تحلیل ارزهای دیجیتال

پیش‌بینی قیمت AiDoge؛ آینده ارز ای آی دوج چگونه خواهد بود؟

ادغام دو تکنولوژی ارز دیجیتال و هوش مصنوعی از بسیاری جهات در دست توسعه است. در حالی که بسیاری از پروژه‌ها عمدتا بر تولید ربات‌های ترید با پشتوانه AI‌ متمرکز شده‌اند، در سال ۲۰۲۳ پروژه‌ای به نام ArbDoge.AI با توکنی به نام AiDoge روی شبکه لایه دو آربیتروم راه‌اندازی شد، که بر تولید محصولات وب ۳ با قابلیت‌های هوش مصنوعی کار می‌کند. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده ارز ای آی دوج در جریان است. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی ArbDoge.AI، به دیدگاهی تقریبی از روند قیمت میم کوین AiDoge برسیم. با ما همراه شده و با یکی از انقلابی‌ترین پروژه‌های در حال اجرا روی آربیتروم آشنا شوید.

ArbDoge.AI‌ چیست و چه اهدافی دارد؟

معرفی پروژه ای آی دوج

ArbDoge.AI آزمایشی برای تولید مجموعه‌ای از میم کوین‌ها با ترکیب دو تکنولوژی هوش مصنوعی و وب ۳ روی بلاکچین لایه دو آربیتروم است. این پروژه در روز ۱۵ آوریل ۲۰۲۳ (۲۶ فروردین ۱۴۰۲) راه‌اندازی شد. خالق آن نیز فردی ناشناس است که اطلاعات در دسترس از او به یک حساب کاربری در توییتر به نام @youyou5202 محدود می‌شود. ساخت و تولید میم کوین در این پروژه، نه توسط افراد یا سازمان‌ها، بلکه توسط مجموعه‌ای از اجزای هوش مصنوعی صورت می‌گیرد.

معروف‌ترین میم کوین Arb.Doge.AI در حال حاضر، AiDoge نام دارد. این توکن، محبوب‌ترین میم کوین توسعه‌یافته روی آربیتروم هم محسوب می‌شود. مانند هر توکن دیگری، آینده ارز ای آی دوج نیز به دستاوردها، پتانسیل‌ها و قابلیت‌های ناشر آن بستگی دارد. سطح امنیت ArbDoge.AI به‌طور طبیعی به اندازه شبکه اتریوم بالاست؛ چراکه اساسا بلاکچین آربیتروم نیز روی اتریوم ساخته شده است. از سوی دیگر، این پروژه از مزایای تکنولوژی قرارداد هوشمند بهره می‌رود.

برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز یا dApp ساخته شده روی آربیتروم از توکن AiDoge استفاده می‌کنند. علاوه بر این، برای ایجاد میم کوین با استفاده از ArbDoge.AI به توکن ای آی دوج نیاز خواهید داشت. تاکنون، بیش از ۲۰ پلتفرم متمرکز و غیرمتمرکز خرید ارز دیجیتال مانند بیت مارت، HTX ،OKX و Gate.io امکان خرید و فروش ای آی دوج را فراهم کرده‌اند. این توکن، کاربردهای دیگری هم دارد که در ادامه مهم‌ترین آنها را مختصرا معرفی می‌کنیم.

پرداخت جوایز در متاورس AIFI

متاورس AIFI در زمان نگارش این مطلب هنوز راه‌اندازی نشده است. کاربران AIFI مانند هر متاورس دیگری، با تکمیل مراحل یا انجام انواع فعالیت‌ها، پاداش‌هایی دریافت می‌کنند. ۵۰ درصد این پاداش‌ها از ذخیره AiDoge در استخرهای نقدینگی این میم کوین در Arb.Doge.AI تامین می‌شوند.

مشارکت در برنامه ایردراپ Lucky Drop

ایردراپ AiDoge

عامل مهمی که می‌تواند بر آینده ارز ای آی دوج اثرگذار باشد، ایردراپ‌های آن است. این ایردراپ‌ها در یک محیط بازی‌گونه به نام Lucky Drop که توسط یک الگوریتم متن‌باز توسعه یافته، برگزار می‌شوند. با خرید۱۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار AiDoge‌، امتیازاتی به نام Lucky Drop Ticket به کاربر تعلق می‌گیرد. آنها را می‌توان برای دریافت جوایز پرداخت شده با توکن ARB مصرف کرد.

استیکینگ ای آی دوج

اعضای جامعه آربیتروم می‌توانند میم کوین AiDoge را در قالب جفت‌ارز AIDOGE/ETH‌ استیک کنند. پاداش آنها نیز با ارز دیجیتال ARB پرداخت خواهد شد. آینده ارز ای آی دوج تا حد زیادی به سود استیکینگ، جزئیات مربوط به زمان و سهم هر استیکر بستگی دارد. در حال حاضر، ۰٫۷ درصد از حجم تراکنش ای آی دوج به‌عنوان پاداش استیکرها به استخرهای نقدینگی ArbDoge.AI واریز می‌شود.

تاریخچه قیمت AiDoge

نمودار AIDOGE

پیش از پیش‌بینی آینده ارز ای آی دوج، لازم است نگاهی به روند قیمت آن از زمان انتشارش تاکنون داشته باشید. این میم کوین، هم‌زمان با راه‌اندازی ArbDoge.AI در آوریل ۲۰۲۳، بدون هیچ برنامه پیش‌فروش، ICO و دیگر برنامه‌های مشابه به بازار آمد. حداکثر عرضه تعیین شده برای آن ۲۱۰ کوادریلیون است. در تاریخ ۲۵ بهمن، بیش از ۱۷۴ تریلیون این مقدار در گردش قرار دارد.

AiDoge در روز انتشار خود در سطح ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۱۲۲ دلار خرید و فروش شد. پس از یک ماه روند صعودی، قیمت این میم کوین به ATH یا بیشترین سطح خود رسید و توانست از سطح ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۱۳۳ دلار در روز اول می ‌۲۰۲۳ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) عبور کند. از آن زمان تا ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۴۰۲) روند این توکن نزولی بود. اما پس از آن با افزایش نسبی قیمت بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیگر در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳، روندی صعودی را طی کرد. این توکن با وجود روند نزولی خود در ماه ژانویه ۲۰۲۴ تا اواخر بهمن ۱۴۰۲، نسبت به پایین‌ترین سطح خود بیش از ۳۸۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

تحلیل قیمت AiDoge

پیش بینی قیمت aidoge

با گذشت بیش از ۱۰ ماه، تحلیل تکنیکال می‌تواند رویکردی مناسب برای پیش بینی قیمت AiDoge باشد. با این حال، شاخص‌های متعدد، نشان‌دهنده دشواری پیش‌بینی آینده ارز ای آی دوج و وضعیت خنثی قیمت آن هستند. به‌عنوان مثال، در حالی که دو شاخص میانگین متوسط نمایی ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه به ترتیب اعداد ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۶۴ و ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۷۵ دلار را نشان داده و بر موقعیت خرید این رمزارز دلالت می‌کنند، شاخص‌های میانگین متوسط ساده ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه در دو سطح ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۷۱ و ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۲۱ دلار حرکت می‌کنند؛ اعدادی که با توجه قیمت فعلی AiDoge‌ فروش آن را منطقی‌تر نشان می‌دهند.

پیش بینی قیمت AiDoge

به طور کلی قیمت ارز دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد. وضعیت عرضه و تقاضا، رویدادهای تکنولوژیک در این حوزه مانند هاوینگ بیت کوین، شاخص‌های اقتصاد کلان و رویکرد کشورها نسبت به این صنعت، از مهم‌ترین این عوامل هستند. بر این اساس، کارشناسان و وب‌سایت‌های تحلیلی هرکدام پیش‌بینی‌های متفاوتی از آینده ارز ای آی دوج ارائه داده‌اند. به عنوان مثال، وب‌سایت CoinCodex پیش‌بینی می‌کند که قیمت ای آی دوج در سال ۲۰۲۶ به ATH‌ خود نزدیک شود. همین وب‌سایت احتمال شکسته شدن رکورد قیمت این رمزارز تا سال ۲۰۳۰ را به تعویق انداخته است.

یک تحلیل منتشر شده از سوی شرکت آنالیز ارز دیجیتال OvenAdd در کوین مارکت کپ، رشد قیمت AiDoge در سال ۲۰۲۴ و عبور از مرز ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴ دلار را هم محتمل می‌داند. بر اساس همین تحلیل، قیمت این میم کوین تا سال ۲۰۳۰ می‌تواند تا سطح ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۴۴۷۸ دلار نیز بالا برود.

آینده ارز ای آی دوج در دستان هوش مصنوعی

در کنار عوامل ذکر شده برای قیمت ارزهای دیجیتال، قیمت ای آی دوج به یک عامل مهم دیگر هم بستگی دارد و آن تکنولوژی هوش مصنوعی است. پیشرفت‌های این حوزه و امکان ادغام آنها در ArbDoge.AI می‌تواند تاثیر مثبتی بر قیمت AiDoge داشته باشد. این در حالی است که احساسات منفی پیرامون این حوزه نیز زیاد است. قوانین کشورها و عقبگردهای احتمالی در این صنعت می‌تواند تاثیری منفی برای توکن‌های مرتبط با آن داشته باشد.

بنابراین توصیه می‌شود آینده ارز ای آی دوج را با بررسی‌های همه‌جانبه و به دور از احساسات معمول پیرامون پروژه‌های جدید و میم کوین‌ها بررسی کنید. اطلاعات ذکر شده در این مقاله، تنها به‌منظور اطلاع‌رسانی بوده و به معنی توصیه والکس مبنی بر سرمایه‌گذاری نیستند. نظر شما درباره پروژه AiDoge‌ چیست؟ آیا آینده‌ای برای آن متصور هستید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۳۱

از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کاوه نادری
کاوه نادری
1 ماه قبل

بدونه شک این ارز اینده روشنی دارد وبنظر من تمام کسانی که دربازار ارز دیجیتال مشغول هستن ب اندازه ۵یا ده دلار از این ارز بگیرن ودرکیف پول خوددنگهداری کنن مطمینن سود خوبی گیرشون میاد

حسن
حسن
1 ماه قبل

چطور صفر های ۲۰۲۴ با سال۲۰۳۰ برابره مقدار توکن سوزیش چی داره نداره؟ چیز مشخصی نگفتی بدتر سردرگم شدم

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  حسن

سلام
اعداد مربوط به پیشبینی قیمت اصلاح شد. ممنون از دقت نظر شما.
توجه داشته باشید که این اعداد صرفا پیشبینی سایتهای تحلیلی هستند و هیچگونه قطعیتی درخصوص وقوع آن وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا