اخبار ارزهای دیجیتال

تحلیلگر بلومبرگ: در مراحل پایانی زمستان کریپتو قرار داریم

مایک مک‌گلون معتقد است که اتریوم به دلیل بنیاد مستحکمش از بازار خرسی سربلند بیرون خواهد آمد

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست بخش کامودیتی و کالای بلومبرگ، در مصاحبه با Stansberry Research گفت که اکثر زمستان کریپتو طی شده است و اگرچه ممکن است زمان ببرد، اما در نهایت بازار خرسی به پایان خواهد رسید.

به گزارش والکس و به نقل از Daily Hodl، مک گلون در خصوص دلایل اعتقاد خود چنین گفت:

بازار ارزهای دیجیتال تاکنون بیش از ۸۰ درصد ریزش داشته است و وقتی قیمت چیزی ۸۰ درصد افت می‌کند، نمی‌خواهید دیدی بیش از حد خرسی به آن داشته باشید. من فکر می‌کنم که در مراحل پایانی بازار خرسی برای ارزهای دیجیتال قرار داریم، اما اوضاع آسان پیش نخواهد رفت. بازارها عموما به شکل V بازنمی‌گردند. آن‌ها کار را تا حد ممکن مشکل خواهند کرد. نکته کلیدی که از تجارت در بازارها، به خصوص در شرایط نزولی آموختم این است که بازار کاری خواهد کرد تا موهایتان را از دست بدهید. بازار پول را از همه می‌گیرد و بی‌ثبات و دشوار است. این نکته کلیدی است.

به یاد داشته باشید که تنها در زمستان رمزارزها نیستیم، بلکه زمستان همه‌چیز است، به جز یک دسته از دارایی‌ها و آن نیز کالا و فلزات گرانبهاست. قیمت کامودیتی باید پایین آید. اگر این اتفاق نیافتد، فدرال رزرو به سیاست انقباض کمی خود ادامه خواهد داد. این شکلی است که من به این مساله نگاه می‌کنم.

مک‌گلون در ادامه به بازده ۱۲ برابری اتریوم طی سه سال گذشته اشاره کرد و گفت این بازده بیش از اکثر کلاس‌های دارایی‌ها بوده است. همچنین حمایت قوی‌ای از اتریوم در پایین سطح فعلی قیمتش وجود دارد. او افزود که انتظار دارد اتریوم به دلیل گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال و تقاضا و کاهش عرضه به افزایش قیمت خود ادامه دهد.

مک‌گلون گفت:

در مقطعی بالاخره از این وضعیت خارج خواهیم شد اما حال که به پایان سال نزدیک شده‌ایم و فدرال رزرو همچنان به افزایش نرخ بهره ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد که سیاست سال آتی نیز انقباض کمی باشد، اوضاع برای همه دارایی‌های ریسکی بد خواهد بود. اما بیایید نگاهی به آینده بیاندازیم:
بیایید فقط به قیمت اتریوم نگاهی بیاندازیم. ۱۲۰۰ دلار است. در پایان سال ۲۰۱۹ و پیش از همه‌گیری کرونا، قیمت اتر ۱۰۰ دلار بود. بنابراین همچنان ۱۲ برابر قبل است. حمایت قوی از آن در محدوده ۱۰۰۰ دلار وجود دارد. ممکن است کمی پایین‌تر از این سطح برود اما کاملا انتظار دارم که در گذر زمان به مسیر صعودی خود ادامه دهد.
نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید این است… بیت کوین و اتریوم، دو پیشگام این فضا، با کاهش عرضه و افزایش تقاضا با رشد رواج روبرو هستند. از دید کامودیتی، چیزی باید در این بین تغییر کند. من انتظار دارم که پذیرش ارزهای دیجیتال با گذر از دست‌اندازهای فعلی در ادامه رشد کند و به تبع آن قیمت به مرور افزایش یابد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا