اخبار آلت کوین ها

تعداد حساب های شبکه ترون از ۱۳۰ میلیون فراتر رفت

با وجود بهبود بسیاری از شاخص‌های شبکه، رفتار قیمتی ترون تعریفی نداشت

شبکه ترون (Tron) گزارش هفتگی تازه خود را در تاریخ ۵ ژانویه منتشر کرد. طبق این آمار، طی هفت روز پیشین، تعداد کل حساب‌های شبکه ترون به ۱۳۱.۹ میلیون عدد رسید.

به گزارش والکس و به نقل از Ambcrypto، علاوه بر افزایش در تعداد حساب‌ها، تعداد کل تراکنش‌های این شبکه نیز به ۴.۵۳ میلیارد عدد رسید. بهبود دیگر کسب شده، افزایش میزان سرمایه کل قفل شده (TVL) به رقم ۹.۵ میلیارد دلار بود.

ویژگی قابل توجه دیگر شبکه ترون، ضد تورمی بودن یا انقباضی بودن عرضه آن است. بنا بر آخرین داده‌های سایت Tron Scan، شبکه ترون ۶۲ هفته است که با کاهش عرضه روبروست. طی این مدت، بالغ بر ۱۰ میلیارد توکن TRX سوزانده شده است.

با وجود این روندهای مثبت، قیمت ترون عملکرد مناسبی نداشت. قیمت TRX طی روز گذشته، ۶ ژانویه بیش از ۷ درصد کاهش یافت و این سبب شد تا ارزش بازار آن به ۴.۶ میلیارد دلار نزول کند.

اگر با لنز معیارهای درون زنجیره‌ای به تحلیل ترون بپردازیم، وضعیت ممکن است بیش از این‌ها تیره شود چرا که بیش‌تر شاخص‌ها به کاهش بیش‌تر قیمت اشاره دارند.

به عنوان مثال، فاندینگ ریت این توکن در صرافی بایننس کاهش شدیدی را ثبت کرد که نشان از کاهش علاقه بازار مشتقه به ترون دارد.

تعدادی از شاخص‌های آن‌-چین شبکه ترون
تعدادی از شاخص‌های آنچین شبکه ترون

با کاهش قیمت ترون، حجم معاملات آن افزایش یافت که این خود موید مشروعیت روند نزولی و تاکید بر آن است. شاخص دیگر نگران‌کننده، شاخص فعالیت‌های توسعه‌ای شبکه است که نشان از تلاش اندک توسعه‌دهندگان برای بهبود بلاکچین دارد. با این وجود، داده‌های سایت CryptoQuant کمی وضعیت را تلطیف کرد. شاخص قدرت نسبی (RSI) این سایت نشان می‌دهد که ترون هم‌اکنون در وضعیت اشباع فروش است که سیگنالی مثبت و صعودی است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا