اخبار آلت کوین ها

سولانا موج صعودی تازه‌ای تجربه خواهد کرد؟

شبکه سولانا یکی از متضررین اصلی سقوط صرافی FTX بود

بازار ارزهای دیجیتال پس از آن که جروم پاول (Jerome Powell)، رییس بانک مرکزی ایالات متحده (فدرال رزرو)، آب پاکی بر امید سرمایه‌گذاران ریخت، سقوطی هماهنگ را تجربه کرد. پاول اظهار کرد که این نهاد تا هر زمان که به اهداف تورمی خود برسد به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد. با این تفاسیر، چه انتظاری از آینده قیمتی سولانا می‌رود؟

به گزاش والکس و به نقل از U.today، پس از این اظهارنظر بیت کوین به زیر ۱۷۰۰۰ دلار سقوط کرد و اتریوم نیز به قیمت پیشین خود یعنی پایین‌تر از ۱۲۰۰ دلار بازگشت.

علی‌ٰغم سقوط وحشتناکی که سولانا (SOL) در ماه نوامبر تجربه کرد، این ارز دیجیتال به آرامی مسیری صعودی در پیش گرفته و در حال تشکیل یه موج کوچک است. با این حال هنوز برای جشن گرفتن تغییر روند کلی زود است. موج کوچک سولانا می‌تواند بخشی از الگوی کنج صعودی باشد که در نهایت منجر به ادامه موج بزرگ‌تر نزولی می‌شود.

نمودار قیمت سولانا
نمودار قیمت سولانا

دلیل اصلی بازگشت نسبی قیمت سولانا را می‌توان اشباع فروش آن قلمداد کرد. در جریان ماجرای ورشکستگی صرافی FTX، سولانا ارزی بود که بیشترین میزان فروش را تجربه کرد.

پس از آن که آشکار شد که میزان وخامت اوضاع FTX به چه حد است، سپرده‌گذاران شبکه سولانا شروع به خروج توکن‌های خود از قراردادهای هوشمند استیکینگ این شبکه کردند. تخمین زده می‌شود که تا صد میلیون عدد توکن سولانا از استیک خارج شده باشد. آینده این رمزارز که زمانی از آن به عنوان قاتل اتریوم یاد می‌شد، در حال حاضر مبهم است. برای تحلیل سولانا باید چشم‌انتظار خبرهای جدید فنی و تغییر وضعیت کلی بازار نشست.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا