استخراج

آیا استخراج تتر امکان پذیر است؟ همه چیز درباره دریافت تتر رایگان

روزانه افرادی زیادی با هدف کسب سود از ارز دیجیتال، وارد این بازار می‌شوند. یکی از رمزارزهای محبوب که سرمایه‌گذاران برای حفظ ارزش دارایی‌های خود در برابر نوسانات بازار ارزها و بدست آوردن سود به سراغ آن می‌روند تتر است. روش های متعددی برای بدست آوردن رمزارزها وجود دارد. استخراج همواره یکی از روش‌های محبوب این حوزه به شمار می‌آید. یکی از سوال‌های رایج در ارتباط با تتر این است که آیا استخراج تتر امکانپذیر است؟ بهترین روش استخراج استیبل کوین تتر چیست؟ خرید تتر یا استخراج؟

ارز دیجیتال تتر جزو کوین‌های محبوبی است که روش‌های بسیاری برای کسب رایگان آن وجود دارد؛ اما همین مسئله باعث شده تا کلاهبرداری‌‌های بسیاری نیز در این زمینه انجام شود. در این مقاله به‌صورت کامل به بررسی روش‌های کسب تتر رایگان و چالش‌های موجود در این مسیر پرداخته‌ایم.

معرفی تتر (Tether)

معرفی تتر

تتر (Tether) با واحد اختصاری USDT یکی از استیبل کوین‌های معروف است. هر تتر معادل با یک دلار آمریکا ارزش‌گذاری می‌شود به همین دلیل قیمت تتر ثابت است و از نوسانات بازار در امان است.

تتر برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. USDT در مدت زمان اندکی توانست پیشرفت خوبی داشته باشد و مراحل ترقی را طی کند.  ارز دیجیتال تتر ابتدا روی پلتفرمی به نام اُمنی (Omni) ارائه شد که در واقع همان بلاکچین بیت کوین است. اما همین ایده باعث شده بود که تمام مشکلات بلاکچین بیت کوین مانند کند بودن تراکنش‌ها در شبکه تتر نیز وجود داشته باشد.

به همین دلیل مدتی پس از انتشار تتر، تیم توسعه‌دهنده آن تصمیم گرفتند تا تتر به‌ صورت توکن ERC-20 روی شبکه اتریوم عرضه شود. همین موضوع باعث شد تا از تتر استقبال بیشتری شود. از مهم‌‌ترین مزایای پیاده سازی تتر روی بلاکچین اتریوم، می‌توان به کاهش کارمزدها و افزایش سرعت تراکنش‌ها اشاره کرد. پس از این رویداد تتر، روی بلاکچین‌های ترون و ایاس نیز عرضه شد. در حال حاضر، ارز دیجیتال تتر بر روی بلاکچین‌های مختلفی نظیر آوالانچ، Algorand، پالیگان، پالیگان، ترون، سولانا و SLP قابل دسترسی است.

کاربرد تتر در دنیای سرمایه‌گذاری

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین کاربردهای تتر برای سرمایه‌گذاران در امان ماندن از نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال است. انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به صورت دلاری از دیگر کاربردهای تتر است. همچنین سرعت بالای انجام تراکنش‌های تتر یک فرصت مناسب برای افرادی است که می‌خواهند از فرصت‌ آربیتراژ در بازار رمزارزها استفاده کنند.

تفاوت تتر با بیت کوین

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های تتر با بیت کوین این است که تتر برخلاف بیت کوین بلاکچین اختصاصی خود را ندارد. داشتن قیمت ثابت یکی از ویژگی‌های مهم تتر است، این در حالی است که قیمت بیت کوین ثابت نیست و نوسانات شدیدی را تجربه می‌کند. از طرف دیگر تعداد کل بیت کوین ۲۱ میلیون خواهد بود، اما عرضه تتر نامحدود است. استخراج بیت کوین روزی به پایان می‌رسد، اما درباره تتر چنین چیزی وجود ندارد.

در نهایت یکی دیگر از تفاوت‌های این دو ارز دیجیتال به کارمزد تراکنش‌ها مربوط می‌شود. در حالت کلی هرچه ازدحام تراکنش‌های یک شبکه کمتر باشد، هزینه تراکنش نیز در آن پایین‌تر خواهد بود. در صورتی که قصد انجام تراکنش با تتر را داشته باشید، بسته به شبکه مورد استفاده شما ممکن است هزینه‌های آن در مقایسه با تراکنش بیت کوین کمتر باشد. به‌عنوان مثال در حال حاضر انجام تراکنش تتر در شبکه‌های بایننس و ترون، هزینه پایین‌تری دارد. با این حال در صورتی که قصد جابه‌جایی این ارز دیجیتال در یک شبکه شلوغ نظیر اتریوم را داشته باشید، به‌احتمال زیاد نیازمند پرداخت هزینه بسیار بالایی برای تراکنش خود خواهید بود.

استخراج تتر

استخراج تتر

فرآیند استخراج یا ماینینگ، به بیان ساده اعتبارسنجی و تأیید تراکنش‌های انجام‌شده در شبکه بلاک چین و افزودن آن‌ها به دفتر کل توزیع شده است. علاوه بر این، فرایند استخراج ارز دیجیتال و تایید تراکنشها، از حملات دوباره خرج کردن جلوگیری می‌کند. در صورتی که این اتفاق نیافتد؛ صاحب ارز دیجیتال، می‌تواند یک ارز مشابه را دو بار خرج کند.

تمام رمزارزهای قابل استخراج از مدل اثبات کار استفاده می‌کنند و بیت‌کوین مشهورترین رمزارز قابل استخراج است. هزاران رمزارز قابل استخراج وجود دارد. اما باید توجه داشته باشید که تتر جزو رمزارزهای غیر قابل استخراج است و برای بدست آوردن آن روش‌های متفاوتی وجود دارد.

میزان عرضه تتر نسبت به تقاضای بازار تعیین می‌شود در واقع عرضه تتر برخلاف ارزهای دیجیتال قابل استخراج، محدود نیست. البته موسسات حساب‌رسی برای آنکه از انتشار بدون پشتوانه تتر جلوگیری کنند، روند تولید تتر را بررسی می‌کنند. به همین دلیل است که استخراج تتر امکانپذیر نیست.

روش‌های بدست آوردن تتر رایگان

تتر رایگان

با توجه به ارزش بالای تتر، افراد زیادی به دنبال کسب رایگان این ارز دیجیتال هستند. احتمالاً شما نیز با سایت‌هایی مواجه شده باشید که به کاربران خود وعده تتر رایگان را می‌دهند. با این حال اغلب این سایت‌ها هدفی جز کلاهبرداری و بدست آوردن اطلاعات شخصی کاربران خود ندارند. در این بخش به معرفی چند پلتفرم با قابلیت کسب تتر رایگان پرداخته‌ایم. البته به این نکته توجه داشته باشید که وب‌سایت‌های معرفی شده در این بخش، به هیچ عنوان یک گزینه رسمی و دائمی برای کسب تتر به صورت رایگان به شمار نمی‌روند. در دنیای ارزهای دیجیتال، همواره تله‌های بسیاری توسط کلاهبرداران برای سرقت اطلاعات و دارایی‌های کاربران پهن شده است! همچنین با توجه به تحریم‌های بین‌المللی کاربران ایرانی، ممکن است برخی وب‌سایت‌ها امکان ارائه خدمات به شما را نداشته و منجر به مسدود شدن دارایی‌های شما در صرافی و کیف پول‌های غیر ایرانی شود. به همین دلیل باید در مراجعه به این سایت‌ها یا هرگونه عضویت با احتیاط عمل کرد.

در حال حاضر وب‌سایت‌های زیر جزو گزینه‌های شناخته‌شده و مطرح برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان به ازای انجام برخی کارهای رایج توسط کاربران به شمار می‌‍روند:

وب‌سایت Fight Out

Fight Out یک پلتفرم برای کسب ارز دیجیتال رایگان است. کاربران این پلتفرم می‌توانند بر اساس آمادگی جسمانی خود در مسابقات شرکت کرده و جوایز آن را کسب کنند. همچنین سایر کاربران می‌توانند با انجام برخی درخواست‌های ساده، از شانس کسب جایزه ۲۵۰ دلاری در قالب کوین‌های دیجیتال برخوردار شوند.

وب سایت کسب تتر رایگان


در حال حاضر این پلتفرم توکن‌های اختصاصی خود با نام FGHT را به فروش گذاشته است. کاربران برای شرکت در مسابقات، حداقل نیاز به ۲۵۰ دلار در قالب همین توکن خواهند داشت. علاوه بر این شما می‌توانید در این وب‌سایت از طریق انجام اعمال ساده‌ای نظیر دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی و انتشار پست‌های مشخصی در حساب کاربری خود، شانس کسب ارز دیجیتال رایگان از این پلتفرم را داشته باشید.

پلتفرم Tamadoge

Tamadoge در اصل یک توکن محبوب متاورسی است که بازی‌های P2E را با دنیای NFTها ادغام می‌کند. تامادوج از نظر تحلیل‌گران یکی از بهترین ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. این توکن به‌محض ورود به صرافی‌ها، همواره توانسته نام خود را در میان ۱۰ میم‌کوین مطرح بازار حفظ کند.

آموزش کسب تتر

این پروژه جایزه‌ای به ارزش ۱۰۰ هزار دلار را در قالب توکن TAMA برای کاربران خود در نظر گرفته است. سرمایه‌گذارانی که حداقل به ارزش ۱۰۰ دلار از این توکن را داشته باشند، واجد شرایط دریافت این جایزه خواهند بود. همچنین شرکت‌کنندگان نیاز به انجام پیش‌نیازهای دیگری نظیر دنبال کردن صفحه اینستاگرام و دیسکورد Tamadoge خواهند داشت. هر سرمایه‌گذار با انجام هر ۹ عمل درخواست شده، ۱۷ شانس برای کسب جایزه خواهد داشت. در نهایت برندگان خوش‌شانس این پلتفرم از طریق قرعه‌کشی مشخص می‌شوند.

وب‌سایت RobotEra

پلتفرم RobotEra نه‌تنها یک پلتفرم کسب تتر، بلکه پروژه‌ای برای کسب درآمد از طریق بازی است. در حال حاضر توکن بومی این پروژه با نام TARO به فروش می‌رسد. در این پلتفرم شما می‌توانید از طریق بازی و خرید یک NFT روبات، به دفاع از سیاره خود پرداخته و در این مسیر به کسب رایگان ارز دیجیتال بپردازید. جوایز به دست آمده از این پلتفرم در قالب توکن‌های دیجیتال، به سادگی در هر صرافی قابلیت تبدیل شدن به تتر را خواهند داشت.

آموزش استخراج تتر رایگان

بهترین روش بدست آوردن تتر

با توجه به این که استخراج تتر ممکن نیست، بهترین روش برای بدست آوردن تتر، خرید از صرافی ارز دیجیتال است. از طرف دیگر صرافی‌های خارجی به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، به کاربران ایرانی سرویس نداده و حساب کاربران ایرانی را مسدود می‌کنند به همین دلیل امن‌ترین روش کسب این ارز دیجیتال، خرید تتر از طریق یک صرافی داخلی است.

شما به طور مستقیم با عضویت در بازار ارز دیجیتال والکس می‌توانید به راحتی و با پرداخت حداقل کارمزد، تتر بخرید. برای این کار باید در والکس ثبت نام کنید و بعد از احراز هویت، وارد بازار خرید تتر شوید.

  • در والکس یک حساب کاربری بسازید(ثبت نام در والکس).
  • مدارک خود را آپلود کنید و مراحل احراز هویت را طی کنید.
  • از طریق حساب بانکی، کیف پول ریالی خود را شارژ کنید.
  • به صفحه معامله‌ها بروید و سفارش خرید تتر را ثبت کنید.

کسب سود از خرید و فروش تتر

در سال‌های اخیر افراد زیادی با هدف کسب سود وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. اما متاسفانه در اغلب موارد به دلیل اینکه دانش پایه در این حوزه را ندارند دچار ضررهای مالی سنگین شده‌اند. به همین دلیل قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری روی تتر و سایر ارزهای دیجیتال، آموزش دیدن و گسترش مهارت های ترید بسیار حائز اهمیت است.

همان‌طور که در این مطلب به آن پرداختیم، ماینینگ تتر امکانپذیر نیست و بهترین کار برای بدست آوردن این ارز دیجیتال، خرید آن است. توجه داشته باشید که قبل از ورود به معاملات تتر، اول باید بدانید که از کدام‌ یک از نسخه‌های تتر استفاده می‌کنید.

آیا تتر قابل استخراج است؟

خیر؛ ارز دیجیتال تتر قابل استخراج نیست. تنها راه بدست آوردن آن، خرید تتر از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال است که از تتر پشتیبانی می‌کنند.

آیا تتر سرمایه گذاری خوبی است؟

بر اساس پیش بینی‌ متخصصان حوزه، تتر یک سرمایه‌گذاری سودمند است. آن‌ها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که محبوبیت رو به افزایش تتر می‌تواند به سرمایه‌گذاران در کسب بازدهی خوب در سال‌‌های آینده کمک کند. بنابراین یک سرمایه‌گذاری بلندمدت سودآور خواهد بود.

کاربرد تتر چیست؟

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تتر برای سرمایه‌گذاران در امان ماندن از نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال است.  انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به صورت دلاری از دیگر کاربردهای تتر است.

چگونه تتر بخریم؟

شما می‌توانید به طور مستقیم با عضویت در بازار ارز دیجیتال والکس به راحتی و با پرداخت حداقل کارمزد، تتر بخرید. برای این کار باید در والکس ثبت نام کنید و بعد از احراز هویت، وارد بازار خرید تتر شوید.

چگونه می‌توان تتر رایگان بدست آورد؟

برخی سایت‌ها مانند Coinmonster به کاربران خود تتر رایگان می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که این سایت، هنوز جزو سایت‌های معتبر نیست و بهتر است قبل از هرگونه فعالیت در این سایت، به دقت قوانین آن را مطالعه کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

من رزا آذروند یک مهندس کامپیوتر نویسنده هستم و کریپتوکارنسی حوزه مورد علاقه من است. با تولید محتوا در والکس قصد دارم تا اطلاعات خود را در این زمینه با شما در میان بگذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پریسا اسدی
پریسا اسدی
9 ماه قبل

سلام وقت بخیر. من از طریق صرافی *** تتر خریدم و ب آدرس والت یک وب سایت دیگه بنام *** .org واریز کردم سود خوبی داده ولی پیام اومده ۴۹۶ تا دیگه تتر واریر کنم تا اجازه برداشت داشته باشم میخواستم بدونم کلاهبرداریه یا نه ؟؟ اگه کلاه برداری چرا صرافی تراکتش و کد پیگیری را تایید کرده

ر رواقی
ر رواقی
8 ماه قبل
پاسخ به  پریسا اسدی

سلام و عرض ادب
ما اطلاعات چندانی در خصوص وبسایت معرفی شده شما نداریم و اصولا سرمایه گذاری در سایتها و پلتفرمهایی که برای برداشت از کاربر درخواست وجه میکنند را تایید نمیکنیم.
توجه داشته باشید که تراکنش ها در حوزه کریپتو ناشناس هستند. یعنی هویت فرد ارسال کنند و دریافت کننده مشخص نیست و افراد میتوانند به راحتی به آدرس هر فردی در هر گوشه جهان ارز دیجیتال ارسال کنند. بنابراین اجازه انجام تراکنش از سوی صرافی مبدا امکانپذیر نیست.

دکمه بازگشت به بالا