اخبار آلت کوین ها

سولانا، تنها آلت کوین در فهرست هفته قبل سرمایه‌ گذاران نهادی

شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال CoinShares اعلام کرد که سرمایه‌گذاران نهادی در مورد بازار دیدگاه منفی دارند، زیرا سومین هفته متوالی است که سرمایه عمده‌ای از بازار رمزارزی خارج می‌شود.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، شرکت CoinShares در گزارش هفتگی گردش وجوه دارایی‌های دیجیتال خود اشاره کرده که سرمایه‌گذاران نهادی در هفته گذشته ۵۴ میلیون دلار ارز دیجیتال فروخته‌اند و بیشتر خروجی‌ها در خارج از آمریکا بوده است.

محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال هفته گذشته با خروجی مجموعاً ۵۴ میلیون دلاری مواجه شدند، که حاکی از وجود احساسات منفی برای این کلاس از دارایی‌ها در سومین هفته متوالی است.

اکثر خروجی‌ها از آلمان و کانادا با به ترتیب ۲۷ و ۲۰ میلیون دلار بوده‌ است.

طبق گفته CoinShares، بیت‌کوین به شدت تحت تأثیر این خروجی‌ها قرار گرفته و مجموعاً ۳۲ میلیون دلار از وجوه خارج شده مربوط به این رمزارز بوده است.

هفته گذشته، مردم ۳۲ میلیون دلار از بیت کوین خارج کردند. اما در ایالات متحده احساسات سرمایه‌گذاران به طور قابل توجهی مثبت شده، چرا که جریان سرمایه ورودی به بیت کوین ۱۸ میلیون دلار بوده و بزرگترین خروجی هفتگی با شورت گرفتن از بیت کوین در رکورد ۲۳ میلیون دلار ثبت شده است.

به گزارش CoinShares، در یک هفته گذشته سرمایه‌گذاری در آلت‌ کوین‌ها به شکل عجیبی کم بوده است. پلتفرم پیشرو قراردادهای هوشمند، اتریوم، ۲/۳ میلیون دلار خروجی سرمایه داشت و باعث شد که خروجی خالص این رمزارز در سال جاری به ۲۶ میلیون دلار برسد. محصولات سرمایه‌گذاری چند جفت ارزی نیز ۰/۱ میلیون دلار سرمایه به بازار جذب کردند. سولانا تنها آلت‌ کوینی بود که جریان ورودی سرمایه ثبت کرده است.

قیمت سولانا

سولانا تنها آلت کوین بازار بود که جریان ورودی سرمایه ثبت کرده و ۳/۴ میلیون دلار در این رمزارز سرمایه‌گذاری شده است. در طول ۱۲ ماه گذشته این دومین جریان ورودی بزرگ به این رمزارز محسوب می‌شود.

CoinShares در گزارش خود اعلام کرده که احساسات سرمایه‌گذران نسبت به اوراق قرضه بلاک چین نیز در هفته گذشته منفی بوده و خروجی‌های آنها به مبلغ ۷/۳ میلیون دلار رسید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
dailyhodl
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا