اخبار آلت کوین ها

احتمال افزایش قیمت سولانا در روزهای آینده؛ شاخص‌‌ها چه می‌گویند؟

قیمت ارز دیجیتال سولانا طی هفته‌های اخیر و متاثر از ارتباط نزدیک آن با صرافی FTX، کاهش شدیدی داشته است

قیمت سولانا (Sol) این روزها مایه نگرانی سرمایه‌گذاران خود شده است. قیمت این ارز طی هفته‌های اخیر به شکل مداوم کاهش یافته است. مضاف بر این، سولانا جایگاه خود به عنوان پانزدهمین ارز دیجیتال با ارزش را به ترون واگذار کرد.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، ارزش بازار سولانا هم‌اکنون ۴.۲ میلیارد دلار است و هر کوین آن ۱۱.۷۸ دلار قیمت دارد.

اگر چه سولانا تاکنون سرمایه‌گذاران خود را نومید کرده است، اما شاخص‌های آنچین و برخی نشانه‌های دیگر، خبر از احیا احتمالی این توکن می‌دهند. این مساله می‌تواند به این آلت‌کوین کمک کند تا طی روزهای آینده قیمت‌های بهتری را به خود ببیند.

نمودار قیمت سولانا در تایم فریم روزانه نشان‌دهنده برخی نشانه‌های مثبت است. به عنوان مثال، شاخص جریان پول (MFI) در نزدیکی محدوده فروش بیش از حد قرار دارد که نشانه‌ای مثبت است. شاخص جریان پول چایکین (CMF) نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است که نشانه احتمالی کف قیمتی است.

دیگر سیگنال صعودی به نقل از داده‌های سرویس CryptoQuant، شاخص قدرت نسبی (RSI) و استوکاستیک است که هر دو در موقعیت فروش بیش از حد قرار دارند. این بدین معنی است که قیمت سولانا می‌تواند به زودی شاهد افزایش باشد. در سوی دیگر میانگین متحرک نمایی (EMA)، خبر از وضعیت نزولی می‌دهد که در صورت تحقق می‌تواند برای سرمایه‌گذاران دردسرساز باشد.

شاخص‌های تکنیکال ارز سولانا
شاخص‌های تکنیکال ارز سولانا

چندین معیار SOL نیز بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسند. به عنوان مثال، میزان توسعه شبکه طی هفته گذشته افزایش یافت. این می‌تواند به عنوان علامتی مثبت تلقی شود زیرا نشان‌دهنده تلاش‌های توسعه‌دهندگان برای بهبود بلاکچین است. حجم معاملات SOL نیز اخیرا افزایش یافته است که نشانه مثبتی است. پس از کاهش شدید قیمت سولانا، فاندینگ ریت معاملات این توکن در صرافی بایننس افزایش اندکی یافته است.

نرخ توسعه فنی و فاندینگ ریت سولانا در یک نمودار
نرخ توسعه فنی و فاندینگ ریت سولانا در یک نمودار

با در نظر گرفتن تمامی شاخص‌های بازار و معیارهای آنچین، بهبود قیمت سولانا طی هفته‌های آتی محتمل به نظر می‌رسد. با این حال، داده‌های سرویس DefiLama نشان از کاهش ارزش قفل شده (TVL) شبکه سولانا می‌دهد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احمد
احمد
1 سال قبل

با سلام من تعداد زیادی سولانا را روی قیمت ۲۵ دلار خریدم بنظر شما روی ۱۱ دلار بفروشم یا نگهدارم ایا احتمال سقوط زیر ده دلار وجود دارد ممنون اگر راهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام و عرض ادب
احمد عزیز ما از ارائه هرگونه پیشنهاد سرمایه‌گذاری، خرید یا فروش ارزی خاص معذوریم.

دکمه بازگشت به بالا