اخبار شیبا اینو

چالش مهم شیبا همزمان با آغاز سال ۲۰۲۴؛ رقیب کهنه‌کار، جایگاه SHIB را تصاحب کرد

با شروع سال ۲۰۲۴، شیبا اینو با رقابت غیرمنتظره‌ای از سوی توکن اینترنت کامپیوتر (ICP) روبه‌رو شده است. این توکن همچنان در حال رشد است و احتمال دارد که به یک بازیگر برجسته در فضای ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

به گزارش والکس و به نقل از u.today، در یک اتفاق غیرمنتظره برای علاقه‌مندان به شیبا اینو (SHIB)، این میم کوین مشهور با اولین چالش مهم خود در سال ۲۰۲۴ مواجه شده است. در تاریخ ۱ ژانویه (۱۱ دی)، توکن SHIB به رتبه هفدهم لیست بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر مارکت کپ سقوط کرد و جایگاه شانزدهم را به توکن اینترنت کامپیوتر (ICP) که این روزها در حال رشد است، واگذار کرده است.

پیچ و تاب این روایت نه تنها در افت قیمت شیبا اینو بلکه در عملکرد قابل‌توجه ICP طی چهار هفته گذشته نهفته است. ICP که اغلب توسط برخی به عنوان توکنی «مصیبت‌زده» در نظر گرفته می‌شود، انتظارات معامله‌گران را نادیده گرفته و نرخ رشد چشمگیر بیش از ۱۸۵ درصدی را به ثبت رسانده است. حال مارکت کپ ICP به رقم چشمگیر ۶/۱ میلیارد دلار رسیده و عملاً SHIB را از جایگاه قبلی خود خارج کرده است.

مقایسه عملکرد شیبا اینو و اینترنت کامپیوتر
مقایسه عملکرد شیبا اینو و اینترنت کامپیوتر

در حالی که قیمت ICP در ماه دسامبر (آذر تا اوایل دی) به سقف‌های جدیدی دست پیدا کرد، اما این‌طور که به نظر می‌رسد SHIB حرکات چندانی از خود نشان نداده است. شیبا اینو عملکرد هفتگی ثابتی را ثبت کرده و تنها ۳/۵ درصد بین قیمت اوپن و کلوز کندل آن اختلاف وجود داشته است.

به نام ۲۰۲۴، اما به مانند ۲۰۲۱

سوال مهمی که در ذهن علاقه‌مندان به حوزه ارزهای دیجیتال نقش بسته این است که آیا قیمت شیبا اینو می‌تواند در آینده نزدیک به سطوح بالاتری بازگردد و شکوه سابق خود را به دست آورد یا خیر. با این حال، داستان فراتر از این است، چرا که در همین ابتدای ۲۰۲۴ شاهد رویارویی جذاب دو «ستاره» سابق بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ بودیم.

رقابت بین SHIB و ICP سوالاتی را در مورد احیای روایت‌های قدیمی در دنیای کریپتو ایجاد می‌کند. این نبرد ناگهانی آغاز گر فصل جالبی در حماسه سال ۲۰۲۴ کریپتو خواهد بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳۰

منبع
u.today
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرتضی
مرتضی
4 ماه قبل

تازه واردها سعی دارن یه شیبای جدید بسازن تا سودش بیشتر باشه حداقل ۶ ارز پتانسیلشو دارن

علی
علی
4 ماه قبل

سلام شیبا امسال غوغامیکنه تا عید نوروز هرکه هرچه بتونه خرید کنه چند برابرش سود میکنه.

Hamed
Hamed
3 ماه قبل
پاسخ به  علی

واقعا؟ من تو یک صرافی شیبا دارم خیلی قیمتش بالا میره؟ ۶۰۰ هزار شیبا دارم

دکتر غریب
دکتر غریب
3 ماه قبل
پاسخ به  Hamed

۶۰۰ هزار تو جیباته

دکمه بازگشت به بالا