اوالانچ به دنبال جذب ۵۰ میلیون کاربر تازه از همکاری اخیر خود است
اوالانچ به تازگی همکاری تازهای با شرکت Loco، یکی از بزرگترین پلتفرمهای بازیهای الکترونیکی و استریمینگ در کشور هند آغاز کرده است
شبکه اوالانچ (Avalanche) به دنبال این است تا ۵۰ میلیون کاربر جدید را از طریق همکاری اخیر خود با شرکت Loco وارد دنیای ارزهای دیجیتال کند. لوکو، یکی از شرکتهای پیشرو هندی در زمینه بازیهای رایانهای و استریمینگ است که قصد حضور در وب ۳.۰ را دارد.
به گزارش والکس و به نقل از Crypto Globe، شریک تجاری تازه اوالانچ به تازگی در بزرگترین دور جذب سرمایه (سری A) منطقه جنوب شرق آسیا در حوزه بازیسازی موفق به دریافت ۴۳ میلیون دلار از سوی سرمایهگذاران شد. این شرکت شرکای قدرتمندی همچون اکتیویژن بلیزارد، Riot Games و پابجی دارد.
طبق اعلام این شرکت، ۸۵ درصد از بازیسازان بزرگ جهان در این پلتفرم حاضر هستند. تعداد کاربران لوکو طی ۱۲ ماه گذشته رشدی ۹۰۰ درصدی داشته است.
این پلتفرم میخواهد به سازندگان محتوا اجازه دهد تا در حین پخش زنده بازی خود با طرفداران تعامل داشته باشند. این شرکت به طور ویژه بازار اقلام کلکسیونی و بازیهای ورزشی فانتزی را هدف قرار داده است. بازیهای ورزشی فانتزی بخش در حال رشد صنعت بازیسازی هستند که طی سال گذشته بیش از ۲۲.۷ میلیارد دلار درآمد ایجاد کردهاند.
طبق اعلام لوکو، مجموعههای کلکسیونی دیجیتال بیشترین سرعت رشد را در صنعت ۴۰۰ میلیارد دلاری اقلام کلکسیونی به خود اختصاص دادهاند. حال لوکو قصد دارد تا با محصولات نخست خود، کنترل را به کاربر باز گرداند و اقلام کلکسیونی را به تجربه بازیهای فانتزی ورزشی بیافزاید.
این ابتکارات جدید که به کمک بلاک چین و وب ۳.۰ ممکن خواهند شد، به طرفداران این فرصت را خواهد داد تا به عنوان مدیران استعدادیابی در باشگاههای دیجیتال فعالیت کنند و تجربه تماشای بازی خود را با افزودن بعدی جدید، بهبود ببخشند.
شرکت لوکو برای ارائه محصولات سرگرمکننده به جامعه بازی هند، به همکاری و استفاده از قابلیت «سابنت» (Subnet) شبکه اوالانچ روی آورده است. این ویژگی به لوکو اجازه خواهد داد تا شبکه مخصوص به خود را با تنظیمات دلخواه خود ایجاد نماید و در عین حال بتواند در عین پشتیبانی از نیازهای میلیونها کاربر، هزینه تراکنشها و تاخیر آنها را پایین نگه دارد.