اخبار بیت کوین

سود نهنگ های بیت کوین در چه قالبی ذخیره شده است؟

تحلیل سرویس «سنتیمنت» نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ دارایی خود را استیبل کوین کرده‌اند

پلتفرم تحلیلی Santiment در گزارش اخیر خود فاش ساخت که سود ناشی از فروش بیت کوین نهنگ‌های ارز دیجیتال در پایان دوره صعودی پیشین در سال ۲۰۲۱، به ارزهای فیات منتقل نشده است.

به گزارش والکس و به نقل از DailyHodl، پس از پایان بازار گاوی سال ۲۰۲۱، نهنگ‌ها سود خود را به استیبل کوین تبدیل کرده‌اند.

بر اساس داده‌های این وبسایت، تعداد آدرس‌هایی که موجودی بیش از ۱۰۰۰۰۰ استیبل کوین داشته‌اند، در عرض یک سال بین ۵۳ تا ۱۶۸۹ درصد افزایش داشته است. در این گزارش آمده است:

بر همه عیان است که نهنگ‌های بیت کوین با بازگشت نسبی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲، آن را به فروش رساندند اما به جای خروج سرمایه به فرم ارز فیات، سود سال ۲۰۲۱ خود را استیبل کوین کرده‌اند. همان‌طور که در شکل به خوبی مشخص است، تعداد آدرس‌های حاوی مقادیر هنگفت توکن‌های DAI، USDC، USDT و BUSD به شکل انفجاری افزایش یافته است.

نمودار تعداد آدرس‌های نهنگ‌های استیبل کوین‌های مختلف
نمودار تعداد آدرس‌های نهنگ‌های استیبل کوین‌های مختلف

داده‌های سایت سانتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های دارای مقادیر هنگفت تتر (USDT) در یک سال ۵۳ درصد رشد داشته است. این ارقام برای استیبل کوین‌های بزرگ دیگر همچون USD Coin، دای (DAI) و بایننس دلار (BUSD) به ترتیب ۲۷۱، ۹۲۶ و ۱۶۸۹ درصد بوده است.

با تحلیل بیت کوین مشخص شده است که بسیاری از نهنگ‌های ارز دیجیتال بیت کوین، پس از فروش بخشی از دارایی خود در بول ران سال ۲۰۲۱، به ارز دیجیتال کاردانو (ADA) روی آوردند و بیش از ۶۰ میلیون دلار آدا خریداری کردند.

نمودار فوق نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال جمع‌آوری مجدد آدا هستند
نمودار فوق نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال جمع‌آوری مجدد آدا هستند

در گزارش سایت سنتیمنت آمده است:

کاردانو در حال سپری کردن یک روند صعودی کوچک است و توجه به رفتار آدرس‌هایی با دارایی بین ۱ تا ۱۰۰ میلیون آدا می‌تواند تاییدکننده اصلی افزایش قیمت باشد. این گروه پس از فروش ۵۶۸.۴ میلیون ADA در دو ماه پایانی سال ۲۰۲۲، با خرید مجدد ۲۱۷.۲ میلیون آدا، سال ۲۰۲۳ را طوفانی آغاز کردند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا