اخبار ارزهای دیجیتال

جاستین سان به دنبال خرید دارایی‌های صرافی FTX است

پیش‌تر مدیریت ریپل لبز از علاقه این شرکت برای خرید برخی از دارایی‌های این صرافی ورشکسته خبر داده بود

گزارش‌ها از علاقه جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار شبکه ترون، به خرید برخی از دارایی‌های صرافی FTX خبر می‌دهند.

به گزارش والکس و به نقل از usethebitcoin، صرافی FTX هفته گذشته مرحله نخست فرایند قانونی اعلام ورشکستگی را تکمیل کرد. جاستین سان اعتقاد دارد که فروپاشی FTX می‌تواند اثرات مخربی بر رشد صنعت کریپتو داشته باشد.

جاستین سان، کارآفرین و میلیاردر مشهور دنیای ارزهای دیجیتال، احتمال خرید دارایی‌های صرافی FTX را زیر نظر دارد. او اعلام کرد که همه انواع معامله را در نظر می‌گیرد و همه گزینه‌ها بر روی میز است. سان افزود که تیم او در حال ارزیابی تک تک دارایی‌های FTX است و نمایندگان او در شبکه ترون و صرافی هیوبی به طور مستمر با تیم FTX در باهاما در تماس‌اند. سان می‌گوید که این فرایند احتمالا مدتی به طول خواهد انجامید چرا که FTX در حال سپری کردن فرایند قانونی اعلام ورشکستگی است.

در ابتدای بحران FTX، سان با همکاری با تیم این صرافی، برداشت و معامله توکن‌های مربوط به خود را فعال کرد. برخی از ارزهای دیجیتال مربوط به سان عبارتند از ترون (TRX)، جاست (JST)، سان (SUN)، بیت تورنت (BTT) و توکن هیوبی (HT).

او تازه‌ترین شخصیتی است که در مورد خرید دارایی‌های FTX ابراز علاقه کرده است. پیش‌تر مدیر عامل ریپل، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، از علاقه ریپل برای خرید برخی از شرکت‌های زیرمجموعه FTX خبر داده بود. گارلینگهاوس همچنین اعلام کرد که دو روز پیش از اعلام ورشکستگی، سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) با او در خصوص تزریق سرمایه صحبت کرده بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا