اخبار ارزهای دیجیتال

پشتیبانی از ارز دیجیتال اتم (ATOM) در پلتفرم معاملاتی والکس

والکس در گامی دیگر برای بهبود خدمت‌رسانی به کاربران خود، یکی دیگر از رمزارزهای محبوب را به پنل معاملاتی خود اضافه کرده است. ارز دیجیتال کازموس که این روزها در رتبه بیست و چهارم فهرست رمزارزها قرار دارد، هم‌ اکنون در صرافی والکس اضافه شده و خرید و فروش ارز دیجیتال اتم در این صرافی امکان پذیر خواهد بود. این رمزارز در بازار کریپتوکارنسی با نماد ATOM شناخته می‌شود.

اتم/کازموس چیست؟

اتم/کازموس چیست؟

شبکه کازموس Cosmos (ATOM) یک شبکه غیر‌متمرکز از بلاک‌چین‌های مستقل و مقیاس‌پذیر است که پایه و اساس یک توکن جدید را ایجاد می‌کند.

این شبکه برای قدرت بخشیدن به اکوسیستم بلاکچین و همچنین تعامل با سایر بلاکچین‌ها طراحی شده است.

Cosmos (ATOM)  به عنوان یک زنجیره اثبات سهام شناخته می‌شود که از ویژگی‌های آن می‌توان ببه استیم کردن این رمزارز اشاره کرد. دارندگان ATOM می‌توانند توکن‌های خود را برای حفظ شبکه و دریافت ATOM بیشتر به عنوان پاداش به اشتراک بگذارند.

برای آشنایی بیشتر با ارز اتم و شبکه کازموس می توانید مقاله: ارز اتم چیست؟ آشنایی با کهکشان دنیای کریپتوکارنسی مطالعه کنید

اتم/کازموس چرا به‌ وجود آمد؟

اتم/کازموس چرا به‌ وجود آمد؟

قبل از اتم / کازموس، شبکه‌های بلاکچین ثابت بودند و قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر نبودند. ساخت این شبکه‌‌ها سخت بود و فقط می‌توانستند تعداد کمی از تراکنش‌ها را در ثانیه انجام دهند.

تیم موسس این رمزارز  اینترچین نام دارد و از اهداف اصلی این تیم  ایجاد شبکه‌ای با دسترسی متن باز برای تمام کاربران است. اتم/کازموس بر خلاف سایر شبکه‌ها و کوین‌های موجود، تمرکز خود را به اشتراک گذاری داده‌ها بین سایر شبکه‌های بلاکچین موجود قرار داده است تا از این طریق شبکه‌های دیگر بتوانند داده‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند.

بلاکچین‌های مستقل ایجاد شده که به نام منطقه شناخته می‌شوند به Cosmos Hub منتقل خواهند شد. توکن بومی این شبکه ATOM نام دارد.

  •  پشتیبانی از استیکینگ و سیستم پاداش به کاربران
  •  ارایه حق رای به استیک کنندگان اتم/کازموس

جایگاه اتم/کازموس در بازار

جایگاه اتم/کازموس در بازار

رمزارز اتم در حال حاضر بر اساس آمار سایت CoinMarketCap، در رتبه ۲۴ فهرست رمزارزها قرار گرفته است و قیمت آن هنگام نگارش این مقاله، حدود ۳۴ دلار است. همچنین ارزش بازار یا مارکت کپ اتم حدود ۷ میلیارد دلار است.

بهترین کیف پول‌های رمزارز اتم کدامند؟

رمزارز اتم را می‌‌توان بر روی شبکه خود و یا شبکه محبوب BEP2 نگهداری کرد و یا خرید و فروش انجام داد. دو کیف پول محبوب برای نگهداری بر پایه BEP2 کیف پول تراست والت و کیف پول اتمیک هستند. در لیست زیر اسامی کیف پول‌‌های پشتیبانی کننده از رمزارز اتم آورده شده است.

کیف پول نرم‌افزاری

  • Cosmostation
  • Guarda Wallet
  • Exodus Wallet
  • Atomic Wallet
  • Trust Wallet

کیف پول سخت افزاری

  • Ledger Nano X
  • Ledger Nano S

چطور در والکس اتم بخریم؟

برای خرید اتم از صرافی والکس، پس از ساخت حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت، می‌‌توانید با ورود به پنل کاربری و کیف پول والکس خود اقدام به خرید این ارز دیجیتال کنید.

سفارش خرید اتم را در پنل خود از سه روش زیر می‌توانید انجام دهید:

. شارژ ریالی حساب خود در صرافی والکس و خرید اتم از طریق ریال (ارز فیات)

. خرید اتم از طریق معامله جفت ارز (تبدیل تتر به اتم)

. خرید اتم از طریق معامله جفت ارز (تبدیل بیت کوین به اتم)

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا