اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

آموزش ۳ بازی جدید بخش پلی گراند همستر کامبت

همستر کامبت علی رغم وجود شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار به نقشه راه خود ادامه می‌دهد. در همین راستا ۳ بازی جدید Mow and Trim ،Mud Racing و Polysphere به همستر کامبت اضافه شده است که در این مطلب به آموزش آن‌ها خواهیم پرداخت.

به گزارش والکس، تاکنون ۹ بازی در بخش پلی گراند همستر کامبت ارائه شده‌اند. گفتنی است گویا برخی از این بازی‌ها مهلت زمانی دارند. برای مثال در زمان نگارش این مطلب، تنها ۴ ساعت تا اتمام مهلت بازی My Clone Army باقی مانده است.

آموزش بازی Polysphere همستر کامبت

بازی polysphere، یک بازی سرگرم‌کننده و از نوع پازلی بوده که با چرخش پازل‌ها، یک تصویر را بازیابی خواهید کرد. نحوه انجام این بازی بسیار ساده است و شما می‌توانید با چرخش پازل‌های رنگی روی صفحه با انگشتان خود، یک تصویر را بازیابی کنید . نحوه چرخش زیر هر تصویر نوشته شده که به صورت عمودی، افقی و ۳۶۰ درجه امکان‌پذیر است. در ابتدا قطعات تصویر پراکنده هستند، اما شما با کشیدن انگشت خود روی صفحه، این قطعات را چرخانده و تبدیل به یک تصویر هنری می‌کنید. این تصاویر به شکل میوه، حیوان یا اشیای خاص هستند. این بازی شامل چند مرحله است که با تکمیل کردن آن، به تدریج تکمیل تصاویر و یافتن آن‌ها دشوارتر خواهد شد.

بازی Polysphere همستر کامبت

پس از آنکه چند مرحله جلو رفتید، کلید همستر به شما نمایش داده می‌شود.

آموزش بازی Mud Racing همستر کامبت

Mud Racing یکی دیگر از بازی‌های هیجان‌انگیز و جدیدی است که به بخش پلی گراند همستر کامبت اضافه شده است. در این بازی، شما یک ماشین قدرتمند آفرود در اختیار دارید که در مسیرهای گل‌آلود و ناهموار با انواع موانع روبرو خواهد شد. این موانع شامل چاله‌های گل‌آلود، سنگ‌های بزرگ، تپه‌های شیب‌دار و رودخانه‌های خروشان هستند که مسیر ماشین ماسبقه را ناهموار می‌کنند.

بازی Mud Racing همستر کامبت

در این بازی برای به جلو راندن ماشین آفرود باید دست خود را روی صفحه نمایش بکشید تا ماشین به جلو حرکت کند. عبور از موانع و مسیرهای سخت به سختی و با سرعت کم انجام می‌شود. اما پس از عبور از آن‌ها می‌توانید با تپ کردن روی صفحه به ماشین خود سرعت ببخشید. پس از عبور از موانع امتیاز خواهید گرفت و سطح شما افزایش خواهد یافت. پس از رسیدن به سطوح بالا کلید همستر به شما نمایش داده می‌شود. این بازی در سطح بالاتر شامل رقابت با حریفان نیز خواهد بود. همچنین می‌توانید در ادامه مسابقه، از ماشین‌های قدرتمندتری استفاده کنید.

آموزش بازی Mow and Trim همستر کامبت

در بازی Mow and Trim، شما یک تراکتور در اختیار دارید که برای برداشت علوفه‌ از آن استفاده کرده و می‌توانید پس از کمی کار و فروش علوفه (بخش Sell در سمت چپ صفحه)، تراکتور خود را ارتقا دهید.

بازی Mow and Trim همستر کامبت

در ابتدا، این تراکتور شما چندان قدرتمند نیست و تنها یک تیغه دارد. شما می‌توانید با کسب درآمد از فروش علوفه‌ها، تراکتور خود را ارتقا داده و آن را به یک ماشین قدرتمند و با تیغه‌های بیشتر تبدیل کنید.

از بخش ارتقا (Upgrades) در سمت راست صفحه، می‌توانید با صرف هزینه، بخش‌های مختلفی را به تراکتور خود اضافه کرده یا آن را بهبود دهید. این موارد شامل

  • اره (Saw) یا همان تیغه‌ها:
    • تیغه‌های تیزتر و قوی‌تر
    • افزایش تعداد تیغک‌های اره
    • افزایش سرعت چرخش اره
  • کامیون (Truck):
    • افزایش ظرفیت مخزن برای حمل مقدار بیشتری علوفه
    • افزایش چرخ‌ها برای تحمل وزن بیشتر
  • ترولی (Trolley):
    • ارتقای کیفیت بخش حمل بار برای حمل انواع مختلف بار
    • افزایش ظرفیت بخش حمل بار برای حمل بسته‌های بزرگ‌تر

پس از چند مرتبه بار زدن علوفه‌ها و فروش ان‌ها در بخش Selling و ارتقای تراکتور خود کلیدی طلایی به شما نمایش داده خواهد شد. سپس می‌توانید کلید همستر را دریافت کنید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مژگان
مژگان
17 روز قبل

سلام
Mow and trim رو تا مرحله ۳۰ بازی کردم. بعد دیگه مرحله ای نداره! برای بقیه بخش ها می نویسه به مرحله ۳۵ برس تا باز بشه ولی هیچ مرحله دیگه ای وجود نداره که برم!

زهرا
زهرا
8 روز قبل
پاسخ به  مژگان

دقیقاً منم همین مورد رو پیدا کردم☹️

فاطمه
فاطمه
6 روز قبل
پاسخ به  مژگان

منم همین مشکل را پیدا کردم، راه حلش چیه؟

زهره
زهره
23 روز قبل

سلام بازی mow and trim مینویسه این بازی دیگر با دستگاه شما سازگار نیست درحالی که بقیه بازی ها راحت نصب شدند علتش چیه؟

Saeif
Saeif
16 روز قبل
پاسخ به  زهره

گوشیت قدیمیه

دکمه بازگشت به بالا