تریدفین‌تک

مزایای استفاده از API والکس و افزایش بهره وری در بازار رمزارزها

تمام افرادی که به شکل حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند با مفهوم API ارز دیجیتال آشنا هستند.  API ها در دنیای رمز ارزها یک رابط بسیار خوب برای برقراری ارتباط بین کاربران با صرافی یا پلترم معاملاتی هستند که از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. مزایای استفاده از API والکس باعث می‌شود تا با اطمینان خاطر از این اپلیکیشن استفاده کنید.

شما به عنوان یک کاربر با استفاده از API والکس می‌توانید به تمام اطلاعات مهمی که قبل از انجام معاملات ارزی به آن نیاز دارید دست پیدا کنید. بدین ترتیب می‌توانید به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید و بهترین معاملات ارزی را در بازار به نام خود تمام کنید. ما در این مقاله سعی کردیم تا به شکلی مختصر به بررسی مفهوم API در دنیای ارزهای دیجیتال بپردازیم و مزایای استفاده از API والکس را هم بررسی کنیم.

مزایای استفاده از API والکس چیست؟

قبل از اینکه به بیان مزایای استفاده از API والکس بپردازیم، بهتر است ابتدا تعریف مختصری از API ارز دیجیتال ارائه دهیم. API کلمه مخفف شده عبارت “Application Programming Interface” است. این عبارت در زبان فارسی این‌گونه ترجمه می‌شود: «رابط کاربردی برنامه نویسی». بنابراین می‌توان گفت که API یک رابط بین نرم افزارهای مختلف و سیستم‌های متفاوت است که بین اکوسیستم یک پروژه و کاربران آن هم ارتباط برقرار می‌کند.

داشتن معاملات ارزی امن با استفاده از API والکس

ارائه پشتیبانی به کاربران

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از API والکس این است که می‌توانید در هر زمانی که به مشکل خوردید از پشتیبانی تیم والکس کمک بگیرید. درست است که کاربری اپلیکیشن آن بسیار ساده است و نیاز به یادگیری مراحل پیچیده نیست، اما به هر حال حین انجام معاملات ارزی ممکن است به دلایل مختلف با ارورها و باگ‌های مختلفی روبه‌رو شوید. در این صورت بهتر است به سرعت با پشتیبانی تماس بگیرید و از راهنمایی‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید.

حال که قرار است مزایای استفاده از API والکس را بررسی کنیم، خوب است بدانید که اصلی‌ترین وظیفه API ارز دیجیتال در دنیای رمز ارزها این است که به انجام معاملات ارزی کمک کند. پیش از اینکه با نحوه استفاده از API والکس آشنا شوید، در ادامه به بررسی دقیق مزایای استفاده از آن می‌پردازیم.

ارائه آمار بازار جهانی

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از API طبق سند API والکس، این است که از طریق آن می‌توانید به آمار بازار جهانی ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید. در واقع کافی است تا ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با وارد کردن اطلاعات آن، آخرین آماری که از آن رمز ارز در جهان ثبت شده است را مشاهده کنید. در واقع شما از این طریق می‌توانید از جزئیات بازار ارزهای دیجیتال آگاه شوید و بر نوسانات قیمت رمز ارزها تسلط داشته باشید.

دستیابی به آمار بازار جهانی با استفاده از API والکس

ارائه لیست سفارش‌های بازار

یکی دیگر از مزایای استفاده از API والکس این است که لیست سفارش‌های بازار یا Order Book را به شما ارائه می‌دهد. لیست سفارش‌ها در صرافی‌ها به شما کمک می‌کند تا معاملات خود را آگاهانه‌تر و مطمئن‌تر انجام دهید. در واقع می‌توان گفت که order book لیستی از سفارش‌های خرید و فروش یک دارایی است که در آن نشان می‌دهد چه تعدادی از افراد قصد خرید و چه تعدادی قصد فروش یک ارز دیجیتال را دارند.

ارائه لیست آخرین معاملات بازار

زمانی که شما از آخرین معاملات انجام شده در بازار مطلع باشید، بهتر می‌توانید به شرایط حاکم در بازار تسلط داشته باشید. پس یکی دیگر از مزایای استفاده از API والکس این است که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع به شما می‌گوید که در چند ساعت گذشته چه معاملاتی و برای کدام رمز ارزها و با چه قیمتی انجام شده است.

دستیابی به لیست آخرین معاملات انجام شده در بازار با استفاده از Api والکس

ارائه آمار OHLC بازار

اگر با مفهوم آمار OHLC آشنا باشید خوب است بدانید که یکی دیگر از مزایای استفاده از API والکس این است که این آمار را در اختیار شما قرار می‌دهد. آمار OHLC یک نمودار است که درباره ارزهای دیجیتال مختلف به شکل جداگانه ارائه می‌شود. در این نمودار چهار قیمت مختلف از یک ارز دیجیتال به شما نشان داده می‌شود:

  • OPEN (قیمت باز): اولین قیمت معامله شدن یک رمز ارز
  • CLOSE (قیمت بسته): آخرین قیمت معامله شدن یک رمز ارز
  • HIGH (قیمت بالا): بیشترین قیمت معامله شدن یک رمز ارز
  • LOW (قیمت پایین): کمترین قیمت معامله شدن یک رمز ارز

شما با در اختیار داشتن این چهار قیمت از یک ارز دیجیتال می‌توانید بررسی‌های لازم را انجام دهید و تحلیل تکنیکال خوبی از آن ارز دیجیتال داشته باشید. پس در نهایت می‌توانید معامله ارزی خود را به درست‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

مخزن GitHub

در صورت یافتن ایراد و مشکل خاص، شما مستقیما می‌توانید از طریق مخزن GitHub آن را ثبت کنید. تمامی باگ‌ها و مشکلات پیرامون API‌ در آن بخش رسیدگی می‌شوند. GitHub‌ والکس محل مناسبی برای بررسی این خطاها و رفع ایرادات احتمالی برای API والکس است.

توانایی بررسی بازارهای مختلف

بازار کوین‌ها بر اساس ریال یکی از ویژگی‌های مهم صرافی دیجیتال والکس است. اما بسیاری از کاربران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند سرمایه‌گذاری خود را بر بستر دلاری و همگام با بازارهای جهانی انجام دهند. در API والکس شما می‌توانید هر دو بازار ریالی و دلاری یا همان تتری را بررسی داشته باشید و خروجی لازم را دریافت کنید.

دستیابی به آمار OHLC یکی از دیگر مزایای استفاده از API والکس

ارز دیجیتال والکس؛ دنیای از امکانات API  

امروزه با توجه به پیشرفت دنیای کریپتوکارنسی و گسترشی که در بازارهای مالی جهانی داشته است، شاهد فناوری‌های خلاقانه زیادی در آن هستیم. API ارز دیجیتال یکی از همین فناوری‌ها است که در صرافی‌های مختلف به منظور انجام معاملات ارزی بهتر و راحت‌تر مورد استفاده قرار گرفته است. صرافی ارز دیجیتال والکس هم از این فناوری استفاده کرده است و ما در این مقاله سعی کردیم تا مزایای استفاده از API والکس را بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ابزار می‌توانید به صفحه API والکس مراجعه نمایید.

سؤالات متداول

API ارز دیجیتال چیست؟

API که به عنوان یک رابط کاربردی برنامه نویسی شناخته می‌شود در دنیای ارزهای دیجیتال برای آسان شدن انجام معاملات ارزی در صرافی‌های ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کاربران کمک می‌کند تا تراکنش‌ها و مبادلات بهتری داشته باشند.

مزایای استفاده از API والکس چیست؟

مهم‌ترین مزایای استفاده از API والکس این است که اطلاعاتی مثل آمار بازار جهانی، لیست سفارش‌های بازار، آمار OHLC بازار را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و از تیم پشتیبانی قوی برخوردار است. همچنین از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی می‌کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا