اخبار ارزهای دیجیتال

خروجی هفتگی از صندوق‌های دارایی دیجیتال ۴۲ درصد رشد کرده است

فروش دارایی‌ سرمایه‌گذاران به دلیل عوامل کلان اقتصادی بوده و احتمال افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا، آنها جان به لب کرده است.

طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت مدیریت دارایی‌های رمزارزی CoinShares، صندوق‌های دارایی دیجیتال برای هفتمین هفته متوالی با خروجی خالص روبرو بودند که نمایانگر عدم اطمینان معامله‌گران به بازار است. خروجی‌ این صندوق‌ها از ۶۲ میلیون دلار در هفته قبل به ۸۸ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش تقریباً ۴۲ درصدی؜ می‌باشد.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، بر اساس این گزارش، فروش دارایی‌‌های سرمایه‌گذاران نهادی به دلیل عوامل کلان اقتصادی بوده و احتمال افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده، آنها را جان به لب کرده است.

جریان ورودی خروجی

بیتکوین و اتریوم رهبران این هرج و مرج بوده‌اند

بیشترین خروجی‌ در هفته گذشته با ۵۲ میلیون دلار برای بیت کوین بوده که باعث شده مجموع خروجی این رمزارز در هشت هفته اخیر به ۲۵۴ میلیون دلار برسد. از سوی دیگر، صندوق معاملات شورت بیت کوین که روی کاهش قیمت آن سرمایه‌گذاری می‌کند، شاهد ۱/۱ میلیون دلار خروجی بوده است. این مقدار نسبت به ۶/۳ میلیون دلار هفته گذشته، به شدت کاهش یافته است.

فشار فروش روی بیت کوین همچنین می‌تواند به علت تصمیم Binance.US برای توقف فعالیت کانال‌های معاملاتی دلاری خود از تاریخ ۱۳ ژوئن به علت مشکلات پرداختی باشد. این موضوع باعث شد که سرمایه‌گذاران برای برداشت دلار از حساب خود، دارایی‌های رمزارزی را بفروشند.

علاوه بر این، اتریوم، دومین رمزارز بزرگ بازار از لحاظ مارکت کپ، با خروجی‌ مجموعاً ۳۶ میلیون دلاری در هفته گذشته روبرو بوده است. این بزرگترین جریان خروجی یک هفته‌ای اتریوم از زمان بروزرسانی ادغام (Merge) در سپتامبر سال گذشته محسوب می‌شود.

هرچند که اگر نیمه پر لیوان را نگاه کنیم، عملکرد خوب سایر آلت‌ کوین‌ها را می‌بینیم، زیرا هفته گذشته جریان ورودی کوچکی در سایر آلت‌ کوین‌ها مانند لایت‌ کوین، سولانا و ریپل ثبت شده است. در حالی که رویداد هاوینگ (halving) لایت‌ کوین ممکن است سرمایه‌گذاران را به این رمزارز جذب کرده باشد، اما جامعه XRP نیز به دلیل موفقیت‌ در اختلاف قضایی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

اتفاقی که برای سولانا افتاده بود نیز جالب توجه است، زیرا SOL یکی از آلت کوین‌های متعددی بود که SEC در دادخواست خود آن با عنوان اوراق بهادار معرفی کرده است.

همه نگاه‌ها به جلسه فدرال رزرو آمریکا است

به گزارش CoinMarketCap، مارکت کپ کل بازار رمزارزها در هفته گذشته ۳۷ درصد کاهش یافته و پس از دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، بیش از ۱۷ میلیارد دلار در بازار از بین رفته است.

با این حال، نشانه‌هایی از احیای بازار در این هفته مشاهده است. بیت کوین در زمان نگارش این خبر با ۰/۷۰٪ رشد به قیمت ۲۶،۱۳۸.۴۳ دلار معامله می‌شود.

مارکت کپ بیت کوین

آزمون بعدی بازار، نشست فدرال رزرو آمریکا خواهد بود. کارشناسان در مورد نتیجه این جلسه به دو نگرش مختلف پایبندند، برخی از آنها پیش‌بینی کرده‌اند که نرخ بهره ۲۵ واحد افزایش پیدا کند، در حالی که برخی دیگر معتقدند بانک مرکزی ممکن است این ماه نرخ بهره را افزایش ندهد. البته جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، از توقف افزایش نرخ بهره برای این ماه خبر داد

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا