اخبار ارزهای دیجیتال

میزبانی والکس از علاقه‌مندان تکنولوژی در الکامپ ۱۴۰۲

شرکت والکس از یکشنبه، چهارم تیر ماه تا چهارشنبه، هفتم تیر در نمایشگاه الکامپ حضور خواهد داشت. در این رویداد، محصولات تازه والکس معرفی خواهند شد.

به گزارش والکس، شرکت والکس که با محصول صرافی ارز دیجیتال خود در بازار کریپتوی ایران شناخته می‌شود، یکی از پلتفرم‌های پیشرو در حوزه‌ی فناوری‌های مالی است که به روزترین ابزارها را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. برخی از ابزارهای طراحی شده توسط والکس مثل بات معامله‌گر برای اولین‌بار در ایران طراحی و اجرا شده‌اند.

والکس با استفاده از هوش مصنوعی و به‌روزترین فناوری‌ها، گستره‌ای متنوع از ابزارها را در اختیار مخاطبان خود قرار داده و در تلاش است تا هم‌عرض مطرح‌ترین پلتفرم‌های بین‌المللی در حوزه‌ی فین تک، امنیت و راحتی را  برای کاربران خود فراهم کند.

والکس در جریان نمایشگاه چهار روزه الکامپ، کاربران و بازدیدکنندگان را با آخرین محصولات خود از جمله «بات معامله‌گر»، «سکوی معامله» و «وال پی» که گیفت‌ کارت پلتفرم‌های بین المللی را ارائه می‌دهد، بیشتر آشنا می‌کند.

غرفه والکس در سالن ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران قرار گرفته است و هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. همچنین روزانه مسابقات و وبینارهای متنوعی نیز در غرفه والکس برگزار و فرصت دیدار و صحبت با مدیران والکس نیز فراهم خواهد شد.

میزبان شما در سالن ۸ و ۹ محل نمایشگاه دائمی تهران هستیم.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا