اخبار ارزهای دیجیتال

آمریکا به طرح راه‌اندازی ارز جهانی جدید و کنار گذاشتن دلار پاسخ داد

وزارت خارجه آمریکا خود را برای پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر گسترش عظیم گروهی از کشورهای اقتصادی مشترک‌المنافع با نام BRICS آماده می‌کند. 

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، این گروه که قصد دارد یک ارز جهانی را برای رقابت با دلار آمریکا راه‌اندازی کند، شرایط را برای عضویت بیش از دوازده کشور جدید فراهم کرده است.

فهرست اعضای جدید این گروه شامل چندین کشور در سراسر آفریقا می‌شود و مقامات وزارت خارجه ایالات متحده به شبکه خبری فاکس نیوز گفته‌اند که سیاست کنونی آمریکا با کشورهای آفریقایی یا دیگر کشورهایی که می‌خواهند به این گروه بپیوندند، تداخل نخواهد داشت. 

دلار

ما یک برنامه عملیاتی مثبت برای آفریقا ‌داریم و مزایای مدل‌های مدیریتی و اقتصادی خود را نمایش می‌دهیم.

سیاست آمریکا بر این اساس نیست که هم‌پیمایان ما بین ایالات متحده و سایر کشورها یکی را انتخاب کنند.

مقامات وزارت خارجه ایالات متحده می‌گویند که این سازمان با شرکای بین‌المللی خود بر تقویت حکومت دموکراتیک، حقوق بشر و فرصت‌های اقتصادی تمرکز دارد و نه کنترل پیوندهای اقتصادی.

کشورهایی که گزارش شده می‌خواهند به BRICS بپیوندند، شامل عربستان سعودی، ایران، مصر، بحرین، الجزایر، آرژانتین، اندونزی و همچنین سه کشور نامعلوم در آفریقا است.

وزرای خارجه ایالات متحده و پنج عضو فعلی BRICS در ماه ژوئن برای بحث درباره تلاش‌های گسترده و رویکرد این گروه در راستای ایجاد ارز جدیدی که احتمالاً توسط طلا و یا سایر دارایی‌های جانبی پشتیبانی می‌شود، دیدار خواهند کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
dailyhodl
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا