بازی‌های بلاکچینیمنتخب سردبیر

آموزش ربات پاکت فای؛ چگونه ایردراپ PockeFi را دریافت کنیم؟

جدیدترین ربات تلگرام یعنی PocketFi، با حضور خود، دنیای تازه‌ای از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است. حالا همه می‌توانند در یک محیط جامع و کامل، به شبکه‌های مختلف بلاکچین دسترسی داشته باشند و خیلی ساده، توکن‌های متنوع را از شبکه‌های گوناگون و بدون نیاز به نرم‌افزارهای واسط، به یکدیگر تبدیل کنند. ربات پاکت فای به‌طرز شگفت‌انگیزی توانسته یک مسیر ساده و کوتاه برای تعامل بین انواع صرافی ارز دیجیتال و شبکه‌های بلاکچین ایجاد کرده و مدیریت دارایی‌های دیجیتال را تسهیل کند. اگر دقیقا نمی‌دانید که این ربات چیست، چه قابلیت‌هایی دارد و برای مشارکت در ایردراپ آن باید چه کارهایی انجام دهید، همراه ما بمانید!

ربات پاکت فای چیست؟

ساده‌ترین پاسخ برای این سوال، این است که ربات پاکت فای یک راه‌حل بی‌نظیر برای انتقال توکن‌های مختلف در شبکه‌های بلاکچین گوناگون است. این ربات در محیط تلگرام اجرا می‌شود و با وجود خدمات متنوعی که دارد، یک نوع کیف پول حضانتی هم به‌شمار می‌آید.

ربات PocketFi می‌تواند با ایجاد یک مسیر کوتاه ارتباطی بین بلاکچین‌های مختلف، تبدیل توکن‌های متنوع در شبکه‌های گوناگون را امکان‌پذیر کند. بنابراین برای استفاده از شبکه‌های مختلف DeFi، به نرم‌افزارهای واسط نیاز ندارید و اگر شما هم تا پیش از این، برای فعالیت در انواع اپلیکیشن‌های DeFi با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شده بودید، الان به‌خوبی می‌توانید عملکرد خارق‌العاده این ربات را درک کنید.

در واقع پیش از آغاز کار PocketFi، کاربران برای اجرای هر تراکنش بین بلاکچین‌های مختلف، باید از اپلیکیشن‌ها و پل‌های واسط کمک می‌گرفتند. توسعه‌دهندگان پاکت فای برای حل این مشکل، این ربات را طراحی کرده و توسعه دادند. بنابراین باید بگوییم که پاکت فای یک لینک ارتباطی بین انواع شبکه‌های بلاکچین ایجاد کرده که مدیریت دارایی دیجیتال و اجرای انواع تراکنش‌های مالی را تسهیل می‌کند.

یکی از مشخصه‌های کلیدی پاکت فای، پشتیبانی از انواع فارمینگ DeFi است. کاربران با استفاده از PocketFi می‌توانند نقدینگی مورد نیاز برای استخرهای لیکوییدیتی مشهوری هم‌چون یونی سواپ و پنکیک سواپ را هم فراهم کنند.

امکان قرض گرفتن سرمایه از Stargate یا ارتقای سطح خود با استفاده از Gearbox، دیگر خدماتی است که کاربران از طریق این ربات به آن دسترسی خواهند داشت. با وجود همه این مشخصه‌های عالی، مهم‌ترین ویژگی این ربات، همان تسهیل ارتباط و تراکنش‌ها بین بلاکچین‌های مختلف باقی می‌ماند.

ربات پاکت فای، یک توکن اختصاصی یعنی SWITCH هم دارد. با استفاده از توکن سوییچ می‌توانیم فعالیت‌های مختلفی مثل ترید کردن، مشارکت در حاکمیت پروژه، فراهم کردن نقدینگی، پرداخت هزینه تراکنش‌ها، ییلد فارمینگ و غیره نیز انجام دهیم. در حال حاضر، ساده‌ترین راه به‌دست آوردن این توکن، مشارکت در ایردراپ پاکت فای است.

ورود به ربات PoketFi

برای آغاز ماین کردن توکن SWITCH و استفاده از ربات پاکت فای، باید وارد این ربات شوید. برای این کار، وارد لینک t.me/pocketfi_bot را تایپ کنید. انواع کانال‌ها و ربات‌ها با این اسم ظاهر خواهند شد. اولین گزینه را که تیک آبی دارد، انتخاب نمایید. صفحه زیر در مقابل شما ظاهر می‌شود.

صفحه اولیه پاکت فای

گزینه Start را انتخاب کنید. در صفحه جدید، اولین گزینه یعنی Open PocketFi را برگزینید.

شروع بازی پاکت فای

با انتخاب این گزینه، یک منوی کوچک در مقابل شما باز خواهد شد. در این منو، Start را انتخاب کنید.

مجوز شروع ربات پاکت فای

با شروع ربات، سه صفحه در قالب استوری برای اطلاع‌رسانی درباره بخش‌های مختلف به شما نشان داده می‌شوند. پس از اتمام آن‌ها، گزینه My Profile Score در پایین صفحه ظاهر خواهد شد. این گزینه را انتخاب کنید.

کادر My Profile Score ربات پاکت فای

پس از مشاهده میزان عملکرد پروفایل خود و میزان استخراج توکن در هر ساعت، گزینه Next را بزنید.

میزان استخراج توکن پاکت فای

با این کار، به صفحه اول ربات و محیط اصلی آن منتقل خواهید شد. حالا شما می‌توانید پس از آشنایی با بخش‌های مختلف، در ایردراپ پاکت فای شرکت کنید. اگر نحوه انجام این کار را نمی‌دانید، اصلا نگران نباشید. با ما به بخش بعد بیایید تا جزئیات مهم بخش‌های مختلف این ربات را با هم بررسی کنیم.

معرفی بخش‌های مختلف پاکت فای

ربات پاکت فای بخش‌های مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها، امکانات متنوعی در اختیار کاربران می‌گذارند. در ادامه، به بررسی این بخش‌های متنوع می‌پردازیم:

ماینینگ

اولین صفحه‌ای که با ورود به ربات در مقابل شما قرار می‌گیرد، تب Mining است. در وسط این صفحه، مقدار توکن در حال استخراج را می‌بینید. هر بار تپ کردن بر تصویر وسط صفحه، باعث می‌شود که توکن‌های استخراج شده به دارایی شما افزوده شوند.

صفحه Mining پاکت فای

کمی پایین‌تر از نقاط در حال چرخش، یک تایمر وجود دارد که یک پیام مهم را نشان می‌دهد. هر گاه که این تایمر به صفر برسد، تمام توکن‌های استخراج شده، می‌سوزند. بنابراین حتما هر ۶ ساعت یک‌بار باید به محیط پاکت فای بازگردید، روی تصویر چرخان وسط صفحه کلیک کنید و توکن‌ها را Claim کنید.

گیلدها یا گروه‌ها

می‌توانید با انجام فعالیت‌های مختلف یا پیوستن به گیلدهای استخراج، سرعت استخراج را افزایش دهید. برای این کار، روی آیکن Guild Level در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

صفحه Mining Guild پاکت فای

در صفحه اصلی این بخش، دو گزینه Individual و Alliance به چشم می‌خورد. در قسمت Individual، کاربران مستقل و در قسمت Alliance گیلدهایی را می‌بینید که بالاترین میزان استخراج را انجام داده‌اند. با ضربه زدن روی هر گروه و سپس کلیک کردن بر گزینه Join Alliance، می‌توانید به این گروه‌ها بپیوندید. 

کیف پول یا Wallet

به محیط اصلی بازی برگردید. در مقابل آیکن Guild Level، گزینه Total Balance وجود دارد که با انتخاب آن، به تب Wallet منتقل می‌شوید.

تب Wallet پاکت فای

ربات پاکت فای را می‌توانیم نوعی کیف پول حضانتی هم بنامیم که دسترسی به سه رمزارز TON، اتریوم و تتر (روی شبکه آپتیمیزم) را فراهم می‌کند. شما از طریق این ربات، حتی بدون داشتن کیف پول تون کیپر، می‌توانید به شبکه تون دسترسی داشته باشید.

با انتخاب گزینه‌های مختلفی که در بالای صفحه قرار دارند، عملیات مختلف مثل Deposit یا واریز، Send یا ارسال و Swap را انجام دهید. علاوه بر سهولت واریز و دریافت توکن‌های مختلف در این بخش، پس از هر بار تراکنش موفق، سرعت استخراج توکن سوییچ برای شما افزایش می‌یابد.

پس اگر قصد خرید تون کوین، اتر یا تتر را دارید، می‌توانید از ربات پاکت فای استفاده کنید.

تسک‌ها

درست مثل دیگر ربات‌ها و بازی‌های تلگرامی، پاکت فای هم برای کاربران خود تسک‌های متنوعی تعریف کرده است. با اجرای هر کدام از این تسک‌ها، مقدار مشخصی توکن SWITCH به‌دست می‌آورید. پیوستن به کانال‌های تعیین شده، مراجعه روزانه به ربات و انتخاب گزینه Daily Boost، دعوت از دوستان یا خرید توکن‌های خاص و…، همه بخشی از فعالیت‌های این قسمت هستند.

بخش Task پاکت فای

دعوت از دوستان

برای مشارکت در ایردراپ PocketFi، حداقل باید یک دوست به این ربات دعوت کنید تا این بخش هم برای شما فعال شود. برای دعوت از دوستان، می‌توانید به تب Frens هم مراجعه کنید.

بخش Frens پاکت فای

در صفحه Invite Frens، امکان دعوت از دوستان وجود دارد. با هر بار دعوت از یک فرد تازه، تا ۴.۵ توکن SWITCH به شما و دوست‌تان تعلق می‌گیرد. نکته جذاب این است که اگر دوستان شما هم دوستان خود را به این ربات دعوت کنند، شما هم از سطح بعدی ریفرال اولیه خود، پاداش دریافت می‌کنید. پاداش شما در این شرایط، ۷.۵ سوییچ است.

هر بار که دوستان شما توکن‌های استخراج شده را Claim کنند، ۱۰ درصد از مجموع پاداش آن‌ها، به شما تعلق می‌گیرد. در سطح دوم نیز ۲ درصد از توکن‌های دوستان آن‌ها هم برای شما در نظر گرفته شده است.

بخش Pump

آخرین بخش ربات پاکت فای، تب Pump است. در این تب، هنوز هیچ امکان جدیدی معرفی نشده است؛ احتمالا کاربران در این قسمت می‌توانند میم‌کوین‌های خاص خود را طراحی کرده و توسعه دهند.

قسمت Pump پاکت فای

در صورتی که گزینه Join Waitlist را انتخاب کنید، به لیست انتظاری افزوده می‌شوید که حدودا ۲ میلیون نفر در آن حضور دارند. 

تاریخ لیست شدن PocketFi

هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای لیست شدن توکن سوییچ تعیین نشده است. در اکانت‌های رسمی ربات پاکت فای این خبر درج شده که لیست شدن پاکت فای در سه ماه آخر ۲۰۲۴ خواهد بود. بنابراین بهتر است از فرصت کوتاه باقی‌مانده استفاده کنید و توکن‌های خود را افزایش دهید.

پیش‌بینی قیمت توکن پاکت فای

قیمت پاکت فای، درست مثل دیگر ارزهای دیجیتالی هم‌چون همستر، نات کوین یا حتی قیمت تون کوین، به عواملی چون میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. در حال حاضر نمی‌توان هیچ رقم مشخصی را اعلام کرد. تنها باید منتظر تحولات بازار و روز لیست شدن این توکن بمانیم تا قیمت احتمالی این ارز تعیین شود.

ربات پاکت فای؛ یک بات تلگرامی با امکانات فراوان

قابلیت‌های متعدد پاکت فای، باعث متمایز شدن این مینی‌اپ نسبت به دیگر بازی‌ها و ربات‌های تلگرامی شده است. شما از طریق ربات PocketFi می‌توانید خیلی سریع، چندین کیف پول مختلف را مدیریت کنید. توکن‌های گوناگون را با یکدیگر سواپ کرده و انواع تراکنش‌ها را انجام دهید. بنابراین کافی است وارد این ربات شوید، انواع تراکنش‌های بین بلاکچین را انجام دهید، استخراج توکن را آغاز کنید و برای لیست شدن توکن PocketFi گوش به‌زنگ بمانید!

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا