اخبار ارزهای دیجیتال

صرافی بایننس بیش از ۴۰ جفت معاملاتی را از پلتفرم خود حذف کرد

سوی دیگر اکثر این جفت‌های معاملاتی، استیبل کوین تتر است

صرافی Binance.US، شاخه آمریکایی صرافی ارز دیجیتال بایننس، در بیانیه‌ای اعلام کرد که معاملات بیش از ۴۰ جفت ارز خود را متوقف می‌کند. تعداد کل جفت ارز های معاملاتی این پلتفرم در پی این تصمیم به ۲۲۶ عدد کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از Decrypt، این اتفاق در پی متهم شدن این صرافی به نقض قوانین اوراق بهادار توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)‌ رخ داد.

شاخه آمریکایی صرافی بایننس همچنین خبر از توقف میز معاملاتی OTC خود داد. طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، تغییرات اعلام شده از صبح روز ۸ ژوئن اجرایی می‌شود.

در میان جفت ارزهای حذف شده، اکثرا از تتر (USDT) به عنوان یکی از طرفین معامله استفاده می‌شد. لیست جفت ارزهای حذف شده شامل اسامی قابل ذکری همچون آوه (Aave)، توکن BAT، بیت کوین کش (BCH)، زی‌کش (ZEC) و کامپوند (COMP) است.

همچنین جفت‌های معاملاتی بیت کوین با ۸ رمزارز دیگر همچون کازمس (ATOM)، پولکادات (DOT) و تزوس (XTZ) نیز حذف خواهد شد.

همچنین جفت معاملاتی استیبل کوین بایننس – BUSD – با هدرا هش‌گراف (HBAR) و هارمونی (ONE) نیز در زمره موارد حذف شده قرار دارند.

به شکلی جالب، برخی از رمزارزهایی که در شکایت SEC به عنوان اوراق بهادار بی‌مجوز از آنان یاد شده، در لیست محذوفه غایب هستند و همچنان قابل معامله هستند. برخی از این ارزها عبارتند از بایینس کوین (BNB)، پالیگان (MATIC) و سولانا (SOL).

روز گذشته SEC از دادگاهی درخواست مسدود کردن دارایی‌های Binance.US را کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Decrypt
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا