بازی‌های بلاکچینیمنتخب سردبیر

کدام بازی‌های تلگرامی در بایننس لیست خواهند شد؟

امروزه بازی‌های تلگرامی که وعده ایردراپ ارز دیجیتال می‌دهند، در میان کاربران این اپلیکیشن بسیار محبوب شده‌اند؛ به طوری که هر روز ده‌ها میلیون کاربر در آن‌ها فعالیت دارند و دائما تلاش می‌کنند سهم بیشتری از ایردراپ احتمالی آنان کسب کنند. در این میان، برخی بازی‌های تلگرامی که انتظار می‌رود ارز دیجیتال آن‌ها در بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا لیست شود، از جذابیت بالاتری برخوردار هستند. به طور کلی، لیست شدن توکن بازی‌های تلگرامی در صرافی بایننس یک مزیت بزرگ تلقی شده و سطح اعتبار پروژه را افزایش می‌دهد. در همین راستا، در این مقاله تعدادی از بازی‌های تلگرامی که به احتمال زیاد توکن آن‌ها در صرافی بایننس لیست خواهد شد را معرفی خواهیم کرد.

بازی مونبیکس (Moonbix)

بازی مونبیکس در صرافی بایننس

بازی تلگرامی مونبیکس ارتباط مستقیمی با بایننس دارد و در واقع، بایننس توسعه‌دهنده مونبیکس است. به همین دلیل لیست شدن توکن بومی آن در این صرافی تقریبا قطعی است. هر کدام از بازیکنان مونبیکس یک سفینه فضایی در اختیار دارند که از طریق آن، آیتم‌های مختلفی را جمع‌آوری می‌کنند. البته هنوز مشخص نیست که پاداش بازیکنان در قالب توکن مونبیکس ارائه خواهد شد یا BNB. در ضمن، از آنجایی که قرار است BNB Chain با تلگرام ادغام شود و تعامل بیشتری میان این دو پلتفرم محبوب وجود داشته باشد، می‌توان گفت این بازی تلگرامی با هدف جذب کاربران بیشتر و آشنا کردن کاربران تلگرام با مزایای صرافی بایننس ساخته شده است.

  • تعداد بازیکنان فعال در ماه: بیش از ۱۸.۷ میلیون نفر
قیمت بایننس کوین
بایننس کوین Binance Coin (BNB)
۳۴,۴۵۹,۱۵۶.۰۰ تومان
$ ۵۵۸.۵۰۰ -۰.۲۳%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بایننس کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بایننس کوین

نات پیکسل (NotPixel)

نات پیکسل در صرافی بایننس

نات پیکسل پروژه جدید تیم نات کوین است که بسیاری از کاربران انتظار دارند موفقیت NotCoin را تکرار کند. در این بازی تلگرامی، کاربران از طریق رنگ کردن پیکسل‌ها توکن‌های PX استخراج می‌کنند. از آنجایی که نات کوین در صرافی بایننس لیست شد و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت، احتمالا توکن PX نیز سرنوشت مشابهی خواهد داشت. نات کوین اولین بازی تلگرامی بود که در پی موفقیت آن، موجی از بازی‌های تلگرامی متنوع عرضه شدند.

  • تعداد بازیکنان فعال در ماه: بیش از ۹.۳ میلیون نفر

بازی کوب (COUB)

بازی coub در صرافی بایننس

بازی کوب (Coub) که شاید بهتر باشد آن را پلتفرم کوب بنامیم، بستری برای تماشای ویدیوهای کوتاه از طریق تلگرام است. کاربران کوب از طریق تماشا و به اشتراک گذاری ویدیوها، توکن COUB استخراج می‌کنند. در ضمن، آن دسته از کاربرانی که هولدر TON هستند، پاداش اضافی دریافت خواهند کرد. اگر شما هم برای دریافت پاداش بیشتر به دنبال خرید تون کوین هستید، می‌توانید از خدمات آنی صرافی والکس استفاده کنید. این پروژه تحت حمایت تلگرام قرار دارد و می‌توان آن را تحت عنوان نسخه تلگرامی تیک تاک نیز توصیف کرد. با توجه به اهمیت این پروژه برای تلگرام، احتمال لیست شدن آن در صرافی بایننس نیز بالا است.

  • تعداد بازیکنان فعال در ماه: بیش از ۸.۳ میلیون نفر

بازی TONxDAO

بازی TONxDAO در صرافی بایننس

در بازی بازی TONxDAO، کاربران برای استخراج توکن‌های xDAO رقابت می‌کنند. پروژه xDAO بستری ساده برای ساخت سازمان‌ خودگردان غیرمتمرکز (DAO) است. سازمان خودگردان غیرمتمرکز یک نوع سیستم دموکراتیک مبتنی بر بلاکچین است که بر اساس آن، هولدرهای ارز دیجیتال به تناسب دارایی تحت کنترل‌شان، حق رای به دست می‌آورند. 

پروژه نات کوین قصد دارد چنین سیستمی را در پلتفرم خود پیاده‌سازی کند و همکاری با پروژه TONxDAO را نیز تایید نموده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که پروژه xDAO قرار است با شبکه تون (شامل ارز دیجیتال TON و کیف پول تون کیپر) نیز ادغام شود. با توجه به همکاران TONxDAO، می‌توان گفت که توکن xDAO شانس خوبی برای لیست شدن در صرافی بایننس دارد.

  • تعداد بازیکنان فعال در ماه: بیش از ۲.۲ میلیون نفر

بازی تومارکت (Tomarket)

بازی تومارکت در صرافی بایننس

تومارکت بستری غیرمتمرکز برای بازی کردن، درآمدزایی و معامله دارایی است که از بلاکچین تون قدرت می‌گیرد. بازی تلگرامی این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد که با انجام فعالیت‌های مختلف، توکن TOMATO کسب کنند. تومارکت یکی دیگر از پروژه‌های مهم برای پیشرفت اکوسیستم TON و ارز دیجیتال تون کوین است که احتمالا پس از آغاز ایردراپ، معامله آن در بایننس امکان‌پذیر خواهد شد.تعداد بازیکنان فعال در ماه: بیش از ۳۱ میلیون نفر

بازی ایکس امپایر (XEmpire)

بازی ایکس امپایر در صرافی بایننس

بازی تلگرامی ایکس امپایر که در گذشته تحت عنوان ماسک امپایر نیز شناخته می‌شد، یک بازی استراتژی‌محور است که در آن، بازیکنان امپراطوری مجازی خود را مدیریت و امتیاز کسب می‌کنند. در حالی که این بازی از تصویر و نام ایلان ماسک استفاده نموده است، خود آقای ماسک هیچ‌گونه ارتباطی با این پروژه یا سازندگان آن ندارد. علی‌رغم این موضوع، اکس امپایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی است که کاربران زیادی را جذب کرده و به همین دلیل، شانس زیادی برای قرار گرفتن در لیست معاملاتی صرافی بایننس دارد.

  • تعداد بازیکنان فعال در ماه: بیش از ۳۵ میلیون نفر

بازی میجر (Major)

بازی میجر در صرافی بایننس

میجر یک بازی تلگرامی بسیار محبوب است که گفته می‌شود تنها ۵ روز پس شروع فعالیت آن، بیش از ۷ میلیون کاربر را جذب کرد. این میزان محبوبیت احتمال لیست شدن توکن MAJOR در صرافی بایننس را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. بازیکنان میجر برای جمع‌آوری ستاره‌های بیشتر و کسب جایگاه بالاتر در لیدربورد رقابت می‌کنند. در نهایت، سهم ایردراپ کاربران بر اساس رتبه آن‌ها در لیدربورد مشخص خواهد شد.

  • تعداد بازیکنان فعال در ماه: بیش از ۳۷ میلیون نفر

بازی لاست داگز (Lost Dogs)

بازی لاست داگز در صرافی بایننس

لاست داگز یک بازی تلگرامی محبوب است که ساختاری داستان‌محور دارد؛ به این صورت که تصمیمات بازیکنان داستان ۶ هفته‌ای بازی را شکل خواهد داد. کاراکترهای بازی لاست داگز برگرفته از یک کلکسیون NFT به همین نام هستند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این پروژه همکاری نزدیکی با نات کوین داشته باشد. چراکه بازیکنان لاست داگز علاوه بر توکن بومی WOOF، قادر به دریافت پاداش در قالب NOT نیز هستند. در هر صورت، این محبوبیت بازی است که باعث شده تا احتمال لیست شدن توکن WOOF در بایننس بسیار بالا باشد.

  • تعداد بازیکنان فعال در ماه: بیش از ۱۲ میلیون نفر
قیمت نات کوین
نات کوین NOTCOIN (NOT)
۴۶۶.۷۰ تومان
$ ۰.۰۰۷ ۳.۲۵%

خرید و فروش امن، سریع و آسان نات کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید نات کوین

آیا توکن بازی‌های تلگرامی حتما در بایننس لیست می‌شوند؟

در حالی که انتظار می‌رود تمام بازی‌های تلگرامی معرفی شده در این مقاله در صرافی ارز دیجیتال بایننس لیست شوند، ممکن است این اتفاق به دلایل مختلف رخ ندهد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم با دنبال کردن کانال رسمی پروژه‌های مورد علاقه خود، همواره از آخرین تغییر و تحولات مربوط به آن‌ها مطلع باشید. سر زدن به بلاگ والکس نیز شیوه‌ای دیگر برای اطلاع یافتن از آخرین اخبار مربوط به بازی‌های تلگرامی است. در پایان تاکید می‌کنیم که ادعای یک پروژه مبنی بر لیست شدن توکن آن در صرافی بایننس لزوما به معنای حتمی بودن این موضوع نیست؛ لیست شدن یک توکن در بایننس تنها در صورتی قطعی است که این صرافی اطلاعیه رسمی در مورد آن منتشر کند. برای مشاهده اطلاعیه‌های رسمی صرافی بایننس در مورد لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید، می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

به عنوان کاربر بازی‌های تلگرامی تا چه اندازه برای لیست شدن یا نشدن توکن پروژه در صرافی بایننس اهمیت قائل هستید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا