کیف پول

بهترین کیف پول ارز دیجیتال وینک کدام است؟ معرفی انواع کیف پول برای win

در طول سال‌های گذشته، افراد زیادی با استفاده از بازی‌های آنلاین (p2e) وارد دنیای کریپتو شده‌اند. یکی از این بازی‌ها که به تازگی مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته، بازی آنلاین کریپتویی است که با استفاده از رمزارز وینک (WIN) انجام می‌شود. اما WIN، این رمزارز پرکاربرد و باارزش نیازمند یک کیف پول دیجیتال فوق العاده، برای نگهداری بلندمدت و استیکینگ است. برای این که کیف پول های وینک را بشناسید، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

برای آشنایی بیشتر با WIN می‌توانید مقاله ارز وینک چیست را مطالعه کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال وینک

ارز وینک توکن اصلی شبکه WINkLink مبتنی بر بلاک چین TORN است و به گونه‌ای طراحی شده که قراردادهای هوشمند به آسانی روی آن اجرا می‌شوند. قرارداد هوشمند برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های هوشمندی هستند که به محض ایجاد شرایط خاص، به طور خودکار اجرا می‌شوند. این ارز دیجیتال در بازی آنلاین WINk نیز معامله می‌شود. افرادی که از این بازی استفاده می‌کنند، نشانگری تحت عنوان Win Power دارند. این نشانگر براساس توکن‌های WIN کاربر محاسبه می‌شود؛ یعنی بازیکن هر چه ارز وینک بیشتری در اختیار داشته باشد، وین پاور او بیشتر و شانس پیروزی او افزایش می‌یابد. هر روز، بسته به مقدار Win Power موجود، سیستم تعداد معینی توکن ترون (TRX) را بین همه دارندگان ارز WIN توزیع می‌کند. مقدار TRX دریافتی کاربر متناسب با Win Power است.

نکته حائز اهمیت دیگری که درباره وینک وجود دارد این است که در حالی که بر بستر شبکه TORN کار می‌کند، اما می‌توان آن را یک توکن‌ دوگانه (Dual-chain token) نیز دانست. توکن دوگانه مربوط به زمانی است که یک پروژه بلاکچینی دو توکن صادر ‌کند، یکی برای جذب سرمایه و دیگری به عنوان ابزاری کاربردی شبکه.

ارز دیجیتال وینک و شبکه ترون

بهترین کیف پول‌ وینک کدام است؟

حال که به طور کامل با رمزارز وینک آشنا شدید، بهتر است بهترین کیف پول وینک را نیز برای شما شرح دهیم. همانطور که هر فردی برای پول کاغذی خود به دنبال بهترین کیف پول است، برای ذخیره کردن ارز وینک هم باید بهترین کیف پول را انتخاب کرد. این کیف پول‌های دیجیتال می‌توانند سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری باشند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  • لجر نانو (Ledger Nano)
  • ترزور (Trezor)
  • اکسودوس (exodus)
  • بایننس (Binance)
  • مای سلیوم (MyCelium)
  • کوینومی (Coinomi)
  • کیپکی (keepkey)

تریدرها معمولا به دنبال کیف پولی هستند که علاوه بر امنیت، استفاده از آن نیز آسان باشد. این مورد برای معامله‌گران تازه‌کار مقوله‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت است. به همین علت در ادامه کیف پول‌ های وینک را با هم مقایسه می‌کنیم:

کیف پول دیجیتالسهولت استفاده
لجر نانوخیلی راحت
ترزورمتوسط
اکسودوسمتوسط
بایننسخیلی راحت
مای سلیومراحت
کوینومیراحت
کیپکیراحت

بهترین کیف پول برای استیکینگ وینک

استیکینگ یک ارز، در واقع راهی برای کسب درآمد با نگه داشتن نوع خاصی از رمزارز در کیف پول دیجیتال یا یک صرافی است که از سود سهام آن ارز پشتیبانی می‌کند. حال ممکن است بسیاری از تریدرها قصد کسب درآمد با استفاده از ارز وینک را داشته و به دنبال بهترین کیف پول وینک برای استیکینگ آن باشند. در ادامه به بهترین کیف پول ارز دیجیتال وینک برای استکینگ اشاره می‌کنیم:

کیف پول اکسودوس

اکسودوس یک کیف پول نرم افزاری بوده و می‌توان گفت محبوب‌ترین کیف پول وینک نیز است. این کیف پول بیش از ۱۰۰ ارز را پشتیبانی می‌کند و برای اندروید، آیفون و دسکتاپ در دسترس است. یک تریدر به راحتی قادر است ارز وینک را در تمام نسخه‌های این کیف پول ذخیره کند.

اکسودوس به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیدهای خصوصی خود را مدیریت کنند. با این حال، نکته حائز اهمیت راجع به این کیف پول، منبع بسته (closed-source) بودن آن است. این بدان معناست که بازرسی کدی که این کیف پول را هدایت می‌کند برای جامعه ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین کاربر فقط با کمپانی سازنده آن در ارتباط است. به همین علت، کاربران مجبورند فقط به حرف سازندگان آن در خصوص امنیت اکسودوس اعتماد کنند.

اکسودوس، به عنوان کیف پول وینک

کیف پول لجر نانو

لجر یکی دیگر از ولت های سخت افزاری است که دارای انواع مختلفی است. برای استیکینگ ارز وینک می‌توانید Ledger Nano X یا Ledger Nano S Plus را انتخاب کنید. این دو مدل ظرفیت بیشتری برای نگهداری ارزهای شما دارند. Ledger Nano S احتمالا پرکاربردترین و شناخته شده‌ترین کیف پول سخت افزاری در بازار است و از بیش از ۱۱۵۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. امنیت لجر مهم‌ترین ویژگی‌ آن است. این کیف پول روی یک تراشه امن اجرا می‌شود و اجازه نمی‌دهد بدافزاری که ممکن است روی سیستم شما وجود داشته باشد، به آن نفوذ کند.

بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز وینک

کیف پول‌های نرم‌افزاری جزو ایمن‌ترین کیف پول‌ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال بوده و در عین حال هر زمان که بخواهید در دسترس شما هستند. یک کیف پول نرم‌افزاری معمولا روی رایانه شخصی یا تلفن همراه نصب می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد کلید خصوصی خود را ثبت و ذخیره کرده، عبارات بازیابی را تنظیم و همیشه کنترل ارزهای خود را در اختیار داشته باشند.

کیف پول‌های نرم افزاری ممکن است نسخه‌های فیک بی‌شماری داشته باشند. هنگام استفاده از آن‌ها به این نکته توجه داشته باشید که نسخه اورجینال و اصلی آن را دانلود کنید. در ادامه با معرفی تعدادی کیف پول نرم افزاری وینک با ما همراه باشید:

کیف پول بایننس

بایننس یک کیف پول دیجیتال ۱۰۰ درصد رایگان برای ذخیره و نگهداری رمزارزهاست که برای پلتفرم‌های iOS و Android در دسترس است. بایننس با دارا بودن قابلیت‌های امنیتی همچون احراز هویت دوگانه، تایید پیام کوتاه، ایمیل و… یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری است. البته توجه داشته باشید که هنگام نصب این کیف پول باید یک رمز عبور ۱۲ عبارتی ایجاد کنید. هر کس دیگری این رمز عبور را داشته باشد می‌تواند به تمام اطلاعات کیف پول شما دسترسی داشته و از آن استفاده کند.

وقتی صحبت از خرید وینک  به میان می‌آید، بایننس کار خود را در این زمینه به خوبی انجام می‌دهد. ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال در این کیف پول بسیار آسان است و این معامله را برای تریدرها تسهیل کرده است.

کیف پول وینک در بایننس

کیف پول کوینومی

کوینومی یک کیف پول ارز دیجیتال وینک است که بر روی تلفن‌های همراه اجرا می‌شود. این کیف پول علاوه بر ارز وینک، بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال دیگر را پشتیبانی می‌کند. هرچند کوینومی امن‌ترین کیف پول وینک نیست و نسخه‌های قدیمی آن مورد هدف مهاجمان قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد تغییرات اخیری که در کد کوینومی ایجاده شده، این مشکل را برطرف کرده است. نکته بسیار مهمی که راجع به کوینومی وجود دارد این است که همانند بایننس ارتباط بین کاربران در آن بسیار آسان است.

بهترین کیف پول وینک برای هولدرها

برای اینکه بتوانید ارز‌های دیجیتال‌ خود را برای مدت طولانی در یک کیف پول نگهداری کنید، باید به دنبال کیف پولی باشید که امنیت بالایی داشته باشد و بتواند ارز‌های باارزش شما را به خوبی نگهداری کند. در دنیای کریپتو والت‌های سخت‌افزاری دارای امنیت بیشتری نسبت به والت‌های نرم‌افزاری هستند. از این رو، برای ذخیره طولانی مدت ارز وینک باید به سراغ کیف پول‌های سخت افزاری برویم. در ادامه مهم‌ترین والت‌ها را معرفی خواهیم کرد:

کیف پول ترزور

ترزور (Trezor) یکی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری بسیار محبوب است که توسط شرکت ساتوشی، اولین تولیدکننده والت‌های سخت‌افزاری کریپتو در جهان طراحی شده است‌. Trezor Model T نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود یافته و از آلت‌کوین‌های بیشتری نسبت به والت Ledger Nano X پشتیبانی می‌کند.

ترزور امکانات زیادی از جمله تبدیل رمزارز به فیات و ویژگی‌های امنیتی بسیاری را برای کاربرانش فراهم می‌کند که از آنها را در برابر تهدیدات سایبری مانند کی‌لاگر‌ها محافظت می‌کند. شایان ذکر است، Trezor Model T تمام تراکنش‌ها را به همراه جزئیات روی صفحه لمسی داخلی ارائه می‌دهد. همچنین سرویس‌ها و ارزهای دیجیتال محبوب کاربران را نشان می‌دهد.

بهترین ولت ترزور برای نگهداری ارز وینک

کیف پول کیپکی

کیپکی که توسط شرکت ShapeShift طراحی شده، یک کیف پول وینک است که بسیاری از قابلیت‌های ارائه شده توسط سایر والت‌های سخت‌افزاری گران‌تر را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهد. شرکت shapeshift یک صرافی دیجیتال با همین نام نیز ایجاد کرده که به دارندگان keepkey اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را مستقیما از کیف پول keepkey معامله کنند.

بهترین کیف پول‌ وینک

مقایسه بهترین کیف پول‌های ارز وینک

با معرفی تعداد زیادی کیف پول در این مقاله، احتمالا انتخاب یک کیف پول وینک کار مشکلی به نظر می‌آید. از این رو، با مقایسه تمام کیف پول های ارز دیجیتال وینک سعی می‌کنیم انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم:

کیف پول مزایامعایب
لجر نانوامنیت بالا، پشتیبانی از رمزارزهای زیادقیمت بالا
ترزورقیمت مناسب، امنیت بالاقدیمی بودن
اکسودوسپشتیبانی از ارزهای زیاد، سازگار بودن با کیف پول ترزورکارمزد بالای تراکنش‌ها، امکان هک شدن
بایننسارتباط آسان بین کاربران، رایگانامکان هک شدن، دارای هزینه برداشت ارز
مای سلیومامنیت بالا، کنترل کامل کاربر بر دارایی‌های خودفاقد نسخه دسکتاپ
کوینومیارتباط آسان بین کاربرانامکان هک شدن
کیپکیاوپن سورس بودن، پشتیبانی از توکن‌ها و ارزهای زیادتحت وب نبودن، بزرگ بودن اندازه

با شناختن تمام این کیف پول‌ها و پی بردن به نقاط ضعف و قوت آن‌ها، می‌توانید بهترین کیف پول وینک را بر اساس نیازهای خود بهتر انتخاب کنید. همچنین اگر شما قصد معامله ارز وینک را دارید می‌توانید از صرافی والکس که یک صرافی معتبر ایرانی است استفاده کرده و به راحتی معاملات خود را انجام دهید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا