اخبار آلت کوین ها

دلیل کاهش قیمت سولانا چیست؟ بررسی وضعیت نمودار رمزارز SOL

قیمت سولانا در چند روز گذشته با کاهش مداوم خود به زیر سطح ۱۷.۷۵ دلار رسیده است. این در حالیست که خبر فروش احتمالی دارایی‌های صرافی FTX که شامل SOL نیز می‌شود معامله‌گران را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتوپوتیتو، با اینکه بخشی از سولاناهای موجود در سبد FTX تا سال ۲۰۲۸ به صورت کامل آزادسازی نمی‌شوند اما منتشر شدن این خبر باعث کاهش قیمت رمزارز SOL شده است. برای بررسی خبر فروش این دارایی‌ها و اثیر آن بر قیمت بیت کوین، سولانا و سایر آلت کوین‌ها این مطلب را مطالعه کنید.

از آنجا که فروشندگان در حال حاضر کنترل بیشتری بر بازار سولانا دارند، بهترین شانس سولانا برای توقف روند نزولی در حمایت ۱۷ دلاری قرار دارد. اگر این سطح نتواند از پس ریزش قیمت سولانا بر بیاید احتمالا مقصد بعدی در سطح ۱۵ دلار خواهد بود.

نمودار قیمت سولانا
نمودار قیمت سولانا تایم فریم ۳ روزه

همچنین هیستوگرام MACD یک کف پایینتر جدید ثبت کرده است که نشان می‌دهد فروشندگان ممکن است فشار بیشتر روی قیمت سولانا را ادامه دهند.از طرف دیگر اندیکاتور RSI می‌تواند به ناحیه اشباع فروش برسد و در این صورت انتظار می‌رود قیمت SOL از سطح ۱۷ یک بازگشت را تجربه کند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptopotato
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا