کیف پول

شایع ترین مشکلات استفاده از تراست ولت و راهکارهای آنها

اگر حتی به دنیای ارزهای دیجیتال تنها علاقه‌مند هم باشید، حتما نام تراست ولت (Trust Wallet) را به‌عنوان یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری این صنعت شنیده‌اید. تریدرها و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، از این کیف پول گرم به‌منظور نگهداری، خرید، فروش، انتقال و حتی استیک دارایی‌های‌شان استفاده می‌کنند.

تراست ولت نسخه‌های اندروید، iOS و افزونه‌ی مرورگر دارد و مانند هر نرم‌افزار دیگری ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. به‌خصوص اینکه کاربران، از طریق دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلفی از این برنامه استفاده می‌کنند. نصب نشدن تراست ولت، کار نکردن ناگهانی، نشان ندادن برخی توکن‌ها و فریز شدن، تنها برخی از این مشکلات هستند. عدم عملکرد صحیح این برنامه به دلیل نگهداری دارایی‌ها در آن می‌تواند استرس‌زا باشد.

در این مقاله تلاش می‌کنیم شایع‌ترین مشکلات کاربری کیف پول تراست ولت را معرفی و برای هریک راه‌حل‌هایی ارائه کنیم. اگر از این کیف پول مشهور استفاده می‌کنید با ما همراه شده و در مواقع لازم، بدون استرس، مشکلات کاربری احتمالی آن را رفع کنید.

رفع مشکلات تراست والت هنگام باز شدن

اگر هم‌اکنون نیز کاربر تراست والت هستید ممکن است به‌طور ناگهانی متوجه شوید که اپلیکیشن یا افزونه‌ی آن کار نمی‌کند. منظور از کار نکردن تراست والت یکی از اتفاقات زیر است:

  • مشکل باز نشدن نرم‌افزار
  • هنگ کردن هنگام باز شدن
  • سیاه و سفید شدن صفحه‌ی دستگاه پس از باز شدن نرم‌افزار به‌خصوص در دستگاه‌های اندرویدی

هنگ کردن و سیاه و سفید شدن صفحه در بسیاری مواقع با بستن و باز کردن مجدد برنامه رفع می‌شوند. با‌این‌حال احتمالا یکی از راه‌حل‌های زیر، مشکلات مربوط به باز شدن تراست والت را رفع خواهد کرد.

ری استارت کردن دستگاه

هنگ کردن تراست ولت

به‌ویژه پس از آپدیت کردن سیستم‌عامل یا خود اپلیکیشن تراست والت، ممکن است نیاز به ریست کردن دستگاه داشته باشید. حتی در غیر این صورت نیز ریستارت کردن در بسیاری از موارد می‌تواند تراست والت را دوباره به عملکرد عادی‌اش بازگرداند.

بررسی وضعیت اینترنت

برای اینکه تراست ولت به‌خوبی کار کند باید به اینترنتی قوی متصل باشید. اینترنت قوی، لازمه‌ی آپدیت‌های لحظه‌ای اپلیکیشن یا افزونه‌ی این کیف پول است. اینترنت ضعیف، پیش‌ازآنکه باعث بالا نیامدن یا هنگ کردن تراست ولت شود، ممکن است خود را به‌صورت نمایش اشتباه میزان دارایی‌ها نشان دهد.

ضعف اینترنت در کشور ما، مشکل نسبتا شایع‌تری در مقایسه با کشورهای پیشرفته است. به‌خصوص اینکه کاربران ایرانی حتی بعضی کاربران خارجی به دلایل امنیتی و حفظ حریم شخصی برای اتصال به صرافی‌ها و کیف پول‌های خارجی معمولا از VPN استفاده می‌کنند. اقدامی که خود از سرعت اینترنت کم می‌کند. اگر قبلا چنین مشکلی نداشته‌اید، شاید خاموش و روشن کردن مودم، دستگاه یا تعویض وای فای با اینترنت گوشی بتواند راه‌گشا باشد. در غیر این صورت، احتمالا به ارتقاء سرعت اینترنت خود یا استفاده از VPN‌ های پرسرعت‌تر نیاز خواهید داشت. استفاده از VPN‌های با آی پی ثابت برای فعالیت در پلتفرم‌های خارجی کریپتو توصیه می‌شود.

به روزرسانی سیستم عامل

یکی از شایع‌ترین دلایل از کار افتادن تراست ولت روی دستگاه‌هایی که از پیش روی آن‌ها نصب بوده، قدیمی شدن سیستم‌عامل است. با آپدیت کردن تراست والت احتمالا دیر یا زود چنین مشکلی برایتان به‌وجود خواهد آمد؛ چراکه نسخه‌های جدیدتر به سیستم‌عامل‌های به‌روزتر نیاز دارند. رفع این مشکل به‌سادگی و از طریق به‌روزرسانی سیستم‌عامل در تنظیمات دستگاه انجام می‌شود.

به روزرسانی تراست ولت

باز نشدن تراست والت

نه تنها سیستم‌عامل؛ بلکه نسخه‌ی تراست ولت شما نیز باید همواره آپدیت باشد. در غیر این صورت، دیر یا زود، شاهد بروز مشکلاتی هنگام بازشدن نرم‌افزار یا کار با آن خواهید بود. به‌طورمعمول، این نرم‌افزار خود را آپدیت می‌کند؛ اما اگر آپدیت‌های‌تان از طریق تنظیمات دستگاه مسدود کرده باشید؛ یا به دلایلی مانند ضعف اینترنت؛ نرم‌افزار نتواند خود را آپدیت کند، باید با مراجعه به اپ استور، گوگل پلی یا Chrome Web Store این کار را انجام دهید.

همواره آخرین نسخه‌ی تراست ولت، امنیت بیشتری داشته و از جدیدترین امکانات برخوردار است. پیش از به‌روزرسانی توصیه می‌شود از کیف پول خود، پشتیبان یا بکاپ‌گیری کنید. طبیعتا زمانی که نرم‌افزار از کار افتاده است این امکان وجود ندارد، بنابراین باید به‌طور منظم و ترجیحا پس از هر بار تراکنش یا واریز و برداشت، نسبت به این کار اقدام کنید. پیش از آپدیت نسخه‌ی اپلیکیشن باید مطمئن شوید که دستگاه‌تان به‌اندازه‌ی کافی حافظه دارد.

نصب نسخه قدیمی تر تراست والت

به‌خصوص در مورد مشکل سیاه و سفید شدن صفحه‌ی دستگاه پس از باز شدن تراست والت، اگر هیچ‌یک از راه‌حل‌های قبلی مفید واقع نشد، نصب موقت یک نسخه‌ی قدیمی‌تر شاید بتواند موقتا مشکل را رفع کند. با‌این‌حال باید در اسرع‌وقت، نسبت رفع دائمی مشکل و نصب نسخه‌ی به‌روز اقدام کنید.

عدم نمایش تاریخچه تراکنش ها در تراست ولت

عدم نمایش تاریخچه تراکنش تراست والت

بنابر نظرات کاربران در منابع اینترنتی مختلف از جمله وب‌سایت رسمی تراست ولت، یکی از شایع‌ترین مشکلات این کیف پول، عدم به‌روزرسانی تاریخچه‌ی تراکنش‌ها یا اساسا عدم نمایش آن است. این مشکل برای برخی توکن‌ها شایع‌تر بوده و مهم‌ترین دلایل آن عبارتند از:

  • ضعف اینترنت
  • نوسانات شدید توکن
  • مشکلات فنی مربوط به خود تراست والت و سرورهای آن
  • استفاده از نسخه‌ی قدیمی نرم‌افزار
  • استفاده از VPN با آی پی نامناسب
  • مشکلات فنی مربوط به دستگاه

برای رفع این مشکل نیز راه‌حل‌های زیر را یکی پس از دیگری امتحان کنید:

  • اطمینان از صحت برقراری اینترنت، سرعت مناسب و حجم کافی آن
  • خاموش و روشن کردن اینترنت دستگاه
  • استفاده از اینترنت خط به‌جای اینترنت مودم
  • استفاده از یک شبکه‌ی وای فای دیگر
  • ری‌ا‌ستارت کردن دستگاه
  • آپدیت کردن اپلیکیشن
  • بررسی نوسانات توکن و احتمال عدم به‌روزرسانی موقت اطلاعات آن
  • اتصال VPN به کشوری که تراست ولت و اساسا فعالیت‌های کریپتویی در آن ممنوعیتی ندارند.
  • تهیه اسکرین‌شات از صفحه‌ی تاریخچه‌ی تراکنش‌ها و ارسال آن برای پشتیبانی تراست والت به آدرس ایمیل Info@trustwallet.com

رفع مشکل نصب نشدن تراست والت

مشکل نصب تراست والت

نصب نشدن تراست والت از ابتدا نیز یکی از مشکلات این اپلیکیشن با تعداد گزارش بالا در وب‌سایت‌های مختلف است. برای رفع این مشکل، پیش از هرچیز باید بدانید که برای نصب این اپلیکیشن باید مطمئن شوید که به IP کشوری وصل هستید که تراست ولت به‌خوبی در آن کار می‌کند. در‌حال‌حاضر، Trust Wallet محدودیتی برای اتصال از ایران وضع نکرده؛ اما بسیاری از کاربران به دلایل احتیاط از VPN برای اتصال به این برنامه استفاده می‌کنند.

در قدم بعدی مطمئن شوید که سرعت، حجم و پایداری اینترنت‌تان کافی بوده و دستگاه‌تان فضای کافی برای دانلود تراست والت و نصب آن دارد. پس از اطمینان از این موارد، راه‌حل‌های زیر را بررسی کنید.

مشکل نصب تراست ولت در گوگل پلی

نصب نشدن تراست ولت در گوگل پلی بیش از اپ استور گزارش شده است. اصلی‌ترین دلیل این موضوع، سازگاری این اپلیکیشن با نسخه‌های بالاتر از اندروید ۶ است. لازم به ذکر است که در تاریخ ۱۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۳، تراست ولت اعلام کرد که دیگر از نسخه‌ی اندروید ۶ نیز پشتیبانی نمی‌کند. در برخی موارد نیز مشکل سازگاری خود دستگاه با Trust Wallet یا حتی گوگل پلی وجود دارد. گوگل، لیستی از دستگاه‌های سازگار با گوگل پلی تهیه کرده که از طریق Support.google در دسترس است.

علت نصب نشدن تراست ولت در شیائومی

در میان گوشی‌های اندرویدی به‌نظر می‌رسد شیائومی بیشترین مشکل را با تراست ولت دارد. علت نصب نشدن تراست ولت در شیائومی، علاوه بر عدم سازگاری با نسخه‌ی اندروید یا دستگاه می‌تواند حافظه‌ی ناکافی، عدم شناسایی کارت حافظه در گوشی‌های قدیمی‌تر یا حجم بالای کش Package Installer باشد. با پاک کردن بخشی از حافظه، Mount کردن SD Card از طریق بخش Storage در تنظیمات و Clear Cache کردن Package Installer احتمالا این مشکل رفع می‌شود.

نصب نشدن تراست والت روی گوشی آیفون

علاوه بر همه‌ی دلایلی که برای مشکل نصب تراست ولت در گوگل پلی و گوشی‌های اندرویدی ذکر کردیم، نصب نشدن این کیف پول روی گوشی‌های آیفون، یک دلیل عمده دارد و آن داشتن ورژن قدیمی سیستم‌عامل است. طبق اطلاعات وب‌سایت تراست ولت، این اپلیکیشن و نیز افزونه‌ی مرورگر آن، تنها روی نسخه‌های iOS13 به بالا نصب می‌شوند.

عدم ارسال کوین یا توکن در تراست والت

عدم ارسال کوین در تراست ولت

دیگر مشکل شایع برای کیف پول‌های نرم‌افزاری ازجمله تراست والت، عدم امکان ارسال توکن یا کوین از طریق آن‌هاست. این در حالیست که شاید یک روز پیش از آن، ارسال موفقی داشته‌اید. مهم‌ترین دلایل این موضوع موارد زیر هستند:

  • استفاده از نسخه‌ی قدیمی نرم‌افزار
  • وارد کردن آدرس کیف پول مقصد اشتباه
  • موجودی ناکافی یا عدم امکان پوشش کارمزد
  • ضعف در اتصال اینترنت
  • تاریخ و ساعت اشتباه دستگاه

دراین‌میان، ضعف اینترنت معمولا خود را به‌شکل Pending‌ های طولانی یا انواع ارور نشان می‌دهد. همچنین ساعت و تاریخ دستگاه ارسال‌کننده باید همواره با یک تایم‌سرور معین Sync باشد. این تنظیمات را ترجیحا از قبل روی دستگاه خود انجام داده و خودکار کنید.

مشکل عدم ارسال در تراست والت در بسیاری مواقع با اقدامات زیر نیز قابل‌رفع است:

  • خروج از حساب کاربری و ورود مجدد به آن
  • ایمپورت مجدد تراست والت
  • پاک کردن نرم‌افزار، ریستارت کردن دستگاه و نصب آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار.

عدم دریافت کوین یا توکن در Trust Wallet

این مشکل کمتر ارتباطی با دستگاه یا سیستم‌عامل شما دارد. پیش از دریافت توکن مطمئن شوید که آن را به کیف پول تراست والت خود اضافه کرده‌اید. اگر فرستنده‌ی کوین یا توکن مدعی است که آدرس شما را به‌درستی وارد کرده؛ اما شما همچنان آن را در کیف پول تراست والت خود ندارید، باید از او بخواهید شناسه تراکنش یا TXID را برای‌تان ارسال کند. با تایید این کد در بلاک چین می‌توانید مطمئن شوید که اساسا تراکنشی اتفاق افتاده است یا خیر.

اگر وضعیت تراکنش pending یا Stuck‌ است، باید منتظر تکمیل آن بمانید. دریافت کوین یا توکن در تراست والت، حداکثر ۴۸ ساعت به‌طول می‌انجامد. همچنین همواره از ارسال توکن به آدرس کیف پول خود از طریق وب‌سایت‌هایی مانند coinmarketcap مطمئن شوید.

دلایل عدم نمایش کوین در تراست ولت

نمایش نادرست دارایی ها در تراست ولت

ممکن است هنگام بررسی بالانس دارایی‌های‌تان در تراست والت، متوجه شوید برخی از کوین‌ها نشان داده نمی‌شوند. درحالی‌که در نگاه اول این اتفاق ترسناک است؛ اما همیشه هم به معنی هک شدن یا کلاه‌برداری نیست. اگر مطمئن هستید که کوین موردنظر از سوی تراست والت ساپورت شده و شما نیز قبلا آن را با موفقیت به کیف پولتان اضافه کرده‌اید احتمالا راه‌حل‌های ساده‌ی زیر مشکل را حل خواهند کرد:

  • بررسی اتصال اینترنت، قطع و وصل کردن آن، اتصال از یک شبکه قوی‌تر، تعویض کشور VPN
  • ری‌ایمپورت کردن کیف پول
  • اتصال به تراست والت از یک دستگاه دیگر و بررسی موجودی

اگر هیچ‌یک از این راه‌حل‌ها مشکل را رفع نکرد؛ با طی کردن مراحل زیر به‌احتمال‌زیاد خواهید توانست کوین موردنظر را به تراست ولت اضافه کرده و موجودی‌تان را نیز مشاهده کنید.

  1. به وب‌سایت coinmarketcap مراجعه کنید. کوین موردنظر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  2. در مقابل کلمه‌ی Contracts به منظور کپی آدرس کوین روی علامت دو مربع موازی کلیک کنید.
  3. تراست والت را باز کرده و روی دو خط موازی دایره‌دار در گوشه بالا و سمت راست کلیک کنید.
  4. در نوار سرچ بالا، آدرس کپی‌شده در دستگاه‌تان را Paste کنید.
  5. اکنون باید کوین را مشاهده کنید، سوئیچ آن را به سمت راست بکشید تا به کیف پولتان اضافه شود.

مشکلات تراست ولت آسان حل می شوند

رفع مشکل نصب نشدن تراست والت

با جستجویی در اینترنت متوجه می‌شویم که کیف پول غیرمتمرکز تراست ولت، در همه‌ی وب‌سایت‌های رتبه‌بندی کیف پول ارز دیجیتال اگر بهترین نباشد، جزو بهترین‌هاست. با‌این‌حال، عملکرد این نرم‌افزار نیز مانند هر نرم‌افزار دیگری ممکن است گاهی مختل شود. هنگ کردن هنگام باز شدن یا کار کردن، نصب نشدن، عدم نمایش درست دارایی‌ها و تاریخچه‌ی تراکنش‌ها، عدم نمایش کوین‌ها و عدم ارسال و دریافت از مهم‌ترین این مشکلات هستند.

در حال حاضر تراست ولت دارای نسخه‌های اندروید، iOS و افزونه‌ی مرورگر است. همانطورکه در این مقاله گفتیم، عدم سازگاری این نرم‌افزار با دستگاه یا سیستم‌عامل، ضعف در اتصال اینترنت، مشکلات سرور تراست والت و استفاده از VPN نامناسب از اصلی‌ترین دلایل اختلال در نصب یا عملکرد این کیف پول هستند. این مشکلات، راه‌حل‌های ساده‌ای دارند که در بیشتر موارد، موثر واقع می‌شوند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۱۵

منبع
techcrawlr.com
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
129 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
nahal mehravar
nahal mehravar
10 روز قبل

سلام من در تراست ولتم یه مقدار تتر دارم و میخوام به بروکرم انتقالش بدم ولی وقتی که کیف پول بروکرمو میزنم نمیتونم انتقال بدم و با ارور شما ترون کافی برای پوشش شبکه رو ندارید حتی ۵ترونم واریز کردم

ر رواقی
ر رواقی
6 روز قبل
پاسخ به  nahal mehravar

سلام
حداقل معادل ۱ دلار ترون (۱۰ trx) ولت خود را شارژ کنید و مجددا این تراکنش را انجام دهید.

ابوالفضل
ابوالفضل
20 روز قبل

سلام وقت بخیر چرا تراست ولت نصب نمیشه
میگه ظرفیت برنانه دسترسی زود هنگام درحال حاضرتکمیل است

ر رواقی
ر رواقی
19 روز قبل
پاسخ به  ابوالفضل

سلام
احتمالا قصد دانلود نسخه بتا یا آزمایشی تراست ولت را دارید.
برنامه‌های دسترسی زودرس، برنامه‌هایی هستند که هنوز به طور رسمی منتشر نشده‌اند و به صورت آزمایشی در اختیار تعداد کاربران محدودی قرار میگیرند.
پیشنهاد میکنیم تراست ولت را از وبسایت اصلی آن دانلود کنید.
https://trustwallet.com/download

سپاس از همراهی شما

احسان
احسان
28 روز قبل

سلام. در اخرین لحظه که میخوام nft بخرم. یه پیام میده و میگه there was problem switching the networks .try again your trust setting. بعدش هر کاری میکنم خریداری نمیکنه.

آرن امیریان
آرن امیریان
22 روز قبل
پاسخ به  احسان

وقت بخیر
تراست ولتتون رو به آخرین نسخه آپدیت کردید؟ آپدیت کنید و اگر باز هم این ارور رو داد، اپ تراست ولت رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.

امینی
امینی
1 ماه قبل

سلام
من چند ماه پیش مقدار ۱۱ دات را در تراست ولت استیک کردم ولی بعد از ۲۸ روز رها سازی نشدمیشه راهنمایی کنید چجوری آزاد کنم

ر رواقی
ر رواقی
26 روز قبل
پاسخ به  امینی

سلام
لطفا در صورت امکان کیف پول خود را بروزرسانی کرده و از داشتن مقدار کافی کارمزد در ولت خود اطمینان کسب کنید.
در برخی مواقع این مشکل با ایمپورت مجدد کیف پول رفع میشود.
در غیر این صورت لطفا آنرا با پشتیبانی تراست ولت در میان بگذارید.
https://support.trustwallet.com/en/support/home

بهرام es
بهرام es
1 ماه قبل

سلام. ارز bonk داخل تراست ولت ارسال نمیشه

Fa
Fa
1 ماه قبل

سلام من ایدی والت و پسورد رو دارم داخل جیمیل تایید میکنم اما وارد والت نمیتونم شم میزنه wrong password نمیدونم چطوری میشه وارد شد

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  Fa

سلام
تراست ولت نیاز به تایید جیمیل برای ورود ندارد. شما صرفا با داشتن رمزعبور خود به تراست ولت دسترسی خواهید داشت. در غیر این صورت تنها راه استفاده از عبارات بازیابی و ایمپورت مجدد کیف پول است.
آموزش تراست ولت

ro khalighi
ro khalighi
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر
من دیشب ادا کاردانو انتقال دادم به تراست ولت اما موجودی رو نشون نمیده تراکنش هم چک کردم انجام شده…. علت چیه؟

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  ro khalighi

سلام
لطفا تراست ولت خود را بروزرسانی کرده و مجددا توسط وی پی ان موجودی آن را بررسی کنید.

علی
علی
1 ماه قبل

سلام. من مقداری bnb رو اشتباهی به کانتراست اون رمزارز ی که مخاستم بخرم فرستادم. عملیات هم succes شده. راهی برای برگشت پولم هست؟

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  علی

سلام
متاسفانه ما راهکاری برای بازیابی تراکنش اشتباه ارسال شده به کانرکت آدرس نمیشناسیم.

وحید تقی زاده
وحید تقی زاده
1 ماه قبل

سلام من تراست ولت رو بروزرسانی کردم ولی الان اصلا برنامه باز نمیشه که من دارییهامو ببینم.همه روش هارو امتحان کردم ریست گوشی و وشن خاموش کردن اینترنت و…..ولی به هیچ وجه برنامه باز نمیشه.الان چیکار کنم من؟

آرن امیریان
آرن امیریان
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر
اپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید و بعد عبارات بازیابی رو داخلش وارد کنید.

علیرضا
علیرضا
1 ماه قبل

سلام ، من آخرین بروزرسانی رو انجام دادم ، اما متاسفانه وقتی میخوام وارد کیف پول بشم ، صفحه سفید رنگ میاد و دیگه هیچ اتفاقی نمیوفته !!!
یعنی چیزی رو نشون نمیده !
چیکار بایدکرد ؟؟

آرن امیریان
آرن امیریان
1 ماه قبل
پاسخ به  علیرضا

سلام وقت بخیر
اپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید و بعد عبارات بازیابی رو داخلش وارد کنید.

سعیداصغری
سعیداصغری
1 ماه قبل

از امروز کلا تراست ولت بالا نمیاد ،تمام روش‌هایی که گفتین رو انجام دادم بازم بالا نمیاد ، چکار کنم

آرن امیریان
آرن امیریان
1 ماه قبل
پاسخ به  سعیداصغری

وقت بخیر
اپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.

مجتبی اکبری
مجتبی اکبری
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر من تراست ولتم صفحش سفید هیچ‌کار نمیتونم انجام بدم وارد برنامه نمیشه آپدیت هم کردم . لطف کنید راهنماییم کنید ممنون 🌷

آرن امیریان
آرن امیریان
1 ماه قبل
پاسخ به  مجتبی اکبری

سلام
اپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.

رضا فروتن آرا
رضا فروتن آرا
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر داخل برنامه تراست ولت بودم همون لحظه برام پیغام آپدیت اومد،گمونم هنوز تموم نشده بود که از برنامه بیرون اومدم ولی بعد اون برنامه اضلا بالا نمیاد،تو گوگل پلی چک کردم آپدیت بود،گوشی رو ری استارت کردم ولی هیچ تاثیری نداشت،به نظر شما باید پاک کنم مجدد نصب کنم،یا راه حل دیگه ای وجود داره؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل

سلام
در صورتی که عبارات بازیابی کیف پول خود را در اختیار دارید، تراست ولت را پاک کرده و مجددا آن را نصب کنید.

ابراهیم حیدری
ابراهیم حیدری
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید من میخواهم وارد تراست والت بشم صحفه آبی میشه حتی نمیتونم پین کد یا اثر انگشتم بزنم چون صفحه آبی تراست والت به روز و گوشی هم اپدیت ممنون

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل

سلام
در صورتی که عبارات بازیابی کیف پول خود را در اختیار دارید، تراست ولت را پاک کرده و مجددا آن را نصب کنید.

دکمه بازگشت به بالا
باز کردن معامله تعهدی