اخبار ارزهای دیجیتال

رشد معاملات در ربات‌های کریپتویی تلگرام

بر اساس گزارش جدید بایننس ریسرچ (Binance Research) حجم معاملات روزانه کریپتو با ربات‌های تلگرام در ماه جولای به رکورد ۱۰ میلیون دلار رسید. ربات‌های تلگرامی که معاملات ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌کنند با سرعت خیره‌کننده‌ای در حال گسترش هستند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، داده‌های اطلاعاتی که براساس تحقیقات بایننس به دست آمده نشان می‌دهد که حجم کل معاملات ارزهای دیجیتال مرتبط با ربات‌های تلگرام تا اوایل آگوست ۲۰۲۳ از ۱۹۰ میلیون دلار فراتر رفته است. 

جی ژوان چوا (Jie Xuan Chua) تحلیلگر بایننس ریسرچ در گزارش تحقیقی خود می‌نویسد که در ۲۳ جولای، حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال با استفاده از ربات‌های تلگرامی به رکورد ۱۰ میلیون دلار رسیده است. تعداد کاربران این ربات‌ها در ماه جولای به رکورد بی‌سابقه ۶ هزار کاربر منحصر به فرد روزانه رسید. در مجموع ربات‌های تلگرام توانسته‌اند بیش از ۱۵۵۰۰ اتریوم را جمع‌آوری کنند.

ربات‌های کریپتویی تلگرام به کاربران اجازه می‌دهند تا از طریق این پلتفرم معاملات خود را جلو ببرند. این ربات‌ها که قابلیت شخصی‌سازی دارند می‌توانند وظایف و دستورات متعدد را در کسری از ثانیه انجام دهند. چنین ربات‌هایی اغلب به صرافی‌های ارز دیجیتال همتا به همتا یا غیرمتمرکز متصل می‌شوند و کاربران را قادر می‌سازند تا با استفاده از دستورات در چت‌بات، معاملات را انجام دهند.

به گفته چوآ، ربات‌های کریپتویی تلگرام به طور بالقوه می‌توانند به بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم ارزهای دیجیتال تبدیل شوند، زیرا طیف وسیعی از خدمات رمزنگاری را ارائه می‌کنند. او معتقد است که در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت‌های بیشتر در این زمینه خواهیم بود. این تحلیلگر همچنین از کاربران خواست قبل از معامله با ربات‌های تلگرام، تحقیقات خود را انجام دهند زیرا با توجه به نوپا بودن این بخش از صنعت کریپتو، آگاهی کاربران از خطرات مرتبط از جمله خطرات مربوط به امنیت دارایی‌ها و قراردادهای هوشمند ضروری است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
cointelegraph
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا