کیف پول

معرفی و بررسی بهترین کیف پول های SNX (سینتتیکس نتورک)

توکن شبکه Synthetix یک توکن مبتنی بر شبکه اتریوم است بوده که به شبکه قدرت می‌دهد. این پروتکل در حال حاضر از ارزهای مصنوعی فیات، ارزهای دیجیتال و کالاها پشتیبانی می‌کند. پس از دانستن اینکه snx چیست، برای ذخیره دارایی و مدیریت آن به یکی از کیف پول‌‌های SNX نیاز خواهید داشت؛ چه به دنبال ایمن نگه داشتن دارایی‌های خود و HODL یا مدیریت روزانه آن‌ها باشید، حتما باید انتخابی امن میان بهترین کیف پول های SNX انجام دهید.

در این مقاله از بلاگ والکس به معرفی والت ‌های رمزارز SNX می‌پردازیم و آن‌ها را از لحاظ سرد یا گرم بودن و مزایا و معایب مختلفشان مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بررسی کلی کیف پول های SNX

توکن Synthetix Network یک توکن ERC20 است که بر بستر بلاک چین اتریوم کار می‌کند. این توکن می‌تواند در طیف گسترده‌ای از کیف پول‌هایی از انواع سخت افزاری و نرم افزاری ذخیره شود. البته پیش از هر چیز، اگر با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال SNX آشنا نیستید، مقاله آن را در بلاگ والکس مطالعه کنید.

شما برای خرید SNX نیاز به راه‌اندازی یکی از کیف پول های SNX دارید. گستره انتخاب والتی که از این ارز پشتیبانی کند، زیاد است. اما در این مقاله برای آنکه کار شما را ساده‌تر شود، بهترین کیف پول‌ های پشتیبان آن را فهرست کرده‌ایم.

در جدول زیر این فهرست با میزان سختی استفاده آمده‌اند تا با توجه به سطح خود بتوانید مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

کیف پول SNX سهولت کاربری
Ledger Nano S متوسط
Trezor سخت
Trust Wallet ساده
Atomic wallet ساده
MyEtherWallet متوسط
Lumi wallet ساده
ImToken ساده
Metamask ساده

بهترین کیف پول‌ها برای استیکینگ و ذخیره سینتتیکس نتورک (SNX)

کیف پول سینتتیکس نتورک

حوزه کریپتوکارنسی یک میدان جنگ است و همه می‌خواهند در این نبرد پیروز شوند. ابزارهایی مانند کیف پول‌های رمزارزی، قابلیت‌های اضافی مانند صرافی داخلی، استکینگ و غیره برای والت خود معرفی می‌کنند تا مشتری بیشتری را به پلتفرم خود جذب کنند. در ادامه، کیف پول های SNX که ایمن، قابل اعتماد، آسان برای استفاده و محبوب هستند و از مکانیسم استکینگ پشتیبانی می‌کنند را فهرست کرده‌ایم تا کاربران طی ذخیره‌سازی دارایی بتوانند درآمد غیرفعال بیشتری کسب کنند. پس از خرید SNX می‌توانید با خیال آسوده آن را در این والت‌ها نگهداری کنید.

Trust Wallet

Trust Wallet یک برنامه موبایلی چند ارزی و از نوع غیرحضانتی است. در این والت کنترل کامل بر دارایی‌های دیجیتال برعهده کاربر است. با این گزینه می‌توان از ارزهای دیجیتال گرفته تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را ذخیره کرد. تراست والت، کیف پول رمزارز رسمی بایننس است و در حال حاضر از ۶۵ بلاک چین مانند بیت کوین، اتریوم، ترون و ریپل به همراه بیش از ۴.۵ میلیون دارایی رمزارز از جمله NFT پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) نیز از ویژگی‌های مهم آن است.

Trust Wallet بر روی دستگاه‌های تلفن همراه کار می‌کند و هر بلاک چین بلافاصله پس از دانلود برنامه، قابل دسترسی خواهد بود. تمام اطلاعات تماس فقط بین طرفین معامله به اشتراک گذاشته می‌شود و اطلاعات شخصی کاربران را در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نمی‌دهد. Trust Wallet وجوه کاربران را نگه نمی‌دارد و کاربران تنها به کلیدهای خصوصی یا عبارات اولیه خود دسترسی دارند.

اپلیکیشن Trust Wallet برای اندروید و iOS رایگان بوده و به ترتیب از طریق PlayStore یا AppStore قابل دانلود است. همچنین رابط کاربری ساده و تعاملی دارد که به پلتفرم کمک کرده تا بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال داشته باشد.

رمز ارز شبکه Synthetix را می‌توان به همراه هر توکن دیگر ERC20 که می‌خواهید ایمن نگه دارید را مستقیماً به تراست والت به عنوان یکی از کیف پول های SNX ارسال کنید.

Atomic Wallet 

والت Atomic

کیف پول Atomic بیش از هر زمانی در حوزه کریپتو محبوبیت پیدا کرده است. ویژگی‌های کلیدی آن را می‌توان سواپ‌های اتمی دانست. سواپ اتمی در سال ۲۰۱۷ توسط یک متفکر فین تک، مدیر عامل Changelly، کنستانتین گلادیچ (Konstantin Gladych) راه‌اندازی شد.

Synthetix Network Token را می‌توان در اتمیک ولت ذخیره کرد. این والت که یکی از امن‌ترین کیف پول های SNX  است را می‌توان در نسخه‌های اندروید، iOS و چندین نسخه دسکتاپ نصب و راه‌اندازی کرد. کیف پول اتمیک از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال از جمله SNX و سایر توکن‌های ERC20 و BEP2 پشتیبانی می‌کند. این والت همچنین خدمات تبادل داخلی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند از آن برای مبادله رفت و برگشتی بین تمام دارایی‌های پشتیبانی شده از جمله رمز شبکه Synthetix استفاده کنند.

MyEtherWallet

همچنین می‌توانید رمز ارزتان را در یکی از قابل اعتمادترین کیف پول های SNX یعنی مای اتر ولت ذخیر کنید. تمام توکن‌های ERC20 از جمله رمز ارز سینتتیکس را می‌توان با استفاده از این والت در بلاک چین اتریوم، بدون نیاز به دانلود هیچ کلاینت یا نرم‌افزاری ذخیره کرد.

MyEtherWallet یک از انواع والت‌های مبتنی‌بر وب است که می‌توان به آن در هر مکانی دسترسی داشت. البته باید نسبت به حملات فیشینگ هوشیار بود اما اگر دستگاه و اینترنت شما امن باشد جای نگرانی نیست.  علاوه براین، با والت‌های سخت افزاری مانند Ledger یا Trezor سازگار بوده و می‌توان برای ذخیره از آنها استفاده کرد.

ارز دیجیتال SNX را می‌توان مستقیماً به آدرس MyEtherWallet شما، همراه با هر کوین دیگری از ERC20 ذخیره و ارسال کرد.

Ledger Nano S

لجر نانو

Ledger Nano S پروتکل‌های امنیتی قوی دارد و می‌توان گفت که امن‌ترین والت برای ذخیره طولانی مدت ارز دیجیتال شماست. سرمایه‌گذاران مبتدی یا افرادی که زیاد معامله نمی‌کنند، از اینکه بدانند دارایی‌های به صورت آفلاین ذخیره شده، خیالشان راحت است. در عین حال می‌توانند به راحتی به رمزارز خود دسترسی داشته باشند یا هنگام استفاده از دستگاه فیزیکی، حساب‌های خود را مشاهده کنند.

سطح امنیت کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S بالا بوده و این امنیت با تراشه‌ و سیستم عامل اختصاصی آن تامین شده است. این والت به سرمایه‌گذاران قدرت کنترل کلیدهای خصوصی خود را می‌دهد.

سرمایه‌گذاران می‌توانند بیش از ۱۱۰۰ کوین و توکن را در لجر نانو اس ذخیره کنند؛ ۲۳ ارز دیجیتال مستقیماً توسط لجر پشتیبانی شده سایر آن‌ها توسط برنامه‌های شخص ثالث نصب شده اضافه می‌شوند.

اگر به آینده ارز دیجیتال snx امیدوارید و برای هولد رمز ارز سینتتیکس دنبال گزینه‌ای امن و بی‌دردسر هستید، ما به شما لجر نانو اس را توصیه می‌کنیم؛ البته اگر حجم دارایی‌تان بالاست و می‌توانید برای خرید دستگاه هزینه کنید.

imToken

 imToken یک کیف پول چند زنجیره‌ای اندروید و iOS است که متمرکز بوده و به کاربران اجازه می‌دهد بدون ذخیره محلی به بلاک چین دسترسی داشته باشند. کیف پول imToken امکان معامله از طریق Tokenlon و تبدیل شدن به کیف پول سخت افزاری از طریق imKey را فراهم کرده است.

بنابراین، imToken از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند کیف پول سرد و کیف پول سخت افزاری بلوتوث imKey پشتیبانی می‌کند که برای کاربران مبتدی یا پیشرفته عالی انتخاب مناسبی است. در این والت، تمام شبکه‌های اصلی RPC سفارشی مانند BSC، Polygon، Gnosis، Fantom و غیره از قبل نصب شده‌اند. بنابراین تغییر کیف پول شما از شبکه‌ای  به شبکه دیگر، فقط با یک انتخاب ساده از منوهای کشویی صورت می‌گیرد.

imToken یکی از کیف پول های SNX است که از آن و بیش از  ۱۰۰۰ توکن دیگر پشتیبانی می‌کند.

MetaMask

والت متامسک

MetaMask یک کیف پول رایگان، منبع باز و گرم است برای متنوع‌ترین بلاک چین موجود یعنی اتریوم کاملا کاربردی است. این والت، دروازه ورود شما به اکوسیستم DeFi، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، توکن‌های ERC-20 و عملاً همه چیزهای است که در اتریوم فعال هستند.

این والت به عنوان یکی از کیف پول های SNX  در دو نسخه iOS و Android در دسترس است. علاوه بر این، یک افزونه برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس، بریو و اج (Edge) دارد.

بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز دیجیتال سینتتیکس نتورک (SNX)

همانطور که از نام آن پیداست، یک کیف پول رمزارزی نرم افزاری، کاملا دیجیتالی است و در برنامه‌های نرم‌افزاری یا برنامه‌های کاربردی مناسب رایانه رومیزی، لپ‌تاپ، تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های دیجیتال طراحی می‌شوند.

در این بخش، بهترین کیف پول‌ سینتتیکس نتورک (SNX) نرم افزاری را که امکان استکینگ ندارند را معرفی کرده‌ایم.

Lumi Wallet

معامله‌گران باتجربه ارزهای دیجیتال همیشه به دنبال کیف پول‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته هستند. کیف پول Lumi یک کیف پول چند ارزی است که برای پاسخگویی به نیازهای مالکان رمزارز مبتدی و باتجربه طراحی شده است. همچنین پشتیبانی گسترده‌ای از کوین‌ها ارائه می‌دهد و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

این والت به صورت رایگان در نسخه‌های وب، اندروید و iOS ارائه شده است که با کمک آن می‌توان SNX را ارسال، دریافت یا با بیش از ۱۰۰۰ کوین و توکن مبادله کرد.

شما همیشه می‌توانید از کیف پول بلاک چین Lumi به عنوان یک کیف پول چندارزی برای بیش از ۱۰۰۰ دارایی رمزارز یا به عنوان کیف پول های SNX برای مدیریت ایمن تمام توکن‌های Synthetix خود استفاده کرد.

بهترین کیف پول‌های سینتتیکس نتورک (SNX) برای نگهداری طولانی مدت از دارایی

کیف پول‌های سخت‌افزاری به‌طور ایمن کلیدهای خصوصی کاربر رمزارز را در فضای ذخیره‌سازی آفلاین یا سرد نگهداری می‌کنند؛ به این معنی که به اینترنت متصل نیستند، جز زمانی که کاربر باید برای تکمیل تراکنش در مدت کوتاهی آن را به رایانه متصل کند. بنابراین، کیف پول های SNX سخت‎افزاری از امنیت بالایی برای نگهداری دارایی‌های ارزدیجیتال برخوردار هستند.

Trezor

Trezor یک کیف پول سخت افزاری رمزارزی است که توسط SatoshiLabs برای حفظ امنیت دارایی رمزارز در سطح بالا، طراحی شد.

Trezor یکی از کیف پول های SNX  است که امکانات بسیاری را برای کمک به محافظت از دارایی‌های رمزارزی ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توان به احراز هویت دو مرحله‌ای، کلیدهای خصوصی و موارد دیگر اشاره کرد.

Trezor One، اولین نسخه کامل Trezor، در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۴، دقیقاً یک سال پس از معرفی نمونه اولیه Trezor در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. نسخه دیگری با نام Trezon Model T در بیش از ۱۵۰ کشور عرضه شد.

شما می‌توانید با این کیف پول های SNX  از دارای SNX و بسیاری دیگر همانند بیت کوین، اتریوم، کوین بایننس، تتر و بسیاری دیگر به‌صورت طولانی مدت نگهداری کنید.

انتخاب بهترین کیف پول های SNX

هرکدام از والت ‌های رمزارز SNX که معرفی کردیم مزایا و معایبی دارند که شما باتوجه به نیاز خود باید گزینه مناسب را انتخاب کنید. در جدول زیر به صورت خلاصه تمامی ویژگی‌های والت‌هایی را که بررسی کرده‌ایم را به صورت لیست آورده‌ایم.

کیف پول مزایا معایب
Ledger Nano S کیف پول سرد مقرون به صرفه، ذخیره کلیدهای خصوصی در دستگاه، پشتیبانی بیش از ۵۵۰۰ کوین و توکن فضای ذخیره سازی محدود برای برنامه‌های رمزارزی، صفحه نمایش کوچک، به اندازه سایر کیف پول‌ها با موبایل سازگار نیست
Trezor سطح امنیتی درجه یک، پشتیبانی بیش از ۱۸۰۰ ارز دیجیتال، قابل حمل، عدم افشای معامله، استفاده آسان نداشتن برنامه گوشی هوشمند، قیمت بالا، مشکل در برداشت
Trust Wallet پشتیبانی بیش از ۱ میلیون ارزدیجیتال، راه اندازی و استفاده راحت در تلفن‌های هوشمند و برخی رایانه‌های مک، خرید و اشتراک گذاری ساده ارزدیجیتال به طور مستقیم در کیف پول نبود امکان بازیابی حساب از دست رفته با پشتیبانی مشتری، داشتن پتانسیل حملات فیشینگ    
Atomic wallet سازگاری با هر دستگاهی، دارای ویژگی خرید کریپتو، پشتیبانی از انواع دارایی‌های رمزارزی، رابط کاربری ساده، کلیدهای خصوصی رمزگذاری شده فقط به تعداد محدودی از دارایی‌های کریپتو برای خرید دسترسی دارد، با والت سخت افزاری سازگار نیست.
MyEtherWallet نرم‌افزار متن باز رایگان، کنترل کلیدهای خصوصی به عهده کاربر، سازگار با کیف پول سخت افزاری ledger Nano S و Trezor، فراهم کردن تسهیلات مبادله توکن، ذخیره تمامی توکن‌های سفارشی ERC 20     مستعد حملات هک و فیشینگ، راه‌اندازی برای تازه‌کارها مشکل است، فقط از توکن‌های اتریوم و ECR 20 پشتیبانی می‌کند و از بیت کوین و سایر کوین‌های بزرگ پشتیبانی نمی کند.  
Lumi wallet مدیریت صدها توکن مختلف، سهولت استفاده در هر دستگاه تلفن همراه،، پشتیبانی قطعی سلسله مراتبی (HD) کارمزد صرافی بالا هنگام خرید کریپتو (۱%)، عدم پشتیبانی از قابلیت چند امضایی، منبع باز نیست، نگرانی در مورد ارسال کلیدهای خصوصی به سرورهای راه دور
ImToken پشتیبانی از چندین کوین و دارایی، متن باز، تبادل توکن داخلی، در اختیار داشتن کامل کلیدهای خصوصی نداشتن نسخه دسکتاپ یا وب، نداشتن احراز هویت دو مرحله‌ای
Metamask منبع باز، کلیدهای خصوصی در مرورگر نگهداری می‌شوند، سازگار با والت لجر مانند والت سخت افزاری امن نیست، فقط از توکن‌های اتریوم و ERC-20 پشتیبانی می‌کند.

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین کیف پول های SNX را به شما معرفی و هر کدام را از ابعاد مختلف بررسی کنیم. شما هم می‌توانید تجربه کاربری خود را از این والت‌ها با ما در میان بگذارید و بهترین‌ها را معرفی کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
investopedia
سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا