اخبار شیبا اینو

خرید ۳۸۴ میلیارد شیبا توسط یک نهنگ در آستانه راه‌اندازی شیباریوم

ارزش دارایی شیبا اینو این حساب هم‌اکنون بالغ بر ۲۵۰ میلیون دلار است

یک نهنگ مرموز ارز دیجیتال طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۳۸۴ میلیارد عدد توکن شیبا اینو (SHIB) خریداری کرده است. این حساب هم‌اکنون مالک بیش از ۲۵۵ میلیون دلار از این میم کوین است.

به گزارش والکس و به نقل از Crypto Globe، حساب مذکور به گواه داده‌های بلاک چین در حال حاضر مالک بیش از ۱۹.۴ تریلیون توکن شیباست. این نهنگ ارز دیجیتال در مرور زمان به تدریج به دارایی‌های شیبای خود افزوده است و فروشی نداشته است.

قیمت شیبا اینو
قیمت شیبا اینو

خرید شیبا اینو، این توکن را بدل به دومین دارایی باارزش کیف پول مورد اشاره پس از اتر (ETH) کرده است. این نهنگ بیش از ۳۰۰ میلیون اتریوم در اختیار دارد. توکن‌های ماتیک (MATIC)، چین لینک (LINK)، کامپوند (COMP) و یونی سواپ (UNI)،‌ به ترتیب دیگر دارایی‌های ارزشمند این حساب هستند.

اخیرا و در آستانه راه‌اندازی راهکار مقیاس‌پذیری لایه دوم شیباریوم، تعداد حساب‌های منحصربه‌فرد دارنده شیبا به ۱.۳ میلیون عدد رسید.

داده‌های صرافی کوین بیس نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در این میم کوین به دنبال فروش نیستند؛ میانه زمانی فروش یا انتقال شیبا اینو به آدرسی خارجی در صرافی کوین بیس برای شیبا بیش از ۲۳۰ روز است.

راه‌اندازی شیباریوم سبب بهبود سرعت و ظرفیت تراکنش و کاهش کارمزد آن خواهد شد. همچنین با راه‌اندازی شیباریوم، اکوسیستم شکل گرفته حول شیبا سهم بیشتری از تقاضای مربوط به این توکن کسب خواهد کرد. افزون بر این، با راه‌اندازی این راهکار لایه ۲، از تعداد توکن‌های در گردش کاسته به کمک فرایند توکن‌ئوزی کاسته خواهد شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا