اخبار آلت کوین ها

تتر به شبکه کازماس وارد می‌شود

تتر، Kava را به عنوان درگاه ورودی خود به اکوسیستم Cosmos انتخاب کرد. Kava یک بلاک چین لایه‌ یک محسوب می‌شود که برای افزایش سرعت و قابلیت مقیاس پذیری طراحی شده است.

به گزارش والکس و به نقل از bravenewcoin، کاوا (Kava) از تصمیم تتر برای ارائه روان‌ترین، ایمن‌ترین و شفاف‌ترین استیبل کوین بازار یعنی USDt به اپ‌چین‌های کازماس (Cosmos) و برنامه‌های غیرمتمرکز Kava EVM بسیار هیجان‌زده و مفتخر است.

توییت تتر

اسکات استوارت (Scott Stuart)، هم‌بنیان‌گذار Kava گفت:

پشتیبانی Kava از یکپارچه‌سازی توکن USDt تتر به پایداری و جریان نقدینگی در اکوسیستم‌های Cosmos و EVM کمک خواهد کرد. USDt بومی که بر روی Kava صادر می‌شود، محدودیت رشد، کمبود نقدینگی و افزایش نوسانات قیمت با استفاده از اکوسیستم Cosmos را برطرف خواهد کرد و به رشد و پرورش اقتصاد DeFi، اپ‌چین‌ها، برنامه‌های غیرمتمرکز EVM و کاربران آنها با یک استیبل کوین ایمن و پذیرفته شده کمک می‌کند.

تصمیم تتر برای یکپارچه‌سازی USDt به صورت بومی در اکوسیستم Cosmos با استفاده از Kava به عنوان یک هاب، دسترسی و ثبات مالی را برای کاربران و توسعه‌دهندگان در این اکوسیستم به ارمغان خواهد آورد. برخلاف راهکارهای استفاده از بریج‌های خارجی، که ده‌ها نسخه از یک دارایی رپد (Wrapped) شده را ایجاد می‌کنند، نقدینگی را در سیلوئید کرده، شرکت‌کنندگان را از مشارکت منع می‌کنند و تجربه کاربری را تحت تاثیر قرار می‌دهند، صدور USDt به صورت بومی در Kava این فرآیند را ساده‌تر می‌کند و یک مکانیزم ساده و کارآمد برای فراهم کردن نقدینگی پایدار و انتقال آن بین اکوسیستم‌های Cosmos و اتریوم ارائه می‌دهد.

در نتیجه، این ادغام به طور بالقوه می‌تواند توسعه اقتصاد دیفای (DeFi) در Cosmos را تسریع کند و راه حلی قانع‌کننده برای مشکل نقدینگی ارائه دهد که از زمان فروپاشی UST Terra در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ چالش برانگیز بوده است. استقرار تتر، به عنوان استیبل کوینی قدرتمند با دامیننس ۶۵ درصدی در بازار، امنیت و اطمینان‌پذیری بیشتری را برای کاربران و توسعه‌دهندگان به طور یکسان ارائه می دهد.

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر در اطلاعیه ۲۱ ژوئن ۲۰۲۳ گفت:

شبکه Kava یک بلاک چین منحصر به فرد و پرطرفدار است و طی چهار سال گذشته هیچگونه مشکل امنیتی را تجربه نکرده که برای محافظت از کاربران USDt ضروری است. هدف ما، در کنار هم، تغییر شکل آینده امور مالی غیرمتمرکز، و ایجاد یک اکوسیستم قوی و فراگیر است که به نفع کاربران در سراسر جهان فعالیت کند.

Kava چیست؟

Kava یک بلاک چین لایه یک امن و بسیار سریع محسوب می‌شود که قدرت توسعه‌دهندگان اتریوم را با سرعت و تعامل‌پذیری اکوسیستم Cosmos در یک شبکه بزرگ و مقیاس‌پذیر ترکیب می‌کند. Kava متعهد به پرورش نوآوری و رشد بوده و یک انتخاب قابل‌ اعتماد برای توسعه‌دهندگان و کاربران در سراسر جهان می‌باشد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
bravenewcoin
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
معين
معين
9 ماه قبل

ببخشید یه سوال داشتم تتر در شبکه کاوا را میشه به شبکه erc20 انتقال داد جفتشون با ٠x شروع میشه

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  معين

سلام و عرض ادب
خیر دوست عزیز. شبکه مبدا و مقصد حتما باید یکسان باشد در غیر این صورت منجر به از دست رفتن رمزارز شما می‌گردد.

دکمه بازگشت به بالا