اخبار آلت کوین ها

جامعه کاربری یونی سواپ به راه اندازی آن در شبکه BSC رای مثبت دادند

این رای‌گیری در روز جمعه با ۶۶ درصد رای موفق خاتمه یافت

اعضای دائوی (DAO) صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) به راه‌اندازی نسخه‌ای از این صرافی در شبکه اسمارت چین بایننس رای موافق دادند.

به گزارش والکس و به نقل از Daily Hodl، پروپوزالی در روز یکشنبه هفته گذشته (۵ فوریه) در خصوص راه‌اندازی یونی سواپ در زنجیره BNB در انجمن دائوی یونی سواپ به بحث و رای‌گیری گذاشته شد.

در نهایت و پس از ثبت ۸۴.۸ میلیون رای، این پیشنهاد با ۶۶ درصد رای موافق به تصویب رسید. تنها ۸.۴ درصد از توکن‌های واجد شرایط در رای‌گیری شرکت کردند با این وجود، حد نصاب لازم برای اجرایی شدن رای، اخذ شد.

این طرح از جانب شرکت 0xPlasma Labs ارائه شد. در توضیح این طرح، این شرکت با تشریح جایگاه بایننس اسمارت چین، از مزایای حضور در این شبکه افزون بر بلاک چین اتریوم گفت.

در پایان، رای مثبت به پروپوزال، به منزله موافقت برای استقرار نسخه‌ سه (V3) صرافی یونی سواپ در بایننس اسمارت چین توسط این تیم، به نمایندگی از جامعه کاربری یونی سواپ است. حقوق معنوی و مالکیت فکری کدهای نسخه سه یونی سواپ توسط مجوزی تا ابتدای ماه آوریل سال ۲۰۲۳ تضمین شده است و هیچ پروتکلی نمی‌تواند از کدهای این محصول – حداقل تا آن زمان – استفاده تجاری نماید.

دو حمایت‌کننده بزرگ این پیشنهاد، به جز خود شرکت پلاسما لبز، شرکت کریپتویی کانسنسیس (ConsenSys)، خالق کیف پول متامسک، و پلتفرم دیفای GFX Labs بودند. این دو به ترتیب ۷.۰۳ و ۴.۹۲ میلیون رای در حمایت از این طرح واریز کردند.

دیگر حامی مشهور دیگر، رابرت لشنر (Robert Leshner)، مدیر ارشد پلتفرم وام‌دهی کامپوند بود. لشنر نیز ۵.۷۶ میلیون رای در حمایت از این طرح ارسال کرد.

اما این طرح مخالفانی نیز داشت؛ مشهورترین آن‌ها صندوق سرمایه‌گذاری اندرسن هوروویتز (a16z) بود. دلیل اصلی مخالفت اندرسن هوروویتز، استفاده از بریج ورم‌هول (Wormhole) در راه‌‌اندازی بین‌زنجیره‌ای یونی سواپ است. بریج ورم‌هول، رقیب پل بین شبکه‌ای لیر زیرو (Layer Zero) است که اندرسن هوروویتز از بزرگترین سرمایه‌گذاران آن به شمار می‌رود.

این خبر تاثیر اندکی بر روی قیمت یونی سواپ داشت. در زمان نگارش این مطلب قیمت UNI کمی کمتر از ۶.۵ دلار است و افزایش اندکی نسبت به قیمت روز گذشته خود دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا