کیف پول

چگونگی استیکینگ اتر در کیف پول لجر؛ کسب درآمدی متفاوت

استیکینگ ارز دیجیتال یکی از قابلیت‌های جذاب دنیای کریپتوکارنسی است که در آن به کمک پس‌انداز قسمتی از دارایی خود، می‌توانید با توجه به سرمایه‌گذاری که در زمان‌های مختلف کرده‌اید سودی مشخص دریافت کنید. مثل سود ثابتی که از پول سرمایه‌گذاری شده خود در بانک‌ها می‌گیرید. کیف پول سخت افزاری لجر که یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین والت‌های ارزی است، قابلیت استیکینگ را برای کاربران خود فراهم کرده است.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال روش درست استیکینگ اتر در لجر می‌گردند. خوب است بدانید که استیک کردن اتریوم در والت لجر، مراحل سخت و پیچیده‌ای ندارد. برای این کار تنها به تعدادی نرم افزار جانبی مثل لیدو (Lido) و لجر لایو (Ledger Live) نیاز خواهید داشت. ضمن اینکه استیکینگ اتر در لجر از طریق اتصال کیف پول‌های نرم افزاری دیگر مثال متامسک (Metamask) به آن نیز امکان‌پذیر است. ما در ادامه این مطلب به آموزش استیکینگ اتر در کیف پول لجر خواهیم پرداخت.

استیکینگ اتر در لجر

کیف پول لجر یکی از والت‌های سخت افزاری محبوب بین تریدرها است که قابلیت‌های زیادی دارد. این کیف پول از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند که رمز ارز اتریوم نیز یکی از آن‌ها است. استیکینگ اتر در لجر موضوع مورد بحث این مقاله است که برای انجام آن نیاز به نصب برنامه‌ای جانبی روی گوشی همراه خود دارید. دلیل این موضوع هم سخت افزاری بودن این والت است. با این حساب برای استیکینگ اتر در لجر می‌توانید از نرم‌افزارهای مختلفی مثل لیدو، کیف پول متامسک و پالیگان (Polygon) استفاده کنید.

نکات مهمی درباره استیکینگ ارز دیجیتال وجود دارد. برای مثال هنگام استیکینگ اتر در لجر باید مقداری اتریوم در حساب والت خود داشته باشید. ضمن اینکه مراحل انجام این کار در نمونه‌های مختلف والت لجر مثل لجر نانو اس، لجر نانو ایکس و… مشابه هم هستند.

نصب نرم افزار لجر لایو روی موبایل یا دسکتاپ

برای اینکه موفق به انجام استیکینگ اتر در لجر شوید، باید نرم افزار لجر لایو را نصب کنید. سپس باید یک حساب کاربری جدید برای خود بسازید. حال باید نرم افزار شبکه بلاکچین اتریوم را روی نرم افزار لجر لایو تأیید کنید. حال کیف پول شما آماده برای فرایند استیکینگ و سپرده گذاری شده است و شما می‌توانید مقدار اتریوم مورد نیاز خود را به آن اضافه کنید.

استیکینگ اتر در لجر به کمک نرم افزار لیدو (Lido)

استیکینگ اتر در لجر به کمک نرم افزار لجر لایو

شما برای استیکینگ اتر در لجر باید قیمت ارز دیجیتال اتریوم را بدانید. اگر برای انجام این کار از نرم افزار لیدو استفاده کنید، مزایای زیادی شامل حالتان می‌شود. لیدو به عنوان یک نرم افزار ارائه دهنده خدمات استیکینگ به شکل غیرمتمرکز، این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند که خیلی سریع و بدون نیاز به روند اعتبارسنجی به نقدینگی خود دسترسی داشته باشند. در صورتی که معمولا هنگام شروع فرایند استیکینگ، میزان ارز دیجیتال تعیین شده قفل شده و دسترسی به آن غیر ممکن می‌شود.

استیک اتر در لیدو

برای شروع باید وارد قسمت “Discover” در منوی سمت راست نرم افزار لجر لایو شوید و سپس اپلیکیشن لیدو را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. سپس گزینه “Continue” را انتخاب کنید. حال خواهید دید که نرم افزار لیدو باز می‌شود. سپس برای استیکینگ اتر در لجر باید مقدار اتریومی که برای استیک در نظر دارید را وارد کنید.

پس از انجام این مراحل، اطلاعاتی در صفحه به شما نمایش داده می‌شود که در آن میزان ETH که به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد و کارمزد انجام عملیات مورد نظر مشخص خواهد بود. اگر اطلاعات نمایش داده شده مورد تأیید شما بود، گزینه “Submit” را انتخاب کنید.

گیف آموزش استکینگ اتر در ولت لجر

مرحله بعدی استیکینگ اتر در لجر به کمک نرم افزار لیدو مربوط به امضا یا “Sign” کردن تراکنش است. برای انجام این کار شما باید میزان کارمزد مورد نظر را تعیین کرده و سپس گزینه “Continue” را انتخاب کنید. حال روی کیف پول سخت افزاری لجر علامتی مبنی بر تأیید عملیات می‌بینید که باید با فشردن هم‌زمان هر دو دکمه، تأیید خود را اعلام کنید. در این صورت خواهید دید که عملیات استیکینگ اتر در لجر از طریق اپلیکیشن لیدو با موفقیت انجام خواهد شد.

نرم افزار لیدو، اپلیکیشنی برای ارائه خدمات استیکینگ

استیکینگ اتر در لجر به کمک کیف پول متامسک

همان‌طور که گفتیم کیف پول لجر می‌تواند به سایر کیف پول‌های نرم‌افزاری نیز متصل شود. والت متامسک یکی از همین موارد است. برای استیکینگ اتر در لجر می‌توانید از نسخه‌های قبل ۹۱ مرورگر کروم یا به طور کلی از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید.

استیکینگ اتر در لجر از طریق کیف پول نرم افزاری متامسک

ابتدا کیف پول متامسک را روی مرورگر مورد نظر باز کنید و پس از کلیک کردن روی آیکون پروفایل خود، مراحل اتصال متامسک به والت لجر را طی کنید. حال باید حساب مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. سپس به قسمت “Stake.lido.fi” رفته و والت خود را به نرم افزار لیدو وصل کنید. حال برای اینکه تراکنش مورد نظرتان در دستگاه سخت افزاری لجر تأیید شود، گزینه “Confirm” را انتخاب کنید. در نهایت می‌بینید که توکن‌های جدید شما در قسمت “Assets” قابل رویت است.

استیکینگ ارز دیجیتال اتریوم در ولت سخت افزاری لجر

ولت سخت افزاری لجر یکی از کیف پول‌های ارزی محبوب بین تریدرها است که مراحل استیکینگ ارز دیجیتال در آن خیلی ساده و اصطلاحا کاربر پسند است. این فرآیند به کمک نرم افزاری‌هایی مثل لیدو و کیف پول‌های نرم افزاری مثل متامسک انجام می‌شود. ما در این مقاله سعی کردیم روش انجام استیکینگ اتر در لجر را با جزئیات بررسی کنیم. شما تا کنون تجربه استیکینگ را داشته‌اید؟ به‌نظرتان مهم‌ترین چالش‌ها در این مسیر کدامند؟

سؤالات متداول

آیا استیکینگ ارز دیجیتال اتریوم در کیف پول لجر امکان‌پذیر است؟

بله! کیف پول لجر اعلام کرده که قابلیت استیکینگ رمز ارزها را برای کاربران خود فراهم کرده است و شما از طریق این قابلیت و به کمک نرم افزارهای لیدو و لجر لایو می‌توانید این عملیات را انجام دهید.

استیکینگ به چه معنا است؟

استیکینگ روشی برای کسب درآمد در بازار کریپتوکارنسی است که در آن بخشی از دارایی خود را پس‌انداز کرده و سپس به نسبت مقدار سرمایه‌گذاری که در زمان‌های مختلف انجام داده‌اید، سود دریافت می‌کنید.

 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهادر اشرفی
بهادر اشرفی
7 ماه قبل

سلام وقت بخیر در کیف لجر موقعی که گزینه discover را باز میکنم صفحه خالی باز میشود و گزینه ای در ان وجود ندارد مثل lido

ر رواقی
ر رواقی
7 ماه قبل
پاسخ به  بهادر اشرفی

سلام
لطفا اپلیکیشن لجر لایو خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. مجددا با استفاده از وی پی ان این مساله را بررسی کنید.

دکمه بازگشت به بالا