کیف پول

بهترین کیف پول های سوایپ؛ والت های رمز ارز SXP را بشناسید

سوایپ (SXP) یکی از توکن‌های محبوب در بازار کریپتوکارنسی است و به‌عنوان یک توکن کاربردی شناخته می‌شود. سوایپ با ارائه سه محصول کاربردی، دنیای ارزهای دیجیتال و فیات را به یکدیگر متصل می‌کند. به‌همین دلیل این ارز محبوبیت زیادی دارد و افراد زیادی خواهان سرمایه‌گذاری روی آن هستند. اما قبل از این که خرید و فروش این ارز را آغاز کنید، لازم است با والت های رمزارز SXP آشنا شوید. این کار به شما کمک می‌کند که بتوانید پس از خرید ارز Swipe، آن را در یک محل امن نگهداری کنید. در ادامه این مقاله بررسی می‌کنیم که ارز دیجیتال سوایپ چیست و بهترین کیف پول‌های سوایپ کدامند. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با صرافی والکس همراه باشید.

آشنایی با رمز ارز سوایپ

سوایپ یکی از شبکه‌های محبوب و کاربردی در دنیای کریپتو است که با ارائه کارت‌های اعتباری، امکان پرداخت مستقیم ارز دیجیتال برای خرید کالا را فراهم کرده است. این ویژگی سبب شده است که این ارز محبوبیت زیادی به دست آورد، چون اغلب شرکت‌های ارز دیجیتال و کاربران آن‌ها، مدت‌ها به دنبال چنین خدماتی بودند. رمز ارز SXP را می‌توان به‌عنوان یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم و همچنین به‌عنوان توکن BEP-20 در بلاکچین بایننس استفاده کرد. SXP توکن بومی شبکه سوایپ است و افرادی که روی این پروژه سرمایه گذاری می‌کنند از امتیازات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

از این ارز می‌توانید به‌طور مستقیم برای خرید و فروش کالا استفاده کنید. این ارز در حال حاضر با قیمت ۰/۲۴ دلار معامله می‌شود و با اوج قیمتی خود یعنی ۵/۸۶ دلار فاصله زیادی دارد. میزان عرضه و تقاضا، وضعیت اقتصاد جهانی، اخبار فاندامنتال، عوامل سیاسی و حمایت شرکت‌ها، مهم‌ترین عواملی هستند که بر آینده Swipe و قیمت آن تاثیر می‌گذارند. اما طی پیش‌بینی‌هایی که توسط کارشناسان مطرح حوزه ارز دیجیتال صورت گرفته، احتمال این که قیمت این ارز تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۸ دلار برسد بسیار بالا است. پس شما هم می‌توانید مقداری از این ارز را خریداری کرده و در بهترین کیف پول های سوایپ نگهداری کنید.

بهترین کیف پول‌های سوایپ

سوایپ یکی از رمزرازهای کاربردی در بازار کریپتو کارنسی است. قبل از این که نحوه خرید و فروش آن را یاد بگیرید لازم است کیف پول‌های سوایپ را به خوبی بشناسید. این کار به شما کمک می‌کند که بهترین و مناسب‌ترین کیف پول‌ها را برای نگهداری ارز دیجیتال sxp انتخاب کنید. در ادامه به معرفی بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این رمزارز می‌پردازیم.

تراست والت (Trust Wallet)

تراست والت

تراست والت یکی از بهترین کیف پول‌‌های سوایپ است و از امنیت بالایی برخوردار است. تراست والت یک کیف پول کامل با امکانات فوق‌العاده است که از ارزهای متنوعی همچون Swipe پشتیبانی می‌کند. این کیف پول رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و استفاده از آن برای همه کاربران کریپتو امکان پذیر است. تراست والت یک کیف پول نرم‌افزاری است که از سیستم عامل‌های اندروید و ios پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از این کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال و NFT های مختلف نیز استفاده کنید.

تراست والت از نسخه ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی نمی‌کند. این موضوع به‌عنوان نقطه ضعف و مهم‌ترین ایراد تراست والت شناخته می‌شود. همچنین این کیف پول نسبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری امنیت پایینی داشته و در معرض هک و حمله سایبری قرار دارد. با دانلود و نصب کیف پول تراست والت می‌توانید به‌صورت رایگان از آن استفاده کرده و نیازهای خود را برطرف کنید. تراست والت قابلیت استیکینگ ارز دیجیتال را نیز دارد. بهره‌مندی از این ویژگی‌ها سبب شده است که تراست والت به‌عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین کیف پول‌ها شناخته شود.

متامسک (Metamask)

 کیف پول متامسک

متامسک به‌عنوان یکی از کیف پول‌های محبوب و منحصر‌به‌فرد برای نگهداری ارز سوایپ شناخته می‌شود. این کیف پول رابط کاربری ساده‌ای دارد و از ۱۸ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. از کیف پول متامسک می‌توانید برای ذخیره اتریوم و ارزهای مبتنی بر اتریوم از جمله sxp استفاده کنید. این کیف پول از سیستم‌ عامل‌های اندروید، IOS و افزونه مرورگر (کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و Brave) پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید در هر نقطه و مکانی به‌راحتی به این کیف پول دسترسی داشته باشید. این موضوع سبب شده است که متاسک به یکی از بهترین کیف پول‌های سوایپ تبدیل شود.

 عدم حفظ حریم خصوصی در نسخه تحت وب و قرار گرفتن در معرض هک و حملات سایبری به دلیل دسترسی دائمی به اینترنت از مهم‌ترین معایب متامسک به شمار می‌روند. برای دانلود کیف پول متامسک کافی آدرس به سایت metamask مراجعه کنید و آن را متناسب با سیستم عامل خود دانلود کنید. دقت داشته باشید که هنگام نصب و راه‌اندازی متامسک رمز بازیابی ۱۲ کلمه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد. باید این کلمات را در یک جای امن نگهداری کنید، چرا که بدون داشتن آن‌ها نمی‌توانید مراحل بازیابی را انجام داده و به کیف پول خود دسترسی داشته باشید.

کیف پول سیف پال (SafePal)

کیف پول سیف پال

سیف پال یکی دیگر از کیف پول‌های جذاب و کاربردی است که در دو نوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دسترس مخاطبان قرار دارد. یعنی شما هم می‌توانید نسخه سخت‌افزاری آن را خریداری کنید و هم از نسخه نرم‌افزاری آن که از سیستم‌ عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند استفاده نمایید. سیف پال از ارزهایی که بر روی بلاکچین اتریوم، ترون، ایاس، بایننس و استلار قرار دارند، پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید ارزهای متنوعی را داخل این کیف پول نگهداری کنید.

در حال حاضر کیف پول سیف پال بیش از ۲ میلیون کاربر از ۱۴۶ کشور مختلف دنیا در اختیار دارد. این موضوع نشان دهنده قدرت و اعتبار سیف پال است. علاوه‌بر این، کیف پول سیف پال برای تراکنش‌های ارز سوایپ ۰/۳ درصد کارمزد دریافت می‌کند. پس اگر شما هم به دنبال یک کیف پول معتبر و منحصر‌به‌فرد برای نگهداری این ارز هستید، سیف پال یکی از بهترین کیف پول‌های سوایپ خواهد بود.

کیف پول لجر (Ledger)

کیف پول لجر برای سوایپ

لجر یک کیف پول سخت‌افزاری با امنیت بسیار بالا است که از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی می‌کند. این کیف پول به‌صورت آفلاین کار می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود که در برابر هک و نفوذ کلاهبرداران ایمن باشد. استفاده از این کیف پول نسبت به کیف پول‌های نرم‌افزاری سخت‌تر است. 

برخلاف سایر کیف پول‌هایی که معرفی کردیم، کیف پول لجر رایگان نیست. رابط کاربری سخت و اتصال به کامپیوتر برای استفاده از کیف پول به‌عنوان مهم‌ترین معایب این کیف پول شناخته می‌شوند. اما بهره‌مندی از بدنه قوی کیف پول لجر، امنیت بالا و استفاده از کد ۴ رقمی برای هر بار اتصال به کیف پول سبب شده است که لجر به یکی از بهترین کیف پول‌های سوایپ تبدیل شود. پس اگر می‌خواهید دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید، کیف پول لجر بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

کوین بیس والت (Coinbase Wallet)

کیف پول کوین بیس

کوین بیس والت، کیف پول اختصاصی صرافی معتبر کوین بیس است. این کیف پول به‌صورت نرم‌افزاری ساخته شده است و از دو سیستم عامل اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند. کوین بیس والت رابط کاربری ساده‌ای دارد و همین موضوع استفاده از آن را برای عموم مردم امکان پذیر می‌کند. کیف پول کوین بیس از امنیت بالایی برخوردار است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارزهایی همچون سوایپ، لایت کوین، بیت کوین، اتریوم، لینک، بیت کوین کش و… را داخل این کیف پول نگهداری کنید. اپلیکیشن کوین بیس والت در حال حاضر در ۱۰۰ کشور دنیا در دسترس است و امکان نگهداری و خرید و فروش ارز سوایپ را برای کاربران فراهم کرده است.

مقایسه والت‌های رمزارز SXP

اگر والت های رمزارز SXP را بررسی کنید متوجه خواهید شد که کیف پول‌های سوایپ، متنوع و معتبر هستند. هر یک از این کیف پول‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و گزینه مناسبی برای نگهداری ارز سوایپ هستند. برای این که بتوانید بهترین کیف پول را برای این کار انتخاب کنید، بهتر است اطلاعات کلی و جامعی درباره هر یک از آن‌ها داشته باشید. در این بخش به مقایسه بهترین کیف پول‌های سوایپ می‌پردازیم تا بتوانید هوشمندانه‌تر تصمیم بگیرید و کیف پولی ایده‌آل و متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

کیف پولنوع کیف پولامنیترابط کاربریامتیاز
تراست والتنرم‌افزاریبالاآسان۵
متامسکنرم‌افزاریبالاآسان۵
سیف پالنرم‌افزاری و سخت‌افزاریفوق‌العاده بالاآسان۵
کوین بیس والتنرم‌افزاریبالاآسان۴
کیف پول لجرسخت‌افزاریفوق‌العاده بالامتوسط۴

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coincarp
کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا