اخبار NFT

بلاک چین «مینیما» با سرویس WeTransfer مشارکت می‌کند

شبکه لایه یک «مینیما» هم‌اکنون به شکل آزمایشی در حال فعالیت است و در ماه مارس به شکل عمومی راه‌اندازی خواهد شد

سرویش اشتراک‌گذاری فایل دیجیتال WeTransfer با بلاک چین «مینیما» (Minima) همکاری خواهد کرد تا به کاربران خود اجازه دهد تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به طور مستقیم از تلفن‌های همراه خود ایجاد نمایند.

به گزارش والکس و به نقل از CoinDesk، مینیما بلاک چینی لایه یک و همتا به همتاست که برای استفاده در تلفن‌های همراه بهینه‌سازی شده است. پروتکل بسیار سبک آن به کاربران این امکان را می‌دهد تا نودهای کامل سازنده و اعتبارسنج شبکه را بر روی دستگاه‌های همراه خود اجرا نمایند. این شبکه امیدوار است تا با کاهش ملزومات راه‌اندازی نود، شبکه‌ای به راستی غیرمتمرکز خلق کند.

بلاک چین مینیما از کوین Minima به عنوان رمزارز بومی خود استفاده می‌کند. این پلتفرم در حال حاضر در مرحله شبکه آزمایشی است و قصد دارد تا در ماه مارس، شبکه اصلی خود را افتتاح نماید.

همکاری با «وی‌ترنسفر» به کاربران بلاک چین مینیما این اجازه را می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند و به طور موثر از آن درآمدزایی کنند.

هوگو فیلر (Hugo Feiler)، مدیرعامل Minima، در این خصوص گفت:

این همکاری، استفاده عملی از فناوری توکن NFT را بررسی خواهد کرد، چیزی که نه تنها مورد توجه صنعت کریپتو خواهد بود، بلکه موردی آزمایشی برای نشان دادن پتانسیل پذیرش گسترده‌تر این ابزار دیجیتالی نوآورانه است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
CoinDesk
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا