اخبار NFT

سونی به دنبال ایجاد قابلیت انتقال NFT بین پلتفرم‌های بازی است

پس از اجرایی شدن این برنامه، کاربران پلی استیشن ۵ می‌توانند موارد استفاده NFT را درون بازی تجربه کنند

شرکت سونی قصد دارد امکان انتقال توکن های NFT بین پلتفرم های مختلف بازی را فراهم کند. هدف سونی این است که NFT را با دنیای بازی ادغام کند تا کاربران بتوانند انواع اسکین و قابلیت‌های محبوب درون بازی را خریداری کنند.

به گزارش والکس و به نقل از Cointelegraph، شرکت سرگرمی سونی که به عنوان غول بازی‌های ویدیویی از آن یاد می‌شود و برند پلی استیشن تحت نام آن است، اخیراً حق انحصاری‌ای مبنی بر امکان انتقال و استفاده از NFT در بین پلتفرم‌های بازی دریافت کرد. طی چندین سال، علاقه سونی به ارز‌های دیجیتال با مشارکت‌های متعدد در پروژه‌ها و ثبت علائم تجاری برای همه ثابت شده است. حال سونی در اقدامی جدید حق امتیازی با عنوان «چارچوب NFT برای انتقال و استفاده از دارایی‌های دیجیتال بین پلتفرم‌های بازی» به ثبت رساند.

هدف چارچوب ارائه شده این است که توکن NFT با دنیای بازی ادغام شود و در آن از این فناوری بتوان برای انواع اسکین‌ها و قابلیت‌های محبوب درون بازی استفاده کرد. به طور خلاصه، ویژگی‌های مورد نظر این‌گونه توضیح داده شده است:

NFT به اولین نهاد کاربر نهایی ارائه می‌شود تا از دارایی دیجیتال NFT بتوان در چندین دستگاه مختلف و یا در چندین پلتفرم بازی مختلف استفاده کرد.

پس از اجرایی شدن این برنامه، کاربران پلی استیشن ۵ می‌توانند موارد استفاده NFT را درون بازی تجربه کنند. تا دسامبر ۲۰۲۲، تعداد کل کاربران فعال در شبکه پلی استیشن در سراسر جهان ۱۱۲ میلیون نفر بود که این رقم سال به سال بیشتر می‌شود.

برای درک این که چه چیزی در پشت صحنه ساخت بازی‌های موفق می‌گذرد، اخیراً Cointelegraph با پیتر برگستروم (Peter Bergstrom) تهیه‌کننده سابق Age of Empires مصاحبه کرد. او گفت که هیچ پاسخ صاف و ساده‌ای به این سؤال نمی‌توان داد و اشاره کرد که هدف گیم فای (GameFi) ایجاد بُعد جدید و جالبی برای بازی‌های وب ۲ است. به گفته او، گیمر‌ها چندان به فناوری‌ای که در پشت یک بازی خوب است، اهمیت نمی‌دهند. در نتیجه، کارآفرینان رمزارز باید بلاکچین، NFT، تکنولوژی هوش مصنوعی، G5، بازی و کسب درآمد و از خیلی روش‌های دیگر استفاده کنند تا بازی‌ای بسازند که موفق و فوق‌العاده باشد و گیمر‌ها تمایل به خرید داشته باشند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Cointelegraph
کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا