۳ درصد رسید.

مضاف بر این، سرویس OnChain Whales گزارش داد که حجم معاملات توکن‌های NFT نیز در این شبکه رشد داشته است. نزدیک به ۸ میلیون ریپل طی بیش از ۵۰ هزار معامله صرف خرید و فروش توکن‌های NFT در این شبکه شده است.

قیمت ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته دو درصد رشد داشته است
رشد ۲ درصدی قیمت ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته

قیمت ریپل دوباره نزدیک به سطح روانی مهم ۰.۴۰ دلار شده است. این سطح طی دو هفته اخیر مانعی جدی بر سر راه افزایش قیمت این رمزارز بوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا