اخبار آلت کوین ها

نهنگ های ارز دیجیتال به انباشت ریپل رو آوردند

بیش از ۲۰۰ میلیون ریپل طی چند روز اخیر توسط نهنگ‌ها جابجا شده است

نهنگ‌های ارز دیجیتال طی پنج هفته گذشته سهم خود از عرضه کل ارز ریپل (XRP) را افزایش داده‌اند. همچنین طی روزهای گذشته، ۱۳ دی تراکنش‌های عظیمی از این ارز در شبکه مشاهده شده است.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، سرویس ردیابی تراکنش Whale Alert طی روزهای اخیر دو تراکنش بزرگ را ثبت کرده است؛ تراکنش نخست به ارزش ۷۰ میلیون ریپل به مقصد صرافی بیت استمپ (Bitstamp) ارسال شد و سپس تراکنشی ۱۵۰ میلیون عددی بین دو والت ناشناس صورت گرفت.

نهنگ‌های ارز دیجیتال طی روزهای اخیر توکن‌هایی به ارزش ۷۴ میلیون دلار را منتقل کرده‌اند. طی همین مدت، ۵۰۰ میلیون ریپل وارد چرخه عرضه شده و آزاد شده است.

طبق داده‌های آنچین، موجودی والت‌های حاوی ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰ میلیون ریپل طی پنج هفته گذشته از ۱۶.۷ درصد به ۱۸.۳ درصد از عرضه کل افزایش یافته است. شروع این روند انباشت و خرید ریپل از ابتدای ماه اکتبر و همزمان با انتشار خبرهایی مبنی بر پایان دعوای قضایی بنیاد ریپل و کمیسیون بورس و ارواق بهادار ایالات متحده (SEC) آغاز شد.

تحولات اخیر پرونده ریپل چندان امیدبخش نیست و با توجه به رای مثبت دادگاه در پرونده مشابهی به نفع SEC (و علیه شبکه بلاکچینی LBRY)، سرمایه‌گذاری در ریپل در روزهای اخیر عملی پرمخاطره محسوب می‌شود. با این حال اگر ریپل موفق به حل و فصل پرونده خود شود، شوک عرضه پدید آمده به احتمال زیاد سبب افزایش قیمت قابل توجه این ارز خواهد شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
Cryptoglobe
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا