اخبار شیبا اینو

قیمت شیبا همچنان بدون تلاطم؛ امیدی به افزایش قیمت خواهد بود؟

پس از تجربه اکتبری دیدنی، رفتار قیمتی شیبا طی ماه نوامبر کاهشی بوده است

عملکرد کلی بازار ارزهای دیجیتال، همچون میم کوین‌هایی مانند شیبا اینو، چندان چشمگیر نبوده است. قیمت تقریبا همه رمزارزها طی چند هفته گذشته کاهش یافته است. خرس‌ها موفق شدند که قیمت را با خود به پایین بکشند و اتفاقی همچون انحلال صرافی FTX نیز تاثیر نامطلوبی بر شرایط ایجاد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، با وجود روند بازار، میم کوین های مطرح وضعیت بهتری داشتند. اگر چه کل بازار از روند کلی آسیب دید، میم کوین‌ها نسبت به اکثر توکن‌ها شرایط بهتری داشتند.

در هفته گذشته قیمت دوج کوین (DOGE) تقریبا ۱۴ درصد رشد داشت. شیبا اینو (SHIBA) نیز از طرف دیگر حرکت رو به رشدی داشت. مومنتوم تازه‌ای که در شیبا ایجاد شده است اگر تداوم یابد، می‌تواند سبب تعجب بازار شود.

با وجود روند نزولی حاکم بر بازار و سایر عوامل منفی، SHIB رکورد چشمگیری را به نمایش گذاشت. چندین نهنگ برتر در طول دوران نزول، ذخایر عظیم شیبای خود را حفظ کردند.

طبق داده‌های سرویس Whalestats، پانصد نهنگ اتریوم بیش از ۷۶ میلیارد دلار شیبا در اختیار دارند. علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهد که رویدادهای دو هفته اخیر تغییر چندانی در دارایی شیبا صد نهنگ برتر ایجاد نکرده است.

شیبا پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، موج صعودی خوبی را آغاز کرد؛ به نحوی که در ماه اکتبر به بیشینه قیمت تاریخی خود رسید و این سوال را در اذهان ایجاد کرد که در رقابت بین دوج و شیبا، کدام‌یک زودتر به یک دلار خواهند رسید.

اگر چه پس از ماجرای FTX، بسیاری از این موج صعودی خنثی شد و قیمت شیبا اصلاح شدیدی تجربه کرد، اما هنوز امیدی به آن وجود دارد.

پس از سقوط FTX، شک و تردید در بین سرمایه‌گذاران بیش‌تر شد و آن‌ها اکنون به دنبال گزینه‌ای امن برای سرمایه‌گذاری هستند.

گزارش سرویس Santiment Insights نشان می‌دهد که شیبا اینو یکی از امن‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری است. به گفته این سرویس، شیبا و یونی سواپ به شکل تاریخی در زمره ارزهایی هستند که کمترین ریسک خرید را به دنبال دارند. این ارزهای دیجیتال در بین ۱۰ ارز برتر در رتبه آخر شاخص MVRV (نسبت ارزش بازار بر روی ارزش بازار تمام شده) قرار دارند.

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که در ابتدای این هفته ۱.۸ تریلیون توکن شیبا به صرافی‌های متمرکز وارد شده است. پس از فروپاشی صرافی FTX نیز چنین تراکنش‌هایی از جانب برخی نهنگ‌ها مشاهده شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۴ / ۵. مجموع آرا: ۵

منبع
newsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا