بازی‌های بلاکچینیمنتخب سردبیر

آموزش ایردراپ Tomarket؛ آموزش افزایش امتیاز برای دریافت ایردراپ تومارکت

تومارکت (Tomarket) یک بازی محبوب تلگرامی است که اخیرا تعداد قابل توجهی کاربر را به خود جذب کرده است. در حالی که بازیکنان از ماه‌ها قبل در حال جمع‌آوری امتیازهای TOMATO در این بازی هستند، اکنون زمان آن رسیده است که کیف پول خود را متصل کرده و توکن‌های TOMATO واقعی را دریافت کنند؛ چرا که در اواخر اکتبر شاهد رویداد راه‌اندازی توکن تومارکت در تعدادی صرافی ارز دیجیتال خواهیم بود.

در این مقاله، ایردراپ تومارکت، مراحل انجام بازی، معیارهای واجد شرایط شدن برای ایردراپ و تمام جزییات مربوط به این بازی را شرح خواهیم داد.

ایردراپ تومارکت چیست؟

تومارکت (TOMATO) یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که بازی، کسب درآمد و ترید را در یک برنامه واحد ترکیب می‌کند. Tomarket که در اپلیکیشن تلگرام و با استفاده از بلاکچین TON ساخته شده است، قصد دارد نحوه تعامل کاربران با فناوری بلاکچین را با اجازه دادن به آن‌ها برای بازی، کسب درآمد و تریدِ آسان، ساده کند.

تمرکز این صرافی غیرمتمرکز شامل این موارد است:

  • دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)
  • بازار پیش از عرضه (Pre-Market)
  • کسب سود از کریپتو / اوراق قرضه
  • توکن‌های Pre-Vesting

این پلتفرم ویژگی‌هایی مانند بازی و ایردراپ‌ها را ادغام می‌کند، در حالی که کاربران را قادر می‌سازد که توکن‌ها را در DEX معامله کنند. Tomarket به کاربران امکان دسترسی به اکوسیستم رو به رشد TON – یک شبکه بلاکچین که به دلیل سرعت و هزینه‌های پایین تراکنش‌هایش معروف است – بدون نیاز به استفاده از چندین پلتفرم را به کاربران ارائه می‌دهد.

صفحه اصلی ایردراپ Tomarket

ایردراپ تومارکت برای توزیع توکن‌های TOMATO راه‌اندازی شده  که در نهایت پس از راه‌اندازی آن را به توکن رسمی Tomarket تبدیل خواهد کرد. این بازی حول محور فارمینگ مجازی و یک مینی گیم جانبی می‌چرخد؛ جایی که بازیکنان با پرورش و برداشت گوجه‌فرنگی مجازی در یک محیط شبیه‌سازی کشاورزی شرکت می‌کنند و توکن‌های TOMATO به دست می‌آورند. یک مینی‌بازی جداگانه به نام Drop Game نیز با الهام از بازی «Fruit Ninja» وجود دارد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که برای دریافت امتیاز بیشتر، گوجه‌فرنگی‌های در حال سقوط را مینت کنند. اگر با ایردراپ بلوم (Blum) آشنایی داشته باشید، متوجه شباهت بسیار زیاد دراپ گیم به آن خواهید شد.

گفتنی است که با وجود محبوبیت فزاینده، سازندگان Tomarket ناشناخته باقی مانده‌اند. با این حال، برخی از برجسته‌ترین نام‌ها در فضای کریپتو از جمله Bitget Wallet و ForesightX از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند.

ایردراپ تومارکت چگونه کار می‌کند؟

ایردراپ تومارکت حول محور توانایی کاربران برای بازی کردن، کسب توکن‌ها و ترید دارایی‌ها می‌چرخد. این برنامه برای ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده و تعاملی طراحی شده است و در عین حال، به کاربران این امکان را می‌دهد که از فناوری بلاکچین برای کسب جوایز واقعی استفاده کنند.

یکی از بخش‌های اصلی Tomarket بازی Drop Farming است که در آن کاربران می‌توانند فعالانه در برداشت توکن‌های TOMATO شرکت کنند. در این بازی بازیکنان وظایف خود را انجام داده و در جهت افزایش درآمد خود به صورت سرگرم‌کننده و تعاملی تلاش می‌کنند. تمرکز بر برداشت توکن، آن را برای کاربرانی که به دنبال به حداکثر رساندن پاداش خود در پلتفرم Tomarket هستند، جذاب می‌کند.

علاوه بر این، Tomarket دارای جعبه‌های اسرارآمیز (Mystery Box) است که دارای جوایز پنهان است. این جعبه‌ها ابزار جدیدی برای ارتقای سطح و باز کردن جوایز بیشتر در سیستم است. 

چگونه در ایردراپ Tomarket شرکت کنیم؟

شروع کار با Tomarket ساده است:

  • دسترسی به ربات تلگرام تومارکت: از لینک ربات Tomarket وارد شوید.
  • شروع بازی: برای شروع روی گزینه Play Tomarket کلیک کنید.
  • برداشت گوجه فرنگی: در تب Home، گزینه Farming را انتخاب کنید تا گوجه فرنگی را بکارید و برداشت کنید و هر ساعت تعدادی توکن TOMATO بر اساس سطح کاربری کسب کنید.
  • مینی گیم: روی گزینه Play now ضربه بزنید تا گوجه‌فرنگی‌ها را برای دریافت جوایز اضافی مینت کنید. شما می‌توانید این مینی بازی را تا ۱۰ مرتبه در روز انجام دهید. تعداد مجاز بستگی به فعالیت روزانه دارد.
  • تسک‌ها را کامل کنید: با انجام وظایف اجتماعی و معرفی دوستان، توکن‌های TOMATO بیشتری کسب کنید.

به عنوان یک توضیح اضافه، اگرچه Tomarket ترجیح می‌دهد به TOMATO اشاره کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این توکن درون بازی مستقیما به توکن رسمی Tomarket تبدیل می‌شود یا خیر. در حال حاضر، نرخ تبدیل بین TOMATO درون بازی و توکن رسمی این پروژه همچنان نامشخص است.

ویژگی‌های کلیدی و گیم‌پلی Tomarket

بخش‌های‌های اصلی تومارکت به شرح زیر است:

  • شبیه‌سازی کشاورزی: ​​بازیکنان گوجه فرنگی مجازی را پرورش داده و برداشت می‌کنند و هر ساعت تعدادی توکن TOMATO به دست می‌آورند.
  • مینی بازی Drop game: این بازی جانبی امتیاز اضافی می‌دهد. برای دریافت امتیاز بیشتر باید روی گوجه‌فرنگی‌های در حال سقوط ضربه بزنید.
  • انجام تسک‌های شبکه‌های اجتماعی: با انجام کارهایی مانند دنبال کردن Tomarket در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید TOMATO بیشتری کسب کنید.
  • دعوت از دوستان: هم شما و هم دوستانی که به بازی دعوت می‌کنید، توکن‌های TOMATO و فرصت‌های بیشتر برای بازی دریافت خواهید کرد. برای معرفی کاربران پریمیوم تلگرام پاداش‌های بیشتری در نظر گرفته شده است.
  • ورود روزانه: بازیکنانی که هر روز وارد پلتفرم می‌شوند، از طریق توکن‌های TOMATO و تلاش‌های دیگر در مینی‌گیم، پاداش‌های بیشتری دریافت می‌کنند.
  • جعبه‌های اسرارآمیز (Mystery Box): ورود روزانه در روزهای خاص شامل جعبه‌های اسرارآمیز با محتویات فاش نشده است.
بخش تسک‌ها در ایردراپ تومارکت

جعبه اسرارآمیز (Mystery box) چیست؟

این جعبه مکعبی شکل که روی آن چند علامت سوال قرار دارد، در صفحه اصلی ایردراپ تومارکت کنار درخت گوجه فرنگی در حال چرخش است. شما می‌توانید با ضربه زدن روی این جعبه وارد صفحه مربوطه شوید. نکات مهم در مورد Mystery box شامل موارد زیر است:

  • همه کاربران می‌توانند روزانه یک مرتبه از چرخش (Spin) رایگان استفاده کنند.
  • با دعوت از هر دوست یک فرصت چرخش رایگان دریافت خواهید کرد.
  • با خرج کردن هر TOMATO Stars یک چرخش رایگان دریافت می‌کنید. هر کاربر در روز تنها ۳ مرتبه می‌تواند از استارز استفاده کند.
  • با خرج کردن ۵ استارز تلگرام نیز می‌توانید ۱ چرخش دریافت کنید.
  • با خرج کردن ۲۰ استارز تلگرامی ۵ چرخش نصیبتان خواهد شد و ۲۰ درصد صرفه‌جویی می‌شود.
بخش Mystery box در ایردراپ تومارکت

با خرید تون کوین می‌توانید استارز تلگرام را از بازار فرگمنت (Fragment) خریداری کنید.

جوایز Mystery box نیز متنوع و شامل موارد زیر است:

  • TOMATO: از ۱٬۰۰۰ تا ۲۹٬۰۰۰
  • TOMATO stars: از ۱تا ۱۰ استارز
  • تون کوین (TON): از ۰.۰۱ تا ۱ تون کوین

واحدهای پولی در تومارکت

در ایردراپ تومارکت دو نوع واحد پولی وجود دارد:

  • TOMATO: به عنوان توکن اصلی بازی عمل می‌کند که می‌توانید آن را از طریق دراپ گیم (Drop Game)، فارمینگ، انجام تسک‌ها، دعوت از دوستان و ورود روزانه به دست آورید. 
  • TOMATO Stars: استارز در تومارکت برای ارتقای سطح (Level up) در بازی به کار می‌رود. سطح بالاتر در این بازی مساوی با سهم بیشتری از ایردراپ است. این بازی ۱۰ سطح دارد. در ضمن، هر چه TOMATO بیشتری کسب کنید، TOMATO Stars بیشتری نیز به دست خواهید آورد.

روش‌های به دست آوردن استارز عبارتند از: 

  • شرکت در دراپ گیم (DRop game)
  • ورود روزانه
  • تداوم در فارمینگ
  • باز کردن Mystery box
  • تکمیل کردن تسک‌ها

کمبوی روزانه Tomarket چیست؟

کمبوی روزانه (Tomarket Daily Secret Combo) یک ویژگی روزانه هیجان‌انگیز شبیه به همستر کامبت است که پاداش‌های پنهانی مانند تخفیف‌ها، کوپن و پیشنهادات ویژه را برایتان باز می‌کند. برای استفاده از کمبو:

  1. روی نماد درخت گوجه فرنگی به تعداد خاصی بزنید.
  2. روی نماد آدمک گوجه‌ای پشت گزینه Play now به تعداد خاصی ضربه بزنید.
  3. روی نماد گوجه فرنگی، گربه یا همستر به تعداد خاصی ضربه بزنید.

برای مشاهده تعداد ضربه‌ها و یافتن کمبوهای روزانه تومارکت می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید. این مراحل ساده پاداش‌های انحصاری آن روز را برایتان باز می‌کنند.

چگونه درآمد خود را در Tomarket به حداکثر برسانیم؟

برای استفاده حداکثری از Tomarket، کاربران باید روی چندین استراتژی برای افزایش درآمد خود تمرکز کنند:

  • ورود روزانه: اگر هر روز به این بازی سر بزنید، پاداش‌های بیشتری از جمله توکن‌های TOMATO و امکان انجام تعداد بیشتری مینی‌بازی را دریافت خواهید کرد.
  • وظایف اجتماعی: انجام کارهایی مانند دنبال کردن Tomarket در شبکه‌های اجتماعی، درآمد شما را افزایش می‌دهند.
  • دعوت از دوستان: دوستانتان را به Tomarket دعوت کنید و ۲٬۰۰۰ توکن TOMATO کسب کنید. اگر از اعضای پریمیوم تلگرام دعوت کنید، پاداشی حتی بیشتر از ۲۰٬۰۰۰ توکن نصیبتان خواهد شد.

اتصال کیف پول به تومارکت

در قسمت Wallet گزینه اتصال کیف پول به این بازی وجود دارد. در ایردراپ تومارکت به‌خاطر همکاری آن با بیت گت، فقط می‌توانید کیف پول بیت گت (Bitget) را به این بازی متصل کنید. دو گزینه وجود دارد؛ یکی برای دانلود اپلیکیشن و دیگری برای اتصال درون برنامه‌ای. پس از دانلود کیف پول، روی گزینه اتصال کلیک کنید. همچنین، برای اینکه بتوانید از جوایز بخش Tomarket Web 3.0 Drop بهره‌مند شوید، لازم است حداقل  ۱ دلار دارایی در این آدرس کیف پول داشته باشید. این گزینه برای دریافت ایردراپ ضروری اعلام نشده است.

اتصال کیف پول در ایردراپ Tomarket

اگر نگران عدم پشتیبانی کیف پول بیت گت از کاربران ایرانی هستید، می‌توانید پس از اتصال کیف پول، وارد اپلیکیشن شده از قسمت My Wallet گزینه Add a Wallet را انتخاب کنید. در این قسمت ۲۴ کلمه کلید خصوصی کیف پول تون کیپر را خود را وارد کنید. با این کار، در واقع تون کیپر را در کیف پول بیت گت ایمپورت کرده‌اید. به این ترتیب، ایردراپ Tomarket به آدرس کیف پول تون کیپر شما واریز خواهد شد. با توجه به نوسانات قیمت تون کوین، برای اطمینان می‌توانید مقداری از آن را از قبل در کیف پول خود برای پرداخت احتمالی کارمزدها برای دریافت ایردراپ Tomarket داشته باشید. 

اسنپ شات ایردراپ تومارکت و تاریخ ایردراپ

یک اسنپ شات از حساب‌های واجد شرایط در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) با موفقیت گرفته شد. پس از آن، Tomarket Stars بر اساس مشارکت کاربران در فعالیت‌های کلیدی اعطا شد. طبق گفته تومارکت، این فعالیت‌ها حتی پس از اسنپ شات نیز بر ستاره‌ها و جوایز Tomarket تاثیر خواهند داشت. بنابراین با نزدیک شدن به رویداد تولید توکن (TGE) در اواخر اکتبر، به مشارکت برای به حداکثر رساندن امتیازات خود ادامه دهید.

پس از این اسنپ شات، Level System راه‌اندازی شد که مقدار ایردراپ را مشخص خواهد کرد. اگر می‌توانید سطح خود را ببینید، برای ایردراپ واجد شرایط هستید.

دومین اسنپ شات نیز برای ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است و تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد. همانطور که در پست تلگرام انجمن تومارکت توضیح داده شده است، پیش‌بینی می شود رویداد تولید توکن (TGE) در اواخر اکتبر رخ دهد. 

توکنومیک تومارکت

تومارکت یک طرح توکنومیک استراتژیک برای رشد و تقویت تعامل جامعه در فضای مینی گیم تلگرامی خود ایجاد کرده است. عرضه کل توکن TOMATO مقدار ۵۰۰ میلیارد واحد در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد این طرح فرضی است و هنوز تایید نشده است: 

  • ایردراپ: این پروژه ممکن است بیش از ۳۵۰ میلیارد توکن TOMATO یعنی ۷۰٪ از عرضه کل را برای پاداش به کاربران اختصاص دهد.
  • مشوق‌های جامعه و کاربران: ۱۰٪ از عرضه یعنی ۵۰ میلیارد توکن، برای مشوق‌های جامعه و کاربران با هدف پاداش دادن به OGها، اینفلوئنسرها، تولیدکنندگان محتوا و مشارکت‌کنندگان در رشد اکوسیستم اختصاص داده می‌شود.
  • نقدینگی: ۵۰ میلیارد توکن معادل ۱۰٪ از عرضه برای نقدینگی در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز ذخیره می‌شود که برای معاملات پایدار و ثبات قیمت بسیار مهم است.
  • توسعه: ۲۵ میلیارد توکن معادل ۵٪ از عرضه کل برای تخصیص برنامه‌ریزی شده است که بخشی از آن احتمالا مشمول یک دوره وستینگ (Vesting) برای همسویی با اهداف بلندمدت پروژه است.
  • توسعه‌دهندگان و تیم پروژه: ۲۵ میلیارد توکن TOMATO معادل ۵٪ از عرضه نیز برای تیم توسعه‌دهنده پروژه به دلیل تلاش آن‌ها برای پذیرش و تقویت حضور Tomarket در بازار رقابتی مینی اپلیکینش‌های تلگرامی برنامه‌ریزی شده است.

ایردراپ تومارکت؛ یک صرافی غیرمتمرکز با محوریت بازی

تومارکت با اولویت دادن به مشارکت جامعه، نقدینگی و توسعه، رشد پایدار و مشارکت فعال را تضمین می‌کند. ایردراپ تومارکت که از اواخر ژوئن (اوایل تیر ماه) شروع به کار کرده است، اکنون بیش از ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر دارد و پیش‌بینی شده با قیمتی در حدود ۰.۰۰۱ دلار لیست شود. آیا در ایردراپ Tomaarket شرکت می‌کنید؟ نظر شما درباره این بازی تلگرامی چیست؟

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا