اخبار ارزهای دیجیتال

سم بنکمن فراید پس از آزادی با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری در نیویورک دیده شد

طبق تصاویر ارسالی کاربران ناشناس، سم بنکمن فراید در سالن انتظار ترمینال شماره ۸ فرودگاه جان اف کندی دیده شده است

در جریان پرونده صرافی FTX، جامعه ارزهای دیجیتال و کاربران عادی و ناشناس آن تلاش‌های زیادی در راستای تحقیق و بررسی پرونده انجام دادند. حال پس از موافقت دادگاه با قرار وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried)، بار دیگر اعضای جامعه کاربری کریپتو اطلاعات تازه‌ای از او در اختیار عموم قرار دادند.

به گزارش والکس و به نقل از Coin Telegraph، تنها سه روز پس از آزادی با قرار وثیقه، یکی از اعضای جامعه کاربری کریپتو ظاهرا SBF را در سالن استراحت فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی مشاهده کرده است. تصاویری از سم بنکمن فراید توسط حساب کاربری litcapital در توییتر منتشر شد که او را در حال کار با لپ‌تاپ نشان می‌دهد.

تصویر ثبت شده از سم بنکمن فرید در فرودگاه JFK
تصویر ثبت شده از سم بنکمن فراید در فرودگاه JFK

طبق اظهارات این حساب مستعار، بنکمن فرید به همراه والدین، ماموران FBI و وکلای خود بود. تصاویر بیشتری متعاقبا توسط حساب‌های دیگر منتشر شد که او را در داخل هواپیمای خطوط پروازی آمریکن ایرلاینز (AA) نشان می‌داد.

تصاویر فوق، بحث‌هایی در خصوص صحت اظهارات پیشین سم بنکمن فرید به کمیته خدمات مالی کنگره برانگیخت؛ او مدعی شده بود که به اطلاعات شخصی و حرفه‌ای خود دسترسی ندارد، در حالی که در این عکس‌ها به وضوح تلفن همراه و لپ‌تاپ او دیده می‌شوند.

همچنین مدرک جدیدی به دادگاه در پرونده صرافی FTX ارائه شده است که نشان می‌دهد این صرافی پیش از اعلام ورشکستگی ذیل قانون فصل ۱۱، مبلغ ۱۲ میلیون دلار به شرکت حقوقی سالیوان و کرامول (Sullivan & Cromwell) پرداخت کرده است.

اسناد پرداخت صرافی FTX
اسناد پرداخت صرافی FTX

از تاریخ ۲۶ آگوست، صرافی FTX مبلغ ۳.۵ میلیون دلار به این شرکت برای خدمات حقوقی پرداخت کرده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
Coin Telegraph
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا