اخبار شیبا اینو

برداشت ۶ میلیون دلار شیبا اینو توسط جاستین سان + تحلیل قیمت SHIB

داده‌های اتر اسکن نشان می دهد جاستین سان در چند روز گذشته چندین برداشت چشمگیر از صرافی بایننس داشته است که در این میان حجم قابل توجهی از آنها مرتبط با میم کوین شیبا اینو (SHIB) بوده است.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون، مبلغ ۶ میلیون دلار میم کوین SHIB را از صرافی بایننس برداشت کرده است. آیا این اقدام او تاثیری بر روی قیمت خواهد داشت؟

تحلیل تکنیکال شیبا در تایم فریم روزانه نشان می‌دهد که قیمت SHIB از ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۲) در یک کانال صعودی قرار داشته است. هم خط روند مقاومت و هم حمایت این کانال بارها در این مدت تأیید شده‌اند.

شیبا اینو با برخورد به خط حمایت این کانال در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) به سمت بالا جهش کرد و نرخ رشد قیمت خود را سرعت بخشید. این رشد قیمتی منجر شد که شیبا اینو به سقف ۰/۰۰۰۰۱۱۹ دلاری برسد و خط مقاومت کانال مذکور را تأیید کند. همچنین در پی این حرکت قیمت توانست از زیر ناحیه مقاومت افقی خود نیز خارج شد.

با این حال، این حرکت صعودی شتاب مناسب را نداشت و قادر به ادامه مسیر نبود. در نتیجه قیمت SHIB در همان روز سقوط کرد و به زیر این ناحیه مقاومتی کاهش یافت.

نمودار روزانه SHIB/USDT
نمودار روزانه SHIB/USDT

معامله‌گران بازار از اندیکاتور RSI به عنوان یک شاخص شتاب‌سنج برای شناسایی شرایط اشباع خرید یا اشباع فروش استفاده کرده و از آن در جهت تصمیم‌گیری در مورد انباشت و نگهداری یا فروش یک دارایی استفاده می‌کنند.

در حالتی که RSI در بالای سطح ۵۰ باشد و روند هم به صورت صعودی ادامه پیدا کند، نشان می‌دهد که گاوها هنوز نسبت به خرس‌ها برتری دارند، در حالی که ورود این اندیکاتور به زیر سطح ۵۰ برعکس این قضیه را نشان می‌دهد.

RSI شیبا اینو بالای سطح ۵۰ قرار دارد اما در حال کاهش است. این موضوع بدان معناست که هیچ جهت مشخص یا غالبی در حرکت قیمت این میم کوین وجود ندارد. با این حال، با توجه به چیزی که در RSI می‌بینیم، این‌طور به نظر می‌رسد که پیش از کاهش قیمت، یک واگرایی نزولی (دو خط سبزرنگ در نمودار فوق) ایجاد شده و این اتفاق اغلب با تغییر وضعیت یک روند به نزولی همراه است.

تحلیلگران چه می‌گویند؟

علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و سردبیر بخش اخبار جهانی BeInCrypto گفت که قیمت SHIB ممکن است بزودی یک بریک اوت را برای خود ببیند.

او در توییت خود گفت:

نشانه‌هایی از یک بریک اوت در شیبا اینو دیده می‌شود! اگر SHIB سطح حمایت کلیدی خود را در ۰/۰۰۰۰۱۰۳ دلار حفظ کند، توقفگاه بعدی برای شیبا می‌تواند سطح ۰/۰۰۰۰۱۴۰ دلار باشد.
نمودار ۳ روزه SHIB/USDT
نمودار ۳ روزه SHIB/USDT

همچنین شایان ذکر است که جاستین سان از حساب خود در صرافی بایننس حدود ۶ میلیون دلار SHIB برداشت کرده است. اگرچه برداشت‌های عظیم از صرافی‌های متمرکز می‌توانند باعث شوک عرضه شوند، اما در پی این اقدام او حرکت محسوسی در قیمت SHIB رخ نداده است.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو: بریک اوت یا ریجکت؟

مشابه چیزی که در نمودار روزانه گفته شد، نمودار ۳ روزه نیز جهت روند را تایید نمی‌کند. این نمودار نشان می‌دهد که قیمت SHIB از ماه آگوست ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱) در زیر یک کانال نزولی قرار داشته است. تاکنون، خطوط مقاومت و حمایت این کانال بارها تست و تأیید شده‌اند.

در حالی که شیبا در چند روز گذشته به بالاتر از خط مقاومت این کانال حرکت کرد و یک شدو در خارج از این کانال زده شد، اما قیمت نتوانست این کندل را برای خود حفظ کند و به زیر مقاومت کانال سقوط کرد. در این کندل یک فتیله بلند (نماد قرمز) ایجاد شده بود که سیگنالی مبنی بر افزایش فشار فروش است. با این حال، این میم کوین همچنان در بالای منطقه ۰/۰۰۰۰۱۰۰ دلار معامله می‌شود.

اینکه قیمت SHIB از کانال خود به سمت بالا خارج شود یا از ناحیه ۰/۰۰۰۰۱۰۰ دلار به سمت پایین کاهش یابد، می‌تواند جهت آینده روند آن را تعیین کند.

نمودار ۳ روزه SHIB/USDT
نمودار ۳ روزه SHIB/USDT

یک بریک اوت موفق می‌تواند باعث افزایش ۴۰ درصدی قیمت شیبا اینو تا مقاومت بعدی خود در سطح ۰/۰۰۰۰۱۴۵ دلار شود. از سوی دیگر، شکست رو به پایین قیمت احتمالاً باعث افت ۲۲ درصدی SHIB تا نزدیک‌ترین حمایت خود در سطح ۰/۰۰۰۰۰۸۰ دلار خواهد شد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳۲

منبع
beincrypto.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ج. تیموری
ج. تیموری
4 ماه قبل

من هرچند به رشد شیبا امیدوار شدم ولی از ۹۰ درصد توکنها کمتر رشد کرد و نشان داد نسبت به دوره رشد قبلی خیلی ضعیف عمل کرده.

علی
علی
4 ماه قبل

با سلام
اگر صندق های ETF وارد شوند که شایان ذکر است حدود ۳۰ تریبون دلار میباشد
شیبا تا ۵۰۰برابر و شاید بیشتر صعود کند
CAW
CAL
KISHU INU
تا ۱۰۰۰برابر جای رشد در این رالی پیش رو را دارنند.

Sali
Sali
4 ماه قبل
پاسخ به  علی

من تا ۱۰۰۰ درصد رو پیش بینی میکنم.

رضادیبائی آرا
رضادیبائی آرا
4 ماه قبل

باسلام. حدود ۵ماهی هست بطور ممتد و فراگیر وارد کارزار رمز ارز شده ام .علی رغم مسایل ریز و درشت و اطلاعات کافی ابتدا برای ترید نمودن .چندبن اپ های استخری ماینیگ وحثجود داشت در شرط سرمایه گذاری دوره ای باز که پرداخت سود مکفی روزانه در دینور کارشان بود ولی بعد از چندروز با دادن پیام در باب سرمایه گذاری افزون و همینطور مشوق های بیشتر اجبار نمودن و در غیر اینصورت بطور موقت یرداشت و کلا فعالیت سایت غیر فعال گردید. آیا اصولا در این بازار ترید نمودن از این شکل در بازار رمزارز صحت و وجود دارد ؟؟!

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل

سلام
با توجه به اینکه ۵ ماه از آشنایی شما با بازار کریپتو میگذرد، پیشنهاد میکنیم برای شروع سرمایه‌گذاری، از پلتفرم‌های غیرمتمرکز کسب بهره (مانند پروژه‌هایی که سرویس استیکینگ یا کشت بهره ارائه میدهند) استفاده کنید. هرچند استفاده از چنین پلتفرمهایی هم بدون ریسک نیست، اما به هر حال ما آنها را در مقایسه با اپلیکیشن‌های ناشناخته‌ای که وعده سودهای نجومی می‌دهند، ترجیح می‌دهیم.
توجه داشته باشید که اکثر سایت‌هایی که وعده سود نجومی، آنهم در مدت زمان کوتاه میدهند، کلاهبردار بوده و با هدف ترغیب سرمایه‌گذاران تازه‌کار فعالیت می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا