کیف پول

آموزش کیف پول کوینومی به همراه دانلود کیف پول COINOMI

کیف پول کوینومی یکی از ولت‌های محبوب و امن برای نگهداری ارزهای دیجیتال است. یکی از پیش‌‌شرط‌های حضور در بازار ارزهای دیجیتال برای کاربران، داشتن دانش در مورد نیازهای این بازار است. کیف پول ارزهای دیجیتال نیز یکی از همین نیازها است که برای کاربرانی که قصد نگهداری سرمایه خارج از صرافی ارز دیجیتال را دارند یا به استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز روی می‌آورند، یک نیاز اساسی و ضروری است. در این مقالۀ والکس به بررسی کیف پول Coinomi خواهیم پرداخت.

معرفی کیف پول کوینومی

کوینومی یک کیف پول گرم (آنلاین) برای نگهداری ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۴ آغاز به فعالیت کرد. این ولت امکان دریافت و ارسال بیش از ۱۲۵ کوین و بیش از ۱۷۷۰ توکن ارز دیجیتال را فراهم می‌کند (ولت مولتی کارنسی یا چند ارزی). کیف Coinomi دارای نسخه موبایل و دسکتاپ است و فارغ از یک مشکل امنیتی که در سال ۲۰۱۹ برای این کیف پول ایجاد و رفع شد، معمولاً در بین کاربران به عنوان یک ولت امن شناخته می‌شود.

ویژگی‌های ولت کوینومی

توسعه‌دهندگان کیف پول Coinomi تلاش کرده‌اند که ولتی ساده و امن جهت نگهداری تعداد زیادی ارز دیجیتال برای کاربران فراهم کنند. این ولت همچنین از آدرس‌های سگویت پشتیبانی می‌کند که سرعت انجام تراکنش‌ها را بالاتر می‌برد.

لینک دانلود کیف پول کوینومی برای اندروید و آیفون:

نقاط قوت و ضعف کیف پول کوینومی

مهم‌ترین نقاط قوت ولت کوینومی را در ادامه بخوانید:

نقاط قوت کیف پول Coinomi

  • ناشناس بودن آدرس کیف پول و تراکنش‌ها: کوینومی (برخلاف ولت بلاکچین) از مکانیسم احراز هویت استفاده نمی‌کند. در این ولت مشخصات، آدرس آی‌پی و اطلاعات کاربر مخفی شده و چندین آدرس گمراه کننده در آن ایجاد می‌شود. این ویژگی برای کاربرانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی خود هستند، بسیار مهم است.
  • استفاده از کلمات بازیابی برای دسترسی دوباره به اکانت و ذخیره نکردن کلید خصوصی کاربر در سرورها: با این ویژگی اگر یک هکر به سرورهای Coinomi دسترسی پیدا کند، عملاً به دارایی کاربران دسترسی نخواهد داشت.
  • امکان استفاده از ولت در پلتفرم‌های مختلف مانند دسکتاپ و موبایل
  • رابط کاربری ساده و راحت و مناسب برای استفادۀ کاربران مبتدی و حرفه‌ای
  • حجم پایین نرم افزار
  • امکان اتصال ولت به صرافی‌های چنجلی، کوین‌سوییچ و توتال سوآپ
  • امکان ساخت کیف پول‌های FIO
  • پشتیبانی آنلاین در ولت و بخش سوالات متداول
  • امکان ایجاد دفتر آدرس‌های رایج و خروجی گرفتن از آن‌ها
  • امکان داشتن چند ولت از یک رمزارز

نقاط ضعف کیف پول Coinomi

کوینومی هم مانند دیگر کیف پول‌های ارز دیجیتال معایبی دارد.

  • سابقه نقص امنیتی Coinomi دسکتاپ در سال ۲۰۱۹، نگاه‌ها به این ولت را با شک و تردید همراه کرده است.
  • کوینومی به پیروی از سایر کیف پول‌های آنلاین مانند کیف پول اتمیک، امنیت کمتری نسبت به کیف‌پول‌های سرد مثل لجر دارد.
  • دسترسی به دانشنامۀ Coinomi برای کاربران ایرانی محدود است.

آموزش نصب و استفاده از کیف پول Coinomi

شما می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی Coinomi، ورژن ولت مدنظر خود را از منابع معتبر مانند Play Store برای اندروید یا App Store برای سیستم عامل IOS دانلود کنید. در این وب‌سایت لینک دانلود مستقیم ولت برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس نیز فراهم است. در این مقاله، ما به آموزش کیف پول کوینومی در سیستم عامل ,ویندوز خواهیم پرداخت.

دانلود از سایت کوینومی

در سایت Coinomi، نسخه‌های دسکتاپ برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است که می‌توانید با توجه به سیستم عامل خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

دانلود کیف پول کوینومی

راه‌اندازی کیف پول کوینومی

در صفحۀ اول هنگام راه‌اندازی Coinomi شما دو انتخاب خواهید داشت:

  • ساخت یک کیف پول جدید
  • بازیابی یک کیف پول دیگر

با توجه به نیاز خود می‌توانید هر کدام از این گزینه‌ها را انتخاب کنید. در ساخت ولت جدید، شما به یک آدرس خصوصی از رمزارز مدنظر خود دسترسی خواهید داشت. از روش دوم نیز می‌توانید برای بازیابی ولت قبلی خود در کوینومی یا هر ولت دیگری استفاده کنید. کافی است کلمات بازیابی خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

در ادامه، به آموزش راه‌اندازی یک ولت جدید و کامل Coinomi خواهیم پرداخت.

ساخت یک کیف پول جدید

۱. گزینۀ Create a new wallet را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه ساخت کیف پول کوینومی

۲. کلمات بازیابی یا همان Recovery Phrase که به شما نشان داده شده است را روی یک کاغذ بنویسید و در محلی امن نگهداری کنید. این کلمات را به هیچ کس ندهید و گم نکنید. تنها راه بازیابی کیف پول کوینومی همین کلمات هستند.

۳. تیک گزینه I have safety stored my recovery phrase را بزنید. در پایین صفحه روی دکمه Next کلیک کنید.

ذخیره عبارت بازیابی در کیف پول کوینومی

۴. کلمات بازیابی را در صفحه جدید به ترتیب وارد کنید و سپس روی گزینه Confirm کلیک کنید. توصیه می‌کنیم در این قسمت هیچ وقت از گزینۀ SKIP استفاده نکنید و از درستی عبارات بازیابی مطمئن شوید.

ورود عبارات بازیابی و تایید آن در کوینومی

۵. در ادامه نیاز از برای ولت خود یک کلمه رمز عبور تعیین کنید.

تعیین رمزعبور برای کیف گول کوینومی

۶. در صفحه بعد می‌توانید رمزارزهایی که دوست دارید در ولت داشته باشید را اضافه کنید. البته نیازی به انتخاب رمزارزها در این مرحله نیست و می‌توانید گزینه Skip را کلیک کنید.

انتخاب رمزارزهای مورد علاقه در کیف گول کوینومی

۷. پس از آن، در صفحه جدید باید روی گزینه Accept کلیک کنید که نشان‌دهنده توافق شما با قوانین استفاده از کیف پول کوینومی است.

تایید قوانین کیف پول کوینومی

اضافه کردن ارزهای جدید به کیف پول کوینومی

افزودن ارز به کیف پول کوینومی

در صفحه کیف پول وارد بخش Wallet شده و در قسمت پایین روی گزینه Add Asset کلیک کنید. در این بخش می‌تواند کوین یا توکن مورد نظرتان را به ولت اضافه کنید.

دریافت ارز در کیف پول کوینومی

  • برای دریافت ارز در کیف پول کوینومی، وارد بخش Wallet شده و رمز ارزی که قصد دریافت آن را در ولت دارید را انتخاب کنید. در صفحه مربوطه روز گزینه Receive کلیک کنید.
دریافت کریپتو در کیف پول کوینومی
  • سپس صفحه‌ای باز می‌شود که شامل QR code و آدرس ولت رمزارز مورد نظر است. در اینجا قصد دریافت بیت کوین را داریم. پیشنهاد ما این است که در بین سه گزینه موجود برای ساخت آدرس گزینه Campatibility را انتخاب کنید.
دریافت آدرس کیف پول کوینومی

بعد از این که تراکنش شما تایید شد، بعد طی زمان مورد نظر برای ارسال، در صفحه Wallet یا Overview باید بتوانید موجودی جدید خود را ببینید.

ارسال ارز در کیف پول کوینومی

  • در صفحه کوین یا توکن مدنظر خود، گزینۀ Send را انتخاب کنید.
نحوه ارسال ارز در کیف پول کوینومی
  • در صفحه‌ای که باز می‌شود باید در قسمت Recipient آدرس ولت مقصد را وارد کنید. سپس در قسمت Amount مقدار دارایی قابل انتقال را نوشته و گزینه Send را بزنید.
  • در صفحه جدید خلاصه‌ای از تراکنش و همچنین میزان کارمزد به شما نمایش داده خواهد شد. امکان تغییر کارمزد در بعضی از کوین‌ها مانند بیت کوین فراهم است، اما بهتر است که به میانگین کارمزد شبکه که کوینومی پیشنهاد می‌کند، اعتماد کنید. با این کار امکان تایید تراکنش شما در زمان معقول بیشتر خواهد شد. بعد از انتخاب دکمۀ Continue، کوینومی از شما رمز اولیه‌ای که تعیین کردید (اثر انگشت یا ترکیب حروف و اعداد) را درخواست می‌کند تا تراکنش تایید شود.

همگام‌سازی کوینومی با شبکه

هرگاه ارزی ارسال یا دریافت کردید ولی در مقدار دارایی‌‌های شما تغییری ایجاد نشد، می‌توانید از گزینۀ Refresh استفاده کنید. برای این کار ابتدا علامت فلش به سمت پایین را انتخاب کنید. از این منو، گزینه Refresh را انتخاب کنید تا ولت همگام‌سازی با شبکه را آغاز کند.

مچ کردن شبکه با کیف پول کوینومی

از همین منو می‌توانید نام ولت و جزئیات حساب را نیز مشاهده کنید. گزینه Sweep Wallet نیز برای بازیابی کیف پول استفاده می‌شود که در ادامه مقاله توضیح داده خواهد شد.

آموزش دریافت TXID در کیف پول کوینومی

در همه ولت‌ها و شبکه‌های بلاکچینی امکان دریافت TXID یا TxHash وجود دارد. در واقع TXID همان کد یا شماره تراکنش است که مانند رسید عمل می‌کند و به واسطه آن می‌توان از سابقه تراکنش باخبر شد. برای دریافت این کد در کیف پول کوینومی لازم است وارد صفحه رمزارز مورد نظر شوید. در این بخش تمام تراکنش‌ها لیست شده‌اند و با کلیک بر روی هر تراکنش اطلاعات آن نمایش داده می‌شود. یکی از این اطلاعات نمایش داده شده، همان Trasaction ID یا TXID است که به راحتی می‌توان آن را کپی و استفاده کرد.

دریافت TXID در کیف پول کوینومی

اتصال کوینومی به مرورگر DApps

Coinomi نیز مانند تراست ولت به مرورگر پروژه‌های دیفای یا همان DApp متصل می‌شود. برای اینکار لازم است در صفحه اصلی ولت روی گزینه Dapp Browser کلیک کنید.

DAPPS در کیف پول کوینومی

در حال حاضر با کلیک بر روی DApp Browser با خطای DNS address could not be found مواجه خواهید شد. بنابراین فعلا دسترسی به این قابلیت کیف پول کوینومی امکان پذیر نیست. البته در قسمت پرسش و پاسخ سایت رسمی Coinomi نیز به این مشکل اشاره شده و قرار است در آپدیت بعدی این ولت، این مشکل مرتفع شود.

نحوه بازیابی کیف پول کوینومی

بسیاری از مواقع امکان دارد نیاز به بازیابی ولت داشته باشید. برای بازیابی کیف پول کوینومی دو راه وجود دارد که در ادامه آنها را توضیح می‌دهیم.

بازیابی به وسیله عبارت Seed

در صورت گم شدن یا تغییر دستگاه تلفن همراه خود، می‌‌توانید ولت را دوباره نصب کرده، گزینه Restore a Wallet را انتخاب و سپس از عبارت بازیابی خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که همه آن را با حروف کوچک بنویسید و بین هر کلمه یک فاصله بگذارید. برای هر کلمه، یک راهنما برای تکمیل خودکار پس از ۴ حرف اول دریافت خواهید کرد تا از غلط املایی جلوگیری شود.

بازیابی بوسیله کلید خصوصی یا فایل‌های کیف پول

یک راه جایگزین برای بازیابی ولت، استفاده از کلید خصوصی است. اگر از کلیدهای خصوصی خود در جایی نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید، می‌توانید ولت خود را به راحتی بازیابی کنید. این کار را می‌توان از گوشه سمت راست بالای کیف پول و گزینه Sweep Wallet انجام داد.

بازیابی کیف پول بوسیله کلید خصوصی

پس از کلیک بر روی گزینه Sweet Wallet، صفحه‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد کلید خصوصی را وارد کنید. پس از وارد کردن کلید خصوصی می‌توانید دارایی‌های ولت را بازیابی کنید.

وارد کردن کلید خصوصی در کیف پول کوینومی

روش تماس با پشتیبانی کوینومی

همانطور که گفته شد، Coinomi از دو روش پشتیبانی آنلاین درون برنامه‌ای و یک دانشنامه از سوالات رایج استفاده می‌کند. برای دسترسی به پشتیبانی آنلاین و سوالات رایج کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه اصلی کیف پول کوینومی، در گوشه پایین سمت راست گزینه Support را انتخاب کنید.
پشتیبانی کیف پول کوینومی
  • سپس در صفحه وب باز شده، امکان انتخاب گزینه submit a new ticket برای دسترسی مستقیم به پشتیبانی را دارد. از بخش Knowledge base نیز می‌توانید به سوالات متداول کاربرات دسترسی داشته باشید.
دسترسی به پشتیبان در کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی؛ ولتی امن و سریع

انتخاب کیف پول مناسب برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال آسان نیست. وجود کیف پول‌های متنوع با امکانات مختلف ممکن است کاربران را گیج و سردرگم کند. Coinomi تا امروز توانسته است با ارائه یک ولت آنلاین و رایگان با رابط کاربری ساده و امکانات فراوان، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. در واقع این ولت، یک کیف پول بیت کوین و سایز رمزارزها است که از امنیت نسبتا خوبی برخوردار است. با این حال انتخاب نهایی با شما خواهد بود، تا بسته به نیازتان کیف پول مناسب خود را انتخاب کنید.

ما در این مقاله تلاش کردیم که به بخش‌های مهم و کاربردی کیف پول کوینومی اشاره کنیم. اگر سوالی دربارۀ این ولت دارید، لطفاً در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید. ما سعی خواهیم کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ دهیم.

آیا کوینومی امن است؟

کوینومی به شما امکان ارسال و دریافت بیش از ۱۷۷۰ دارایی ارزهای دیجیتال مختلف را از طریق یک اپلیکیشن همه کاره موبایل و دسکتاپ می‌دهد. این ولت در جامعه ارزهای دیجیتال شهرت خوبی به دست آورده است و تا به امروز مورد هک قرار نگرفته است.

آیا کوینومی کارمزد دارد؟

نه، هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. دریافت کوین همیشه رایگان است، هزینه‌ها توسط فرستنده پرداخت می‌شود. تراکنش ‌های خروجی نیاز به کارمزد تراکنش شبکه دارند که ارتباطی به کوینومی ندارد.

آیا کوینومی حضانتی است؟

کوینومی اولین ولت امنیتی چند زنجیره‌ای برای موبایل و دسکتاپ است که پشتیبانی بومی و مالکیت واقعی را برای بیش از ۱۲۵ بلاکچین (بزرگترین عدد در صنعت برای کیف پول‌های غیر حضانتی) و هزاران توکن فراهم می‌کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۵

روزنامه‌نگاری خوانده‌ام و کلمه به کلمه پا به دنیای محتوا گذاشته‌ام. ورود به بازارهای مالی و دنیای ارز دیجیتال قدم بلند من برای یادگیری بیشتر است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
63 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نادر
نادر
15 روز قبل

سلام بنده بیت کوین قبلا خریداری کردم ..گوشیم دست بچه بوده الان که نگاه میکنم توی کونومی همان سهم دارایی من ارسال شده و دارایی صفر شده..چجوری پیگیری کنم چه اتفاقی افتاده دارایی من چه بلایی سرش اومده..لطفاً راهنمایی کنید..ممنون

ر رواقی
ر رواقی
12 روز قبل
پاسخ به  نادر

سلام
لطفا به دقت در صفحه تراکنش های بیت کوین کیف پول خود برررسی کنید که آیا تراکنشی ثبت شده یا خیر؟ اگر ارز دیجیتالی را به آدرسی ناشناس ارسال کرده باشید، متاسفانه امکان بازگشت تراکنش و یا پی بردن به هویت فرد گیرنده وجود ندارد.

حسین مرادی
حسین مرادی
1 ماه قبل

سلام وقت به خیر ، من از یه صرافی مقداری شیبا و ریپل و ماتیک خریدم، کیف پولم کوینومی هستش . اما هیچی به حسابم نیومده ، رفتم پیگیر شدم ، بهم گفتن باید برم تراست والت نصب کنم و کلید خصوصی شبکه ارز خریداری شده رو بردارم تو تراست والت وارد کنم. اما هیچی از حرفهاشون متوجه نمیشم ، رک بگم سواد این کارو ندارم . ممنون میشم بهم کمک کنید، هزینه کمک هم بهتون میدم . لطفا بهم پیام بدین چیکار کنم .

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  حسین مرادی

سلام
لطفا دقیقتر شرایط تراکنش خود را به ما توضیح دهید تا بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم. اگر تراکنش اشتباهی مرتکب شده باشید، باید شبکه مبدا و مقصد تراکنش را بدانید و با استفاده از آموزش مقاله زیر داراییی خود را مجددا بازیابی کنید.
نحوه مواجه با انتقال اشتباه ارز دیجیتال

msh
msh
2 ماه قبل

سلام.ارز bnb باشبکه BEP20را میخام به کیف پول کوینومی اضافه کنم چطور باید این کار راانجام بدم هر کار میکنم نمیشه

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل
پاسخ به  msh

سلام
کیف پول کوینومی از شبکه اسمارت چین (Bep20) پشتیبانی نمیکند. بهتر از سایر کیف پولها، مثل تراست ولت استفاده کنید.

امیر حسین دلجو
امیر حسین دلجو
2 ماه قبل

سلام . من از سه سال پیش مقداری شیبا و اتریوم در کوینومی هولد کردم امروز میخواستم جا به جا کنم کوینومی به بلاکچین متصل نمیشد ولی دارایی من رو نمایش میداد به صورت کامل و درست . از کلمات بازایابی استفاده کردم در ولت سیف پل . تراست ولت و سی ۹۸ . ولتی که بالا میومد آدرس بیت کوین من رو همونی که در کوینومی بود نمایش میداد ولی آدرس اتریوم رو یه چیز دیگه بود که داخلش هیچ داراییی نبود . اینم میدونم آدرس های بیت در کوینومی بعد از تراکنش یکی جدید میاد و اون آدرس رو هم در سیف پل آوردم بالا بازم نشد

آرن امیریان
آرن امیریان
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر
این که پس از هر تراکنش آدرس جدیدی برای شما ایجاد میشه، مختص کیف پول‌های hd هست. پیشنهاد می‌کنم مقاله ماهیت کیف پول hd رو مطالعه کنید.
آدرس مورد نظرتون رو توی اکسپلورر سرچ کنید ببینید دارایی‌ها اونجاس یا خیر. اگر بود و موقع ایمپورت نشون نمیده، پس دو تا حالت وجود داره: یا عبارات دیگه‌ای رو وارد می‌کنید، یا دارایی‌ها توی یک شبکه دیگه قرار دارن که در این حالت، شما باید شبکه‌های سازگار با EVM رو دونه دونه اضافه بکنید ببینید دارایی توی کدوم شبکه‌س.
باز هم اگر تست کردید و جواب نداد، پیام بدید که بررسی کنیم.

Ali
Ali
27 روز قبل
پاسخ به  آرن امیریان

سلام وقتتون بخیر بنده ارز dash رو ب کوینومی انتقال دادم ولی داخل کیف پول هیچی نیومده با پشتیبانی هم‌صحبت کردم و یه سری لینک فرستاد ک ب کارم نیومد..لطفا اگه شما اطلاعاتی دارید بنده رو راهنمایی کنید مجکرم

آرن امیریان
آرن امیریان
23 روز قبل
پاسخ به  Ali

وقت بخیر
۱. آیا کوینومی از این ارز پشتیبانی می‌کنه؟
۲. لینک‌ها چی هستن و چرا به کار شما نیومدن؟

سارا.ح
سارا.ح
2 ماه قبل

سلام من هم دقیقا همین مشکل برام پیش اومده اتریوم و بیت کوین sv توکوینومی داشتم ک نشون نمیده شماالان چیکارکردین تونستی بالا بیاری؟؟

حسین زراعی
حسین زراعی
3 ماه قبل

سلام.چندین هفته است به آدرس کیف پول کونومی Dash واریز کردم بعد این همه مدت هنوز زده در انتظار تایید تراکنش مشکل چی هست؟ چندبار دیگه هم Dash واریز زدم بعد اون اصلا به کیف پول نیومده

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  حسین زراعی

سلام
لطفا هش تراکنش خود را در اکسپلور شبکه آن وارد کرده و مجددا وضعیت تایید شدن ان را بررسی کنید. اگر تراکنش تایید نشده بود، باید منتشر بمانید.
اما اگر تراکنش تایید شده بود، در صورت امکان کیف پول خود را بروزرسانی کرده و یا مجددا با استفاده از عبارات بازیابی آن را ایمپورت کنید.

سپاس از همراهی شما

کمیل اسماعیل زاده
کمیل اسماعیل زاده
2 ماه قبل
پاسخ به  ر رواقی

سلام دوست عزیز کیف پول کوینومی از ۱۰ ارز فقط یک ارز موجودی نشون میده .. بقیه ارزها که تو بلاک چین اترویم هستن نشون نمیده اصلا به بلاک چین اترویم وصل نمیشه همش لود میکنه ولی چراغ قرمز میشه .. نه موجودی نشون میده نه میتونم ارسالی داشته باشم ‌‌ .. و این هم بگم بیشتر از ۱۰ بار ایمپورت کردم نت خاموش روشن کردم به فیلتر شکن مختلف وصل شدم به وای فا وصل شدم نمیشه که نمیشه .. و بروز رسانی هم نداره از ۲ سال پیش دیگه بروز رسانی نداده یعنی باطل شده کوینومی

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل

سلام
لطفا دارایی خود را با استفاده از عبارات بازیابی، روی کیف پول دیگری ایمپورت کنید.

امیرسام حاتمی
امیرسام حاتمی
3 ماه قبل

سلام من مقداری ارز دوج داشتم الان میزنه صفر اون کسی که برام نصب کرد کوینمی رو گفت چون با فبلترشکن وارد شدی پریده و باید اد بزنی
دوباره میشه فهمید که ایا ارزی از کیف پولم خارج شده مثلا از طریق تاریخچه
یا اینکه میشه تاریخچه رو پاک کرد کسی متوجه نشه ک ارزی جابجا شده؟
چطوری میشه فهمید که کسی رو کیف پولمه و منو میندازه بیرون از کیف پول

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل

سلام و عرض ادب
تاریخچه تمام تراکنش ها در بلاکچین ثبت می‌شود و قابل حذف نیستند. همچنین علاوه بر کیف پول که تاریخچه تراکنش هر ارزی را به شما نمایش میدهد، می‌توانید با وارد کردن آدرس ولت در اکسپلور شبکه آن، کلیه تراکنشها انجام شده را مشاهده کنید.
امکان بیرون انداختن فردی از کیف پول وجود ندارد دوست عزیز. تنها راه دسترسی فرد دیگری به کیف پول یا دارایی شما، دسترسی او به عبارات بازیابی ولت شماست. در این صورت باید هرچه سریعتر کیف پول جدیدی نصب کنید و دارایی خود را به روی آن انتقال دهید.

امیرسام حاتمی
امیرسام حاتمی
3 ماه قبل

سلام جناب من مقداری ارز دوج به کیف پول کوینمی انتقال دادم کیف پول پربد الان کیف پول برمیگردونیم اون ارز نمیاره برام میگه که ۲۴ ساعت اینده میاد به کیف پول بعد قبل ۲۴ ساعت نگاه میکنم تا کیف پول دوباره پریده باید دوباره کلبد خصوصی برنم بیارم بالا من چکارباید کنم و اینکه میشه فهمید که کسی دیگه جز من رو کیف پوله یه نعربدام نصب کرد مشکوکم بهش داده اذیت میکنه و ارزو هم برداشته ک موچودی صفر میرنه

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل

سلام
خیر راهکاری برای شناسایی افراد احتمالی که به ولت شما دسترسی دارند، وجود ندارد. پیشنهاد میکنیم کیف پول جدیدی نصب کرده و هرچه سریعتر دارایی خود را به روی آن انتقال دهید.
علاوه بر این، در حفظ و نگهداری عبارات بازیابی کیف پول خود بسیار دقت کنید. از دست رفتن عبارات بازیابی به منزله از دست رفتن دارایی شماست.

ح.چ
ح.چ
3 ماه قبل

سلام – من مقداری اتریوم رو تحت شبکه BEP20 خرید کردم که COINOMI پشتبانی نمیکنه . برای انتقال به کیف پولم باید چه کاری انجام بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  ح.چ

سلام
دوست عزیز از چه پلتفرمی اتریوم خود را خریداری کرده اید؟
توجه داشته باشید که در صورت ارسال اتریوم به آدرس یا شبکه اشتباه رمزارز شما از دست خواهد رفت.

جمیل بحرانی
جمیل بحرانی
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر تو کیف پولcoinomiبه مقدار بیت دارم میخوام به ریال تبدیلش کنم لطفاً کم هزینه نرین راه رو پیشنهاد کنید

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  جمیل بحرانی

سلام و عرض ادب
– ابتدا در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی ثبت نام و احراز هویت کنید
– بیت کوین خود را به آدرس کیف پول BTC در صرافی موردنظر ارسال کنید.
– در بازار معاملاتی صرافی، بیت کوین را به ریال تبدیل و آن را به حساب بانکی تایید شده خود برداشت کنید.

سعید
سعید
4 ماه قبل

سلام بنده یه مقدار بیت داشتم امروز واردش شدم دیدیم برداشت شده میشه برسی کرد به کجا برداشت شده

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  سعید

سلام
وقت به خیر
سعید جان اگر تراکنشی بدون اطلاع شما در کیف پولتان انجام شده، به احتمال زیاد به دلیل هک شدن کیف پول یا افشا شدن عبارات بازیابی آن است. توجه داشته باشید که در بلاکچین امکان پیگیری و بازگشت تراکنشهای مسروقه وجود ندارد. پیشنهاد میکنیم هرچه سریعتر کیف پول جدیدی (از منبع معتبر) را دانلود و نصب کنید.

میلاد
میلاد
6 ماه قبل

ارز انتقال دادم از کیف پول کوینومی به صرافی بعد از ۳روز هنوز کانفیرم نخورده چطور میتونم کارمز رو بیشتر کنم تا زود تر تایید بشه

ر رواقی
ر رواقی
6 ماه قبل
پاسخ به  میلاد

سلام
لطفا بررسی کنید که تراکنش در شبکه چه تعداد کانفرم دریافت کرده است. حتی اگر یک کانفرم هم دریافت کرده باشد (با توجه سپری شدن ۳ روز)، باید تا تایید نهایی آن منتظر بمانید.

Gysw77
Gysw77
6 ماه قبل

سلام هزینه انتقال بیت کوین به کیف پول کوینومی چقدر هست و رو چ شبکه هایی انجام میشه؟

ر رواقی
ر رواقی
6 ماه قبل
پاسخ به  Gysw77

سلام
وقت به خیر
بیت کوین یک کوین دیجیتال و دارای بلاکچین اختصاصی است. بنابراین BTC را فقط میتوانید در شبکه خود منتقل کنید. میزان کارمزد پرداختی شما، به پلتفرم یا کیف پول مبدا تراکنش بستگی دارد. اگر از یک کیف پول غیرحضانتی استفاده کنید، مبلغ کارمزد فقط هزینه شبکه است. اما اگر از یک صرافی متمرکز، بیت کوین خود را ارسال کنید، باید کارمزدی علاوه بر هزینه شبکه پرداخت کنید. بنابراین مبلغ پرداختی شما کاملا بستگی به پلتفرم مبدا تراکنش دارد.

سپاس از همراهی شما

باقری
باقری
10 ماه قبل

سلام برای سرور های کوینومی اتفاقی افتاده ؟؟؟
ی مقدار ارز دیجیتال برام ارسال شده اما ۳ روزه تو حسابم ننشسته

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  باقری

سلام
اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است. پیشنهاد میکنیم هش تراکنش خود را در ترکر شبکه مربوطه وارد کنید و وضعیت تایید شدن آن را بررسی کنید. اگر تراکنش تایید شده بود، کیف پول خود را در صورت امکان بروزرسانی و از وی پی ان برای مشاهده موجودی استفاده کنید.

سپاس از همراهی شما

احمد
احمد
10 ماه قبل

آیا کیف پول هک شده یا مشکلی براش پیش امده چون خیلی دستمزد غیر معقول میبره هر سرمایه ای که از کیف پول به صرافی انتقال میدی تقریبا دو سوم سرمایه دستمزد میبره که واقعا این اصلا قانونی نیست لطفا جواب بدید؟

ر رواقی
ر رواقی
10 ماه قبل
پاسخ به  احمد

سلام
کارمزدهای کسر شده مربوطه به شبکه بلاکچین است و به ازدحام شبکه و سرعت انجام تراکنش مرتبط است. بنابراین افزایش نرخ کارمزد هیچ ارتباطی با هک شدن کیف پول ندارد.
توکنهای شما چه نام دارند و در بستر چه شبکه ای هستند؟

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا